Het was een serial die ik van internet plukte. ik zal mijn eigen even opzoeken. gimme a sec.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:04 schreef Reflectionne het volgende:
Aargh! Ik dacht even dat het goed zou gaan, heb Botjes serial gebruikt enzo en alles gedaan wat er stond enzo en hij ging al upgraden (kreeg op m'n telefoon en computer een schermpje) kreeg ik opeens dit bericht: FOUT [294]: ONGELDIGE VERKOPER ID
En volgens de readme betekent 't: Het foutbericht verschijnt als u de verkeerde RUU gebruikt bij upgraden. RUU controleert of de Model ID, Taal ID compatibel is met het apparaat. Zoek de juiste RUU tool om up te graden.
Wat denken jullie, toch die Vodafone dan maar doen? Dat 't toch niet kan omdat 't niet mijn serial was enzo?
Vraag me af of dat helpt, want hij wou 'm met die serial wel downloaden maar vervolgens niet upgraden op mijn telefoon. Denk dus dat 't niet blijft kloppen met mijn telefoon..quote:Op donderdag 29 april 2010 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het was een serial die ik van internet plukte. ik zal mijn eigen even opzoeken. gimme a sec.
Told you....quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Reflectionne het volgende:
Nice alles weg van m'n telefoon, alles er weer opzetten en installeren enzo! Achja, als het goed is doet ie 't nu beter.
Ja ik had ook wel gebackupedquote:
Dat is dan ¤5,-quote:Op donderdag 29 april 2010 15:17 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja ik had ook wel gebackupedAlleen niet de applicaties enzo (geen idee of dat mogelijk is uberhaupt?)
Ik ben jullie dankbaar voor de hulp
dan houd je em niet goed vast.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:04 schreef Reflectionne het volgende:
Ja hoor, ik heb weer/nog een probleem en kom jullie geduld en hulpvaardigheid weer testen..
Als ik bel (altijd al) dan raakt mijn oor soms iets aan waardoor m'n telefoon ophangt. Ik weet dat ik iets aanraak doordat ie zo'n trilling geeft dat je iets intoetst, daarna is het gesprek weg. Heel irritant! De ene keer gebeurt het wel, de andere keer niet. Is er wat aan te doen?
Hoe houd ik 'm volgens jou dan niet goed vast? Ik druk 'm met de onderkant tegen m'n gezicht aan oid? Denk je? Nja, kan er opletten maar vind het toch raar, ene keer wel andere keer niet en ik kom dan in een andere menu terecht (bv berichten).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan houd je em niet goed vast.
standaard is hier de bovenste helft van de telefoon geblokkeerd/heeft geen functie.
daaronder zit iig 1 grote knop: ophangen
door een balk naar beneden te schuiven kan je normaal gebruik maken van je telefoon.
il heb afaik nooit gehad dat ik ophing met m'n oor
dat is vreemd aan gezien je een balk moet verslepen om meer te kunnen als ophangen, dat zou kunnen betekenen dat je per ongeluk hem sleept..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:34 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hoe houd ik 'm volgens jou dan niet goed vast? Ik druk 'm met de onderkant tegen m'n gezicht aan oid? Denk je? Nja, kan er opletten maar vind het toch raar, ene keer wel andere keer niet en ik kom dan in een andere menu terecht (bv berichten).
Is dit niet een beetje omslachtig voor wat op de iPhone gewoon een vinkje is?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb dat programma ook geprobeerd, maar kwam er maar niet achter hoe dat programma precies werkte![]()
Onzinverbinding:
Ga naar instellingen, klik op menu (rechtsonderin) en dan meer, verbindingen, verbindingen, bestaande verbindingen beheren, dan bij tabblad modem nieuw kiezen en dan gewoon dingen invoeren tot de instellingen daarvan klaar zijn. dan kun je in dat tabblad modem kiezen tussen je echte verbinding als je in NL bent en voor een onzinverbinding als je in het buitenland bent.
bij veel programma's kan je instellen of hij wel/niet verbinding mag zoeken alssie aan het roamen is.. dus een onzinverbinding zou niet nodig hoeven zijn afaikquote:Op zondag 9 mei 2010 22:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje omslachtig voor wat op de iPhone gewoon een vinkje is?
nee gelukkig niet, als ik dit topic zo doorlees is het echt een geweldig apparaatquote:Op zondag 9 mei 2010 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
bij veel programma's kan je instellen of hij wel/niet verbinding mag zoeken alssie aan het roamen is.. dus een onzinverbinding zou niet nodig hoeven zijn afaik
daarnaast is de HD2 gelukkig niet de iphone
gelukkig niet inderdaad.. geweldig apparaat, als je maar met een beetje techniek om kan gaan...quote:Op maandag 10 mei 2010 12:41 schreef kadeya het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, als ik dit topic zo doorlees is het echt een geweldig apparaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |