abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79497015
Hij doet 't alweer Niet

M'n telefoon wil steeds niet verbinden met market place, ook niet als ik wifi aanzet..

[ Bericht 56% gewijzigd door Reflectionne op 23-03-2010 17:09:01 ]
pi_80071751
Ik heb dat probleem ook dat smsjes in e outbox blijven hangen.. echt f*cking irritant is dat.. is daar iets tegen te doen of...?
pi_80071787
quote:
Op donderdag 8 april 2010 08:18 schreef thepassie het volgende:
Ik heb dat probleem ook dat smsjes in e outbox blijven hangen.. echt f*cking irritant is dat.. is daar iets tegen te doen of...?
er zijn wat updates beschikbaar, in het geval van een englese HD2 iig wel, probeer dat eens
  donderdag 8 april 2010 @ 09:33:06 #79
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80073163
ach
ik heb de hoop al opgegeven en heb standaard een tandenstoker in me hd2 hoesje zodat ik hem kan resetten.
Mankeert softwarematig van alles aan verder top ding
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 8 april 2010 @ 09:35:07 #80
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_80073219
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
ach
ik heb de hoop al opgegeven en heb standaard een tandenstoker in me hd2 hoesje zodat ik hem kan resetten.
Wel de nieuwste ROM geinstalleerd?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_80073396
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
ach
ik heb echt nergens problemen mee, en heb de laatste rom..
probeer dat eens

daarnaast zijn er genoeg tools om hem via het scherm een soft reset te geven..

en ik vraag me dan overigens af wat jij verstaat onder "mankeert softwarematig van alles aan"
het sms probleem is bekend en is , afaik, opgelost in een hotfix..
  donderdag 8 april 2010 @ 18:00:51 #82
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80091766
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb echt nergens problemen mee, en heb de laatste rom..
probeer dat eens

daarnaast zijn er genoeg tools om hem via het scherm een soft reset te geven..

en ik vraag me dan overigens af wat jij verstaat onder "mankeert softwarematig van alles aan"
het sms probleem is bekend en is , afaik, opgelost in een hotfix..
Waar heb je je laatste rom vandaan?
Mijn mp3 player crashed 1 v/d 2 keer dat ik hem gebruik.
Zo krijg ik nog bij stuk of 5 dingen de witte schermen
Imageviewer, weer etc

Soft reset via scherm gaat niet lukken want hij freezed compleet bij mij vaak
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_80095228
quote:
Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

Waar heb je je laatste rom vandaan?
Mijn mp3 player crashed 1 v/d 2 keer dat ik hem gebruik.
Zo krijg ik nog bij stuk of 5 dingen de witte schermen
Imageviewer, weer etc

Soft reset via scherm gaat niet lukken want hij freezed compleet bij mij vaak
als je de engelse (UK) unbranded versie hebt kan je gewoon via de site van HTC hem downloaden.

de dingen die jij noemt heb ik geen last van en ook geen last van gehad toen ik de oude rom nog had..
  donderdag 8 april 2010 @ 20:03:19 #84
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80096255
Ik ga weer terug naar de iPhone. Mijn vriendin neemt de HTC. Ik vind het geen fijn ding. Blijft te vaak hangen en dergelijke!
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
  donderdag 8 april 2010 @ 20:03:20 #85
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80096256
ik heb ook nog dat als ik soms bel ik alleen hele hoge piepjes hoor en mijn beller ook.
Verder dat de verbinding heel vaak wegvalt en ik hem moet resetten en dan moet wachten op een bel / sms van buitenaf zodat hij weer verbinding krijgt met de provider
Zal eens bezig gaan met die rom kijken of het dan beter wordt
  donderdag 8 april 2010 @ 21:15:32 #86
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_80099925
heb update gedaan moet vannacht werken dus veel tijd om hem uit te testen, morgen horen jullie of ik nog last heb van bugs
pi_80103803
enige waar ik last van heb is dat er soms niet met internet verbonden kan worden of de pagina kan niet worden gevonden terwijl de data connectie al wel tot stand is gebracht..
gelukkig helpt een of 2 keer opnieuw proberen..
pi_80297071
Even vraagje he, als je naar het buitenland gaat is internet super duur, is het dan voldoende alles in "Draadloze bediening" om te zetten naar uit?
pi_80297462
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
Even vraagje he, als je naar het buitenland gaat is internet super duur, is het dan voldoende alles in "Draadloze bediening" om te zetten naar uit?
Nope, als jij een programma hebt ingesteld om zich automatisch te updaten (zoals weer, email, quickGPS etc) dan maakt de HD2 automatisch verbinding met internet.

Makkelijkste is om dan gewoon een onzin verbinding in te stellen die hij dan moet gebruiken zodat hij echt geen verbinding kan maken met een echt netwerk.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_80298440
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Nope, als jij een programma hebt ingesteld om zich automatisch te updaten (zoals weer, email, quickGPS etc) dan maakt de HD2 automatisch verbinding met internet.

Makkelijkste is om dan gewoon een onzin verbinding in te stellen die hij dan moet gebruiken zodat hij echt geen verbinding kan maken met een echt netwerk.
Hm oke, dankje.. Waar stel ik die onzin verbinding in?
Bij verbindingsinstellingen kan ik alleen kiezen tussen vodafone private en business en ik kan niks veranderen.
pi_80298759
Heb nu op Tweakers iets gevonden dat je het programma Nodata moet installeren en dat ie dan geen verbinding meer maakt. Nu dat programma nog vinden.. Iemand ervaring met dat programma ook? Maakt ie echt totaal geen verbinding meer?
pi_80299122
quote:
Op woensdag 14 april 2010 11:50 schreef Reflectionne het volgende:
Heb nu op Tweakers iets gevonden dat je het programma Nodata moet installeren en dat ie dan geen verbinding meer maakt. Nu dat programma nog vinden.. Iemand ervaring met dat programma ook? Maakt ie echt totaal geen verbinding meer?
Heb dat programma ook geprobeerd, maar kwam er maar niet achter hoe dat programma precies werkte

Onzinverbinding:

Ga naar instellingen, klik op menu (rechtsonderin) en dan meer, verbindingen, verbindingen, bestaande verbindingen beheren, dan bij tabblad modem nieuw kiezen en dan gewoon dingen invoeren tot de instellingen daarvan klaar zijn. dan kun je in dat tabblad modem kiezen tussen je echte verbinding als je in NL bent en voor een onzinverbinding als je in het buitenland bent.
Fok!Wormskampioen '09
pi_80299202
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Heb dat programma ook geprobeerd, maar kwam er maar niet achter hoe dat programma precies werkte

Onzinverbinding:

Ga naar instellingen, klik op menu (rechtsonderin) en dan meer, verbindingen, verbindingen, bestaande verbindingen beheren, dan bij tabblad modem nieuw kiezen en dan gewoon dingen invoeren tot de instellingen daarvan klaar zijn. dan kun je in dat tabblad modem kiezen tussen je echte verbinding als je in NL bent en voor een onzinverbinding als je in het buitenland bent.
Ah ja gevonden, dankje! Dan zet ik dat programma er maar niet op. Je bent 100% zeker dat ie nu geen internetverbinding maakt? (Met die foute instellingen?)

Het lijkt me wel, maar voor de zekerheid..
  woensdag 14 april 2010 @ 12:03:03 #94
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80299233
Ik lees ook even mee
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_80299354
Hm, heb de instellingen veranderd, hij blijft nu zeggen dat ie geen verbinding kan maken. (ook wel irritant) En er staat wel G boven in beeld den Vodafone Nl nog steeds als ik er op klik.

Moet ik niet ook nog een nieuwe aanmaken bij : Netwerkbeheer?

Ben niet zo heel handig met dit soort dingen..
  woensdag 14 april 2010 @ 12:07:05 #96
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80299380
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Heeft iemand een leuke site waar fijne gratis software gedownload kan worden voor de HD2? Graag een PM als het niet legaal is
Hier ook. Vooral spellen ben ik benieuwd naar..
Leer spaties gebruiken!
pi_80299719
Heb nu dan wel (denk ik) alle internetverbindingen uit, in ieder geval wil ie het weer niet meer updaten, geen sites openen en m'n mail niet ophalen. Bij de Meldingen staat nog steeds Vodafone Nl en er staat boven in beeld nog steeds een G maar met daarnaast wel twee pijltjes, wat volgens het boekje: Verbinding is actief betekent.

Hij blijft wel een pop-up geven met: Kan geen verbinding maken.

Beetje dubbel dus? 1. heb ik nu toch alles uit dan, omdat er nog steeds die dingen bovenin staan? 2. Kan die pop-up niet uit? Heb ook geen zin om de hele tijd een pop-up weg te klikken in het buitenland.
pi_80300060
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:16 schreef Reflectionne het volgende:
Heb nu dan wel (denk ik) alle internetverbindingen uit, in ieder geval wil ie het weer niet meer updaten, geen sites openen en m'n mail niet ophalen. Bij de Meldingen staat nog steeds Vodafone Nl en er staat boven in beeld nog steeds een G maar met daarnaast wel twee pijltjes, wat volgens het boekje: Verbinding is actief betekent.

Hij blijft wel een pop-up geven met: Kan geen verbinding maken.

Beetje dubbel dus? 1. heb ik nu toch alles uit dan, omdat er nog steeds die dingen bovenin staan? 2. Kan die pop-up niet uit? Heb ook geen zin om de hele tijd een pop-up weg te klikken in het buitenland.
Zodra die G in een 3G of H veranderd gebruik je pas internet, die pop ups krijg je helaas wel elke keer als je verbinding met internet wilt maken.

Deze oplossing is ook echt puur om te zorgen dat je geen hoge telefoonrekening kunt krijgen omdat de HD2 zelf automatisch naar internet zoekt. (Nadeel van zo'n uitgebreide telefoon, internet is eigenlijk een noodzaak)
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 14 april 2010 @ 12:27:37 #99
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_80300148
Hebben jullie skype al draaien? Ik wel
Leer spaties gebruiken!
pi_80300464
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Zodra die G in een 3G of H veranderd gebruik je pas internet, die pop ups krijg je helaas wel elke keer als je verbinding met internet wilt maken.

Deze oplossing is ook echt puur om te zorgen dat je geen hoge telefoonrekening kunt krijgen omdat de HD2 zelf automatisch naar internet zoekt. (Nadeel van zo'n uitgebreide telefoon, internet is eigenlijk een noodzaak)
Hm oke, maar die G staat er in combinatie met: http://twitpic.com/1fic3s en http://twitpic.com/1fid3n maar oke, als dit dan echt geen internet verbinding is is het prima.
quote:
Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
Hebben jullie skype al draaien? Ik wel
Is dat mogelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')