En mij die PM dan ook aub..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Doopy-X- het volgende:
Heeft iemand een leuke site waar fijne gratis software gedownload kan worden voor de HD2? Graag een PM als het niet legaal is
Oh marketplace, ja die had ik al wel door gekekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
vooral wifi vreet stroom.
Openmarket bedoelde ik niet sorry, marketplace
daar staan paar programma's op.
wanneer is hij voor het laatst ECHT geupdate?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef kelgo1990 het volgende:
Nog een vraagje de weer functie, die van mij is zo niet accuraat, ik heb hem net ververst. Geeftie aan dat het vooral bewolkt is met regenbuien. En wat is het buiten? zonnig!
Het is 8 graden hier en hij zegt 3 graden.
Hoe kan dit :p?
Heb ik ook wel eens gehad. als de zon schijnt en je bent buiten zie je trouwens niks op je schermquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:14 schreef kelgo1990 het volgende:
Nog een vraagje de weer functie, die van mij is zo niet accuraat, ik heb hem net ververst. Geeftie aan dat het vooral bewolkt is met regenbuien. En wat is het buiten? zonnig!
Het is 8 graden hier en hij zegt 3 graden.
Hoe kan dit :p?
Heb mijn HD2 sinds vrijdagavond en hem al redelijk getweaked. Meeste programma's kan je van IPMART en de tweaks van XPA-developers halenquote:
Zoals? heb geen idee wat ik als tweak nog zou willenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb mijn HD2 sinds vrijdagavond en hem al redelijk getweaked. Meeste programma's kan je van IPMART en de tweaks van XPA-developers halen
IPMART??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb mijn HD2 sinds vrijdagavond en hem al redelijk getweaked. Meeste programma's kan je van IPMART en de tweaks van XPA-developers halen
er zijn wat updates beschikbaar, in het geval van een englese HD2 iig wel, probeer dat eensquote:Op donderdag 8 april 2010 08:18 schreef thepassie het volgende:
Ik heb dat probleem ook dat smsjes in e outbox blijven hangen.. echt f*cking irritant is dat.. is daar iets tegen te doen of...?
Wel de nieuwste ROM geinstalleerd?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
ach
ik heb de hoop al opgegeven en heb standaard een tandenstoker in me hd2 hoesje zodat ik hem kan resetten.
Mankeert softwarematig van alles aan verder top ding
ik heb echt nergens problemen mee, en heb de laatste rom..quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
ach
ik heb de hoop al opgegeven en heb standaard een tandenstoker in me hd2 hoesje zodat ik hem kan resetten.
Mankeert softwarematig van alles aan verder top ding
Waar heb je je laatste rom vandaan?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb echt nergens problemen mee, en heb de laatste rom..
probeer dat eens
daarnaast zijn er genoeg tools om hem via het scherm een soft reset te geven..
en ik vraag me dan overigens af wat jij verstaat onder "mankeert softwarematig van alles aan"
het sms probleem is bekend en is , afaik, opgelost in een hotfix..
als je de engelse (UK) unbranded versie hebt kan je gewoon via de site van HTC hem downloaden.quote:Op donderdag 8 april 2010 18:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Waar heb je je laatste rom vandaan?
Mijn mp3 player crashed 1 v/d 2 keer dat ik hem gebruik.
Zo krijg ik nog bij stuk of 5 dingen de witte schermen
Imageviewer, weer etc
Soft reset via scherm gaat niet lukken want hij freezed compleet bij mij vaak
Nope, als jij een programma hebt ingesteld om zich automatisch te updaten (zoals weer, email, quickGPS etc) dan maakt de HD2 automatisch verbinding met internet.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
Even vraagje he, als je naar het buitenland gaat is internet super duur, is het dan voldoende alles in "Draadloze bediening" om te zetten naar uit?
Hm oke, dankje.. Waar stel ik die onzin verbinding in?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nope, als jij een programma hebt ingesteld om zich automatisch te updaten (zoals weer, email, quickGPS etc) dan maakt de HD2 automatisch verbinding met internet.
Makkelijkste is om dan gewoon een onzin verbinding in te stellen die hij dan moet gebruiken zodat hij echt geen verbinding kan maken met een echt netwerk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |