Nog wat probleempjes met m'n telefoon:
Ik twijfel of mijn batterij het wel zo lang volhoudt als zou moeten, ik weet dat zo'n telefoon veel energie zuipt. Maar gisteravond om half 11 was de batterij op 67% en vanochtend om half 9 nog maar 23%. Dat is dus zonder gebruik, maar wel internet verbinding (constant in verbinding met draadloos netwerk hier thuis), mail ophalen en rss feeds ophalen.
Ook snap ik niet helemaal hoe het zit met het instellen van de smstoon, ik heb het gewoon ingesteld met daarbij enkel trillen. Echter, als ik een sms krijg trilt mijn telefoon alleen. (Het geluid staat aan) en de beltoon en e-mailtoon doet het wel.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:28 schreef Erosjuhhh het volgende:openmarket kan je downloaden staan er aantal op die gratis zijn.
Verder geen idee, wat voor apps wil je?
je moet vaak specifiek zoeken (doe ik iig) bijvoorbeeld divx player windows mobile 6.5 (wm6.5).
Waar kan ik openmarket downloaden? Via torrents?
Ik ben niet heel specifiek op apps, alleen iets als een 'kookboek' (wat ik ken van de Iphone van een vriendin) en spelletjes. Maar liever blader ik gewoon door apps om te kijken wat ik wil.