Daar is de COS toch voor??quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind het echt sneu voor Jaap.
Sorry dankzij de link van Leandra spam ik nu de COS vol.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n kutdag vandaag. Dit kan er echt niet meer bij. Ik heb het echt geprobeerd maar ik trek dit echt niet.
Toedels.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n kutdag vandaag. Dit kan er echt niet meer bij. Ik heb het echt geprobeerd maar ik trek dit echt niet.
Toedels.
Omdat ik het sneu voor hem vind behandel ik hem als een acherlijke?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap is niet melaats, waarom behandel je hem als zulks? Als ie he tneits vind meot ie gewoon weglopen ja!!!! :R
Ach bq, met een ban aan je reet heb je het toch helemaal gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Doei BQ.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
* Doet bordje omhoog met;quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Het komt wel weer goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef beequeen het volgende:
Toedels.
Ach kom nou PB. die Dido steeds op de chat, die Eliene met dat stemmetje, een uurtje was leuk maar de hele avond nee heb hem uitgedaan en vanavond de chat weggeklikt, ja nog ff en ik kijk eens niet meer, vind het echt 10 keer niks als een *bekende Bner * (dat denken ze zelf) op de chat komt kletsen, je ziet iedereen hoi, hai, hallo etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heerlijk chatten met Elientje en Dido.
Misschien schat je Jaap gewoon te hoog inquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef NoNickOne het volgende:
Wat is dit voor een tering bagger? Wat een paupervolk! Jaap moet zich wel mislukt voelen op dit moment..
Vertel mij, je komt bij Johan Vlemmix. Je hebt gezien wat voor volk daar op bezoek komt, op de stream.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat ik het sneu voor hem vind behandel ik hem als een acherlijke?
Vind ik niet, ik heb Jaap best hoog zitten namenlijk. Hij kan idd weglopen, maar hij probeert er iig wat van te maken, Op zijn manier. Ik vind het sneu dat hij zulke gasten krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |