quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik ben niet meer boos,
want ik heb slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
en dan is het altijd feest
vooral als Remmy is geweest
Remmy is geweest
Remmy is geweest
maar we doen nu weer gewoon
want mijn doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
maar de volgende keer
doe we het gewoon weer weer
doen we het weer weer
doen we het weer weer
und so weiter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 20:31:15 ]
Sow zeg, dat hoor ik nu pas op het kanaal van politiek 24. Jij bent een stuk snellerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Coos het volgende:
Brief is nog steeds niet bij de kamer.
Vergadering weer geschorst.
Kameraad Marijnissen was inderdaad een betere politicus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Agnes Kant hè, kan die asjeblief niet gewoon ook plaats maken voor een betere SP-er
Ze heeft wel een leuk MAO pakkie an.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Agnes Kant hè, kan die asjeblief niet gewoon ook plaats maken voor een betere SP-er
Kan nog wel even duren zie ik nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sow zeg, dat hoor ik nu pas op het kanaal van politiek 24. Jij bent een stuk sneller
Die was jarenlang met afstand de beste en meest respectabele in de 2e kamer (naar mijn onbescheiden meningquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kameraad Marijnissen was inderdaad een betere politicus.
Ja, ik heb al zo vaak gehoopt op een val van dit kabinet, maar iedere keer doen ze na veel dramatiek toch weer water in de wijn en gaan ze gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
Wedden dat er iets kroms komt waar de pvda tevreden mee is.
nu verkiezingen, Wilders aan de macht, volgend jaar wéér verkiezingen, en alles is weer bij het oude.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zo vaak gehoopt op een val van dit kabinet, maar iedere keer doen ze na veel dramatiek toch weer water in de wijn en gaan ze gewoon door.
Wilders komt niet aan de macht en zo ja, dan vind ik dat ook best. Nóg beter dan het CDA. Hij is in ieder geval duidelijk en laat die duidelijkheid dan maar eens goed aan de oppervlakte komen. Kunnen we zien hoe "fout" Nederland is en hoeveel labbekakkers er écht zijn in Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu verkiezingen, Wilders aan de macht, volgend jaar wéér verkiezingen, en alles is weer bij het oude.
Laatste berichten: 9:30 vanavond verderquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geschorst tot hoe laat?
Ik zal niet verder vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O, dan ben ik dus onbeleefd (nou ja vaak)
Beetje jammer is dat de PVV geen echte inhoudelijke standpunten heeft. Behalve alle moslims zijn fout. Daar kan je het land niet mee regeren hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders komt niet aan de macht en zo ja, dan vind ik dat ook best. Nóg beter dan het CDA. Hij is in ieder geval duidelijk en laat die duidelijkheid dan maar eens goed aan de oppervlakte komen. Kunnen we zien hoe "fout" Nederland is en hoeveel labbekakkers er écht zijn in Nederland.
Bea wacht echt wel met haar abdicatie totdat er een stabiele regering zit, kan nog even duren dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat de PVV geen echte inhoudelijke standpunten heeft. Behalve alle moslims zijn fout. Daar kan je het land niet mee regeren hoor.Maar goed, we zullen het zien.
Ik zeg maar zo: Hup Alexander.
Ik bedoelde dan ook Pechtoldquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bea wacht echt wel met haar abdicatie totdat er een stabiele regering zit, kan nog even duren dus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik ben niet meer boos,
want ik heb slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
en dan is het altijd feest
vooral als Remmy is geweest
Remmy is geweest
Remmy is geweest
maar we doen nu weer gewoon
want mijn doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
maar de volgende keer
doe we het gewoon weer weer
doen we het weer weer
doen we het weer weer
und so weiter![]()
Ik kan hem prima zingen op 'yellow submarine'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Laysa het volgende:
Mooi dan kan ik hier ongegeneerd ADHD-en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg een hartkwaal van je postsquote:
Dan scroll je dr voort overheenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een hartkwaal van je posts
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg een hartkwaal van je posts
Hoppa voort hup.. Zal het doenquote:
Ik ben juist heel rustig op fok momentueelquote:
Ik ben ook weleens drukker geweest dan de afgelopen tijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben juist heel rustig op fok momentueelen das dan fijn voor Soury dat scheelt weer scrollen...Win win dus
Gefeliciteerd (denk ik) met hegteen er te vieren valtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
De ballonnen zijn opgeblazen en in de kast gepropt
Dat is nog eens een winwin situatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, ik zie wel waar jij je handen legt
Wat win je er nog meer mee dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een winwin situatie
Niets mis met een beetje scrollen af en toequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben juist heel rustig op fok momentueelen das dan fijn voor Soury dat scheelt weer scrollen...Win win dus
morgen het grote feest of was het vandaag al?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef Deisyy het volgende:
De ballonnen zijn opgeblazen en in de kast gepropt
Morgen pasquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd (denk ik) met hegteen er te vieren valt
Whehequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje scrollen af en toe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen pas![]()
Dan wordt mijn kleine meisje 18
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg een beetje meer respect is hier wel op zn plaats ja
![]()
dan mag ze officeel....ehh.. stemmenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen pas![]()
Dan wordt mijn kleine meisje 18
Doe mee, stem VVD.quote:
Jep, en ik twijfel nog of ik een biertje open trek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
....blijven lachen pietje.....al koffie op?
Ja sorry,, dat quoten had ik niet moeten doen, dat maakt mijn post onnodig langquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja quote 't nog ff.
Gewoon doen!!!! je leeft maar 1 x...met of zonder hartkwaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en ik twijfel nog of ik een biertje open trek.
* Proestquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ja sorry,, dat quoten had ik niet moeten doen, dat maakt mijn post onnodig lang
Gohquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Wha, ik moest even omhoog scrollen, maar ik wist al dat D. het was
Kleintje dan, Jupilerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gewoon doen!!!! je leeft maar 1 x...met of zonder hartkwaal
Balkie heeft zijn kont er op zo'n manier in gedraaid, dat hij er niet zo makkelijk weg te krijgen isquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik zie al aan dat vuige zelfingenomen smoelwerk van Balk dat hij niets te vrezen heeft!
Met of zonder slagroom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neem ik nog een paracetamol met chocolademelk
koppienquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neem ik nog een paracetamol met chocolademelk
Volgens JP moet iedereen ook zijn eigen stoepje schoonvegen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)aat-irak-oorlog.html
Ah, JP sleept zich er weer door. Gewoon 3 conclusies wegvegen en eentje half terug inslikken. Dat is toch een +2,5 resultaat.
Ongelofelijk hè. En dan maar klagen dat de politiek zo ver van de burger staatquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)aat-irak-oorlog.html
Ah, JP sleept zich er weer door. Gewoon 3 conclusies wegvegen en eentje half terug inslikken. Dat is toch een +2,5 resultaat.
Niet strak genoeg, teveel en tevaak dezelfde woorden, allemaal net over "the top", ze kan het niet, ze is het niet. Ze moet in de leer bij Pechthold. Kort, krachtig, duidelijk en zonder omhaal. Ze hoort zichzelf te graag spreken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
een soepzooitje.
Maar wel een tegenvaller dat ie dit keer de moslims niet de schuld gaf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wilders kan dit ook goed, simpel, direct, eenvoudig, luid en duidelijk.
Joh, bij mij valt dit onder RLS!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
Tip voor de liefhebbers: Livestreams: vragenuurtje & debatten Tweede Kamer #1
Hij komt koud bij de rechter vandaan, 't zal hem nog wel wat dwars zitten dat hij daar vandaag voorlopig de kous op de kop kreeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wel een tegenvaller dat ie dit keer de moslims niet de schuld gaf.
Hij zal ook zinloos zijn, voor de zoveelste keer sluiten de rijen zich weer. Hemeltergend en zo ontzettend ongeloofwaardig, dat ik er geen woorden voor heb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
Mijn theewater zegt dat er zelfs geen motie van wantrouwen komt.
Dat zegt mijn theewater ook .quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Coos het volgende:
Mijn theewater zegt dat er zelfs geen motie van wantrouwen komt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Fann:
De clip niet zo tof als die vorige, maar ik moest er aan denken omdat Waterkoer het op de streams zong.
Allemaal aan de theequote:
Mooie postingtijd, exact 00:00 uurquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:00 schreef FANN het volgende:
ik wil Pimmetje Fortuyn terrug toen kon je tenminste nog es lachen
met die politieke kutzooi
verrekquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooie postingtijd, exact 00:00 uur
niet zeiken nou...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van muh, je plaagt mij de hele tijd
Jahaaaaaaaaa, wat mot jequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef FANN het volgende:
Teun ????????
Ik wil niet onder één dekbed, nooit, ik wil m'n eigenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Trusten skattie en niet steeds dat dekbed wegtrekken met je dikke kont![]()
![]()
weet je dat dat waar isquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ook een eigen slaapkamer, want je snurkt nogal
Ja hoor, voor alles is een hulpgroep, maar pak eerst dat gegiechel maar aan, dat praat wat gemakkelijker in zo'n groepquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:36 schreef FANN het volgende:
is daar ook een hulpgroep voor eigenlijk de AS ofzo?
hallo,
ik ben Fann
en ik snurk
Hier moet je zijn voor meer popcorn Livestreams: vragenuurtje & debatten Tweede Kamer #1quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:37 schreef remlof het volgende:
Ah effe 10 minuten break van het debat in de Tweede Kamer. Eerste zak popcorn is er al doorheen
Ik kwijl af en toe ook, als ik weer eens een droom heb over Fannquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snurk niet! Ik heb het te druk met kwijlen!
Je zou maar én snurken én kwijlen! Dan verdrink je in je slaap
nah.. die zag ik nog net.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kwijl af en toe ook, als ik weer eens een droom heb over Fann
Goed baas, slaap lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. die zag ik nog net.
nu kop houwen en pitten
![]()
Ik heb alleen natte dromen als ik droom over Laysa! Maar die ligt nu toch te pitten en leest dit toch niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kwijl af en toe ook, als ik weer eens een droom heb over Fann
Neuh, want alleen homo's lezen terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen natte dromen als ik droom over Laysa! Maar die ligt nu toch te pitten en leest dit toch niet!
Homoseksualiteit kan je genezen met het Kruis!quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, want alleen homo's lezen terug
Fuck zooiquote:Hoi Coos,
Mij zul je in de toekomst helaas niet meer zien op de Vlietlanden in de zon.
Heb een paar maanden terug last gekregen van een moedervlek die begon te bloeden onder mn borst. Ik naar de dokter en 5 minuten later lag ik al op de operatietafel; moedervlek meteen weggehaald. De uitslag; een melanoom. Heel kwaadaardige vorm van huidkanker. Daarop volgde weer een operatie; de huid eromheen weggehaald en voor de zekerheid ook maar een lymfeklier. Bleek ik ook uitzaaiingen te hebben! Verschillende onderzoeken volgden. Er zit nog meer ellende dus moet ik binnenkort weer geopereerd worden; nu moeten al mn lymfeklieren weg gehaald worden in mn oksel. Pijnlijke toestand met als gevolg oedeem arm en andere ellende. Vorige week pet-scan gehad en die moet uitwijzen of ik ook door mn lichaam uitzaaiingen heb of alleen plaatselijk in de oksel. Als het alleen oksel is heb ik nog een kans om in leven te blijven en anders is het einde verhaal; 10% kans dat ik er over 2 jaar nog ben. Diepe shit dus! Het blijkt allemaal te komen door zongedrag; te lang zonnen en ook soms de zonnebank. Het vreemde was dat ik al twee jaar geleden het gevoel had dat er iets aan de hand was en ik niet meer zo lang zou hebben. Heb toen mn begrafenis verzekering verhoogd en al veel andere dingen geregeld. Kreeg ook een paar dromen die er op wezen dat er iets was. Moet nu uitkijken dat ik niet in de mallemolen terecht kom van allerlei behandelingen en operaties en bestralingen etc.... Dan ga ik maar liever voor kwaliteit en nog een beetje plezier maken. Ga binnenkort laten testen of het erfelijk is; mn opa is ook gestorven op zn 34 jaar aan een melanoom. Dus ben ik er niet gerust op voor mn kinderen. ******** had ook al een jaar geleden een verdachte moedervlek laten weghalen, die gelukkig niet kwaadaardig was.
Dus even geen goede berichten van het front...
Ben er wisselend onder; soms kan ik lekker leven met de dag en soms zit ik te piekeren. Maar probeer mezelf stabiel te houden. Volgend weekend wil ik weer een ceremonie doen met ayahuasca. In elk geval al die radioactieve troep uit mn lijf krijgen van al die onderzoeken. En de zooi van de narcose.
Tsja....ik besef dat het even schikken voor je is; wie had dat ooit gedacht- ik val ook wel even met de deur naar binnen? Kijk je zelf ook goed uit met zonnen? Je hebt nou eenmaal een gevoelige huid met veel sproetjes.
Hoop je nog eens te zien ; heb nu een Tomtom dus kan veel gemakkelijker je huis vinden. Natuurlijk ben je ook altijd welkom in Leiden.
Als alles door gaat wordt ik over een of twee weken geopereerd; dan kan ik niet naar je toe komen; duurt 4 weken voordat ik er van ben hersteld. Maar in elk geval vind ik het leuk om contact met je te houden.
Hartelijke groetjes en dikke knuffel,
Kutquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Coos het volgende:
Kreeg zonet een naar mailtje van een oude vriendin.![]()
[..]
Fuck zooi
Ja, dat is geen fijne boodschap, maar misschien valt het allemaal nog mee. Gewoon even afwachtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Fuck zooi
Dat is niet niks zeg! Zoiets wil je ook niet dagelijks in je mailbox vinden! Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Fuck zooi
Ja kutkloon is weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 04:36 schreef Paragay het volgende:
He..vervelend man. Zet m op! Laat je niet gek maken!
Ik heb gisteravond nog een stukje in bed gekeken en toen gingen ze zeuren over de vorm.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, we hebben nog een kabinet
damn Coos.
*pakt triangelquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ging om 't feit dat "adequater" (uit de brief) impliceerde dat 't besluit adequaat genomen was. Politiek in z'n ergste vorm. In de Pers vandaag een overzicht van ruzies tussen PvdA en CDA en hoe die uiteindelijk afgewenteld zijn (van een oplossing is vaak geen sprake).
Er was ook zo'n mokkel (naam vergeten, meneer zei het nogquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:40 schreef hondjes het volgende:
Zit me altijd aan die Bos te ergeren , met die eeuwige grijns op zijn gezicht..![]()
Eindelijk zei Femke er iets van,,,de grijns verdween, het chaggi gezicht kwam tevoorschijn.
Mokkel Hamer..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Er was ook zo'n mokkel (naam vergeten, meneer zei het nog) en die vond dat Rutte niet naar het plafond moest kijken want dan luisterde die niet. Toen vond ik het wel weer mooi geweest.
Michael Bowen, die fascineert tenminste!
Ik las dus nu wel terugquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb alleen natte dromen als ik droom over Laysa! Maar die ligt nu toch te pitten en leest dit toch niet!
Heftig en schrikkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Fuck zooi
Dat heeft Hamer keurig opgelost door te zeggen dat het optreden van JPB uit twee delen bestond, de officiële verklaring (ook namens Bos) en de beantwoording van de losse vragen waar hij volgens Hamer pas echt scheef ging en waar hij niet namens het kabinet gesproken zou hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bos valt Hamer af: Balkenende sprak wél namens mij
Uiteindelijk komt de PvdA straks weer 't slechtste uit de crisis, hoe flikt 't CDA dat toch?
Een illegale oorlog waarin opdracht is gegeven om bommen te gooien op onder meer huizen van moslims. Ik vraag me af of die moslims niet liever hadden gehad dat het bij de uitspraken van Wilders was geblevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat heeft Hamer keurig opgelost door te zeggen dat het optreden van JPB uit twee delen bestond, de officiële verklaring (ook namens Bos) en de beantwoording van de losse vragen waar hij volgens Hamer pas echt scheef ging en waar hij niet namens het kabinet gesproken zou hebben.
Allemaal vuige woordspelletjes om elkaar in het zadel te houden. Dat er sprake was van deelname aan een illegale oorlog is voorlopig volledig ondergesneeuwd.
Ja, en die opmerking vind ik op zich wel weer vreemd, omdat de PvdA juist altijd TEGEN die oorlog was, altijd om een onderzoek heeft geroepen en de conclusies van deze onderzoekscommissie omarmd heeft. Dit in tegenstelling tot het CDA, die waren volop voor die oorlog, hebben onderzoek jarenlang getraineerd en die komen nu dan goed wegquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Liever vallende kabinetten dan vallende bommen.
Bleek maar weer eens al te goed dat de PVDA een stelletje naaktslakken zijn. Die glibberen maar een eind heen :|
Ja, die komen goed weg (tot nu toe), maar zij zetten hun beleid dan ook op dezelfde voet voort, terwijl de PVDA een 360 graden draai maakt. Beter als held vallen, dan als lafaard verder kruipen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dit in tegenstelling tot het CDA, die waren volop voor die oorlog, hebben onderzoek jarenlang getraineerd en die komen nu dan goed weg
Ik vind dat ze die hele CDA Top midden in Irak los moeten laten, zonder geld, zonder iets! Zie maar hoe je thuis komtquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die komen goed weg (tot nu toe), maar zij zetten hun beleid dan ook op dezelfde voet voort, terwijl de PVDA een 360 graden draai maakt. Beter als held vallen, dan als lafaard verder kruipen.
Zij die beslissen zijn doorgaans niet degenen die strijden. Eerst dienen en dan pas regeren, wat Romeins!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die hele CDA Top midden in Irak los moeten laten, zonder geld, zonder iets! Zie maar hoe je thuis komt![]()
Over een paar jaar bestaan ze alleen nog in geschiedenisboekjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bleek maar weer eens al te goed dat de PVDA een stelletje naaktslakken zijn. Die glibberen maar een eind heen :|
Dat dacht men ook van D66, één man kan echter het verschil makenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Over een paar jaar bestaan ze alleen nog in geschiedenisboekjes.
Eén volk, één man, één leider?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat dacht men ook van D66, één man kan echter het verschil maken
Ja, één lijerquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eén volk, één man, één leider?
En dan zijn we weer bij D66 beland!quote:
Ze heeft trouwens terug gelezen en nu moet je d'r doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan zijn we weer bij D66 beland!
Iedereen weet toch dat alleen homo's teruglezen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze heeft trouwens terug gelezen en nu moet je d'r doen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat alleen homo's teruglezen?
Maar dat ik haar moet doen dat verbaast me niets.
Ja, dat zei ik ook! En dat gewoon waar zijn vrouw bij was! Dat zeg je toch niet!quote:
Och ja jij bent een heus engeltje meneer De_Kardinaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook! En dat gewoon waar zijn vrouw bij was! Dat zeg je toch niet!![]()
Om over dat tapijt dat ze aanhad, maar niet te spreken.
Nee, ik ben een kardinaal! Een engeltje staat net wat hoger in de hemels hiërarchie!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och ja jij bent een heus engeltje meneer De_Kardinaal
Dat bedoel ik...ik sta hogerquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben een kardinaal! Een engeltje staat net wat hoger in de hemels hiërarchie!
Maar de paus staat een jurkje dan weer veel schattiger! Verschil moet er zijn!quote:
jij hebt mij heul nog niet in een jurkje gezien....Al zal dan het woord ''schattig'' idd niet vallenquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de paus staat een jurkje dan weer veel schattiger! Verschil moet er zijn!
Alweer? Ik krijg er onderhand een schrale dop van! Ik heb geen espresso-machine! Op een gegeven moment is de druk er wel van af!quote:
Wat nou Alweer....het was in je droom hoor niet in het echiequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alweer? Ik krijg er onderhand een schrale dop van! Ik heb geen espresso-machine! Op een gegeven moment is de druk er wel van af!
O, ja dat was jij niet! Vrouwen! Ik haal ze altijd door de war!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat nou Alweer....het was in je droom hoor niet in het echie
Geeft niets hoor Ventjequote:Op donderdag 14 januari 2010 17:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, ja dat was jij niet! Vrouwen! Ik haal ze altijd door de war!
quote:
Die gast is zo fout dat hij weer bijna goed is! Elke hof heeft zo zijn hornar nodig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Coos het volgende:
Vanavond bij P & W, Hamer.recht lullen wat krom blijft!
![]()
en onze nationale loser Edwin de Roy van Zuydewijn
Hij kan altijd nog prins carnaval worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die gast is zo fout dat hij weer bijna goed is! Elke hof heeft zo zijn hornar nodig!
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Laysa het volgende:
Wat is een Hornar...Iemand die gaat narren tegen een hor
![]()
Misschien raar, maar ik geloof die van Zuydewijn op hoofdlijnen eigenlijk welquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:53 schreef Coos het volgende:
en onze nationale loser Edwin de Roy van Zuydewijn
In Haïti zeker, nou dat was wel meer dan één vloertjequote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Coos het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ight_Watchers__.html
![]()
dat denk jij...en dat magquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon, omdat 't kan en omdat je er volgens mij hard aan toe bent
O er zal best wel een kern van waarheid in zijn beschuldiging zitten maar het is nooit te bewijzen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik geloof die van Zuydewijn op hoofdlijnen eigenlijk wel
Bernhard vind ik wel een koning ondanks dat ie maar prins was!quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Coos het volgende:
[..]
O er zal best wel een kern van waarheid in zijn beschuldiging zitten maar het is nooit te bewijzen.
Het schijnt dat Bernhard er zich persoonlijk mee gemoeid heeft en dat is allemaal mondeling gegaan in het old boys netwerk dus niets op papier en derhalve geen spetter bewijs.
Bewijs zal er misschien ook nog wel ergens zijn, maar als je het gaat leveren kun je net zo goed gelijk een touw pakken, want je komt in hetzelfde parket terecht als die Edwinquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:08 schreef Coos het volgende:
[..]
O er zal best wel een kern van waarheid in zijn beschuldiging zitten maar het is nooit te bewijzen.
Het schijnt dat Bernhard er zich persoonlijk mee gemoeid heeft en dat is allemaal mondeling gegaan in het old boys netwerk dus niets op papier en derhalve geen spetter bewijs.
O ja lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff een bakske met een stroopwafel
ik drink al 4 dagen geen koffie meer 's avondsquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik drink al 4 dagen geen koffie meer 's avonds
Nee nee gewoon tot in de middag koffie en daarna niet meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, je ritme is verschoven naar half 6?
Nou, dan drink ik nog maar een extra bakkiequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee nee gewoon tot in de middag koffie en daarna niet meer
O ja, avondeten! En dan doe ik ook een bakske koffie! Gewoon met koffiesmaak!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, dan drink ik nog maar een extra bakkie.
Is goed hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou, dan drink ik nog maar een extra bakkie.
Ow dàt is het!quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weer eens even hier kijken![]()
Wat is het rustig zonder IaN.
Zijn internet is afgesloten.quote:
Ligt ie in je vriezer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weer eens even hier kijken![]()
Wat is het rustig zonder IaN.
Met zachte of harde wafel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Ligt ie in je vriezer?
edit: zie nu je latere post![]()
Wat zal ie balen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zijn internet is afgesloten.![]()
Andere abo afsluiten blijkt in Duitsland niet gemakkelijk, ze sluiten je eerst af om vervolgens weer aansluitkosten te rekenen voor het heropstarten. Hetgeen vervolgens dus ook meer dan een week duurt.
Ja... En hij is niet de enige.quote:
Wat is er bijzonder aan, behalve de witte chocolade?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:25 schreef D. het volgende:
Iemand 'm al gehad?
ik ga 'm zo proberen
[ afbeelding ]
Dat ie limited isquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat is er bijzonder aan, behalve de witte chocolade?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Momfert natuurlijk:
[ afbeelding ]
Zolang het Hind maar niet isquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk Eric, omdat hij altijd van die lieve programma's presenteert, Sp3c denkt die jongen van direct
Ik vind het alleen zo raar dat ze het in afl 3 al bekend gaan maken?
Vind je haar stom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zolang het Hind maar niet is
Ik wilde net John, Johnny en Linda noemenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Momfert natuurlijk:
[ afbeelding ]
Die is toch best te doenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zolang het Hind maar niet is
Dan duw ik hem nog liever in de gleuf van een fax-machine!quote:
Probeer eens een papierversnipperaar, dat kietelt net iets meerquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan duw ik hem nog liever in de gleuf van een fax-machine!
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Op donderdag 14 januari 2010 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan duw ik hem nog liever in de gleuf van een fax-machine!
Daar hangt een waarschuwing aan! Dat je er geen levend weefsel in mag duwen. Wat dat ook mag zijn!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Probeer eens een papierversnipperaar, dat kietelt net iets meer
Wel ervaring met Hind dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee
Test! 1-2-3! Test! Natascha naar Kassa 3! Test!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
Klote pc![]()
Als het goed is moet het nu weer goed gaan
wies natascha nu weer...zit je nu alweer bij de XLquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Test! 1-2-3! Test! Natascha naar Kassa 3! Test!
Wel met vrouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hangt een waarschuwing aan! Dat je er geen levend weefsel in mag duwen. Wat dat ook mag zijn!
[..]
Wel ervaring met Hind dan?
Ik niet! Hoe is dat?quote:
das een hyves smilyquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nice !
Persoonlijk mis ik deze wel eens op fok;
[ afbeelding ]
icon_eek.gif of ook wel bekend alsl shocking !
No shit, sherlock.quote:
Je komt hem op meerdere fora tegen en ook op hyves inderdaad, vrij gangbaar, maar niet op fok en er is ook niet echt een alternatief voor hier.quote:
Verdomme en dat moet ik dan allemaal missen!quote:
Nee, Pietje, red-face vindt ik toch anders, meer in de categorie plaatsvervangende schaamte enzo, is meer vanquote:
Ik mis de neeschuddendequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nice !
Persoonlijk mis ik deze wel eens op fok;
[ afbeelding ]
icon_eek.gif of ook wel bekend alsl shocking !
aai.gifquote:
eens die is tof, kan je ook lekker neerbuigend gebruiken trouwensquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
aai.gif
Die moeten ze trouwens invoeren.
klopt !, maar Laysa wilde alleen maar lief helpenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, da's een smiley die hyves ook gebruikt, die was er voor hyves ook al hoor
Ja dat dus...alles is vast al tig keer uitgevonden....vast!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
klopt !, maar Laysa wilde alleen maar lief helpen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer liefde uit te stralen en het zou heel erg fijn zijn als jullie meewerken
Ik volg het niet....quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben weer helemaal in de war wie de mol zou kunnen zijn.
Die sportvrouw (barbara ofzo?) is ook wel verdacht.![]()
Erik schrap ik voorlopig even.
Lekkere kliederaar van mequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[RLS SC # 491] Een liedje van een 020 grietje
Ik snap sowieso niets van vrouwen!
Ik kan er dik van op vakantie intussen idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Laysa het volgende:
Mera, Rottig voor je dat Ian tijdelijk zonder I-net zit....dat wordt vast een dure telefoonrekening
Nee hoor, er is nog genoeg uit te vindenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat dus...alles is vast al tig keer uitgevonden....vast!!!!
Liefdequote:Op donderdag 14 januari 2010 21:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik kan er dik van op vakantie intussen idd.
Maar vakantie is lang zo leuk niet![]()
Even naar mijn eigen gezeik luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef Dementor het volgende:
Even Bernhard aflevering 2 kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |