quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik ben niet meer boos,
want ik heb slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
en dan is het altijd feest
vooral als Remmy is geweest
Remmy is geweest
Remmy is geweest
maar we doen nu weer gewoon
want mijn doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
maar de volgende keer
doe we het gewoon weer weer
doen we het weer weer
doen we het weer weer
und so weiter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 20:31:15 ]
Sow zeg, dat hoor ik nu pas op het kanaal van politiek 24. Jij bent een stuk snellerquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Coos het volgende:
Brief is nog steeds niet bij de kamer.
Vergadering weer geschorst.
Kameraad Marijnissen was inderdaad een betere politicus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Agnes Kant hè, kan die asjeblief niet gewoon ook plaats maken voor een betere SP-er
Ze heeft wel een leuk MAO pakkie an.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die Agnes Kant hè, kan die asjeblief niet gewoon ook plaats maken voor een betere SP-er
Kan nog wel even duren zie ik nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sow zeg, dat hoor ik nu pas op het kanaal van politiek 24. Jij bent een stuk sneller
Die was jarenlang met afstand de beste en meest respectabele in de 2e kamer (naar mijn onbescheiden meningquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kameraad Marijnissen was inderdaad een betere politicus.
Ja, ik heb al zo vaak gehoopt op een val van dit kabinet, maar iedere keer doen ze na veel dramatiek toch weer water in de wijn en gaan ze gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef Coos het volgende:
Wedden dat er iets kroms komt waar de pvda tevreden mee is.
nu verkiezingen, Wilders aan de macht, volgend jaar wéér verkiezingen, en alles is weer bij het oude.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, ik heb al zo vaak gehoopt op een val van dit kabinet, maar iedere keer doen ze na veel dramatiek toch weer water in de wijn en gaan ze gewoon door.
Wilders komt niet aan de macht en zo ja, dan vind ik dat ook best. Nóg beter dan het CDA. Hij is in ieder geval duidelijk en laat die duidelijkheid dan maar eens goed aan de oppervlakte komen. Kunnen we zien hoe "fout" Nederland is en hoeveel labbekakkers er écht zijn in Nederland.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu verkiezingen, Wilders aan de macht, volgend jaar wéér verkiezingen, en alles is weer bij het oude.
Laatste berichten: 9:30 vanavond verderquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geschorst tot hoe laat?
Ik zal niet verder vragenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
O, dan ben ik dus onbeleefd (nou ja vaak)
Beetje jammer is dat de PVV geen echte inhoudelijke standpunten heeft. Behalve alle moslims zijn fout. Daar kan je het land niet mee regeren hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wilders komt niet aan de macht en zo ja, dan vind ik dat ook best. Nóg beter dan het CDA. Hij is in ieder geval duidelijk en laat die duidelijkheid dan maar eens goed aan de oppervlakte komen. Kunnen we zien hoe "fout" Nederland is en hoeveel labbekakkers er écht zijn in Nederland.
Bea wacht echt wel met haar abdicatie totdat er een stabiele regering zit, kan nog even duren dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat de PVV geen echte inhoudelijke standpunten heeft. Behalve alle moslims zijn fout. Daar kan je het land niet mee regeren hoor.Maar goed, we zullen het zien.
Ik zeg maar zo: Hup Alexander.
Ik bedoelde dan ook Pechtoldquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Bea wacht echt wel met haar abdicatie totdat er een stabiele regering zit, kan nog even duren dus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook![]()
en ik ben niet meer boos,
want ik heb slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
slagroom op mijn doos
en dan is het altijd feest
vooral als Remmy is geweest
Remmy is geweest
Remmy is geweest
maar we doen nu weer gewoon
want mijn doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
doos die is weer schoon
maar de volgende keer
doe we het gewoon weer weer
doen we het weer weer
doen we het weer weer
und so weiter![]()
Ik kan hem prima zingen op 'yellow submarine'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |