quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef MaxC het volgende:
Wat een vette aflevering
Weet iemand welk liedje dat was aan het eind?![]()
kwam omdat die dean tijdens halftime de biertaps af had laten sluiten waardoor de supporters dronken genoeg waren om te rellen maar niet dronken genoeg om niet meer te kunnen lopen aldus de coachquote:[b] Op zaterdag 22 januari 2011 23:27
Season final was ook wel tof, kon alleen niet door het erg vreemde plot heenkijken (BMS supporters die alles kapotmaken en hun eigen spelers en mascotte aanvallen, terwijl ze gewonnen zijn?)
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:48 schreef PiRANiA het volgende:
Was het al bekend of er een 3e seizoen kwam?
HOLLA!!!quote:Frankie Shaw
Back together again. BMS Season 3!!!! Summer in Montreal. Ho Boy.
9 uur geleden via Mobile Web · Vind ik niet meer leuk ·
En ze werd zeker naast je wakker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:58 schreef JDx het volgende:
De opnames zijn al klaar hoorde ik van Frankie Shaw
1 topic voor 2 seizoenen is alsnog weinig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Flanx het volgende:
Waarschijnlijk omdat 't nieuwe seizoen nog niet begonnen is..
Heb je een bevestiging voor een derde seizoen gevonden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:39 schreef Flanx het volgende:
Waarschijnlijk omdat 't nieuwe seizoen nog niet begonnen is..
Ja, facebook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Heb je een bevestiging voor een derde seizoen gevonden?
Whut, ik kan niet op de BMS pagina daar komen.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, ik kan niet op de BMS pagina daar komen.
Dit is een post op Facebook van zequote:Great news, Goats! Blue Mountain State is coming back for a THIRD SEASON! Even better news? Ahem, somebody is back for more action (see below). Read all about BMS Season 3 here: http://bit.ly/iLKD33
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Dit is een post op Facebook van ze
Stond ook allang op de Facebook van Frankie Shaw dat ze paar maand geleden naar Montreal ging voor de opnames.quote:
Harnon vind ik serieus een van de tofste van allemaal!quote:Op zondag 26 juni 2011 22:53 schreef Rahl het volgende:
Die placekicker is ook zo'n mooie vent. Harnon ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |