Werk je bij een oliehandelaar die begint met ma...... ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
Over pensioenregeling gesproken. Wij hebben die ook niet. Niemand in de olie sector.
Volgend jaar moet ik zelf dus een potje maken...
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe het werkt. Als je WW premie betaald heb je dus ook recht op WW zodra je werkeloos wordt. Dergelijke simplistische uitspraken getuigen niet echt van enige intelligentie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:35 schreef Halcon het volgende:
Tja, hij verdient niet echt geweldig, maar hij werkt wel. Jij teert op Vadertje Staat.
Nope.. ben nu wel benieuwd welke je bedoeld.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Werk je bij een oliehandelaar die begint met ma...... ?
Mabanaft, op de bovenste verdieping van de Maastoren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nope.. ben nu wel benieuwd welke je bedoeld.
Okquote:Op donderdag 11 februari 2010 17:34 schreef Xs2Shanna het volgende:
Nee, ken ik ook totaal niet?! Wel Chemoil, dit zit volgens mij ook in de Maastoren.
Wat wil je zoal weten?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat dus. Maar Halcon, moet je niet wat meer info geven over jouw baan?
Volgens mij begrijp jij het principe van een verzekering niet. Hoe meer er moet worden uitgekeerd, hoe meer premie er moet worden geincasseerd. Niet verder kijken dan je neus lang is, getuigt niet bepaald van enige intelligentie.quote:Op donderdag 11 februari 2010 15:41 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je niet helemaal hoe het werkt. Als je WW premie betaald heb je dus ook recht op WW zodra je werkeloos wordt. Dergelijke simplistische uitspraken getuigen niet echt van enige intelligentie.
MBOquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Met 34 vakantiedagen werk je zowat part time. Maar ja, wel een hongerloontje verder. Terwijl je wel een opleiding hebt afgerond.
Omdat je premie betaald moet je juist claimen, dan zie je nog eens wat terug van je geldquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het principe van een verzekering niet. Hoe meer er moet worden uitgekeerd, hoe meer premie er moet worden geincasseerd. Niet verder kijken dan je neus lang is, getuigt niet bepaald van enige intelligentie.
Wat is dan wel een goede opleiding volgens jouw?quote:
Het is allemaal gezeur, net of ik me schuldig moet voelen om in de ww te hebben gezetenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het principe van een verzekering niet. Hoe meer er moet worden uitgekeerd, hoe meer premie er moet worden geincasseerd. Niet verder kijken dan je neus lang is, getuigt niet bepaald van enige intelligentie.
Er zijn weinig HBO-ers die 40 uur moeten werken om 1.100 euro bruto te verdienen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:32 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wat is dan wel een goede opleiding volgens jouw?
HBO
quote:
Dat is een broekzak-vestzak-verhaal natuurlijk. Uiteindelijk draaien de werknemers er voor op.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het is allemaal gezeur, net of ik me schuldig moet voelen om in de ww te hebben gezeten
Wij betalen trouwens als werknemer geen premie meer voor de ww, alleen werkgevers nog.
Jij bent er zo eentje die op verjaardagsfeestjes de grote jongen uithangt door allerlei verhalen op te hangen over hoe je je verzekering na een weekje Costa Brava weer hebt getild, om vervolgens te lopen zeuren dat de premies alweer zijn gestegen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Omdat je premie betaald moet je juist claimen, dan zie je nog eens wat terug van je geld
Het is gewoon een opleiding, maar niet iets heel speciaals ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:36 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is toch gewoon een opleiding ?
Of is dat te min voor je
Tuurlijk niet, maar je ben toch wel eens dat het loon totaal niet in verhouding staat ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is gewoon een opleiding, maar niet iets heel speciaals ofzo.
Klopt, alleen daar ging het eigenlijk niet om.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is een broekzak-vestzak-verhaal natuurlijk. Uiteindelijk draaien de werknemers er voor op.
Geen idee of dat normaal is bij een dergelijke functie op dat niveau, maar ik vind het bizar weinig en dan is het ook nog een job van 40 uur per week i.p.v. 32 uur per week. Heb twee keer gekeken naar het aantal uren, maar er staat toch echt 40.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar je ben toch wel eens dat het loon totaal niet in verhouding staat ?
Moet toch wel meer dan 1500 euro zijn.
Wie heeft het over meer geldquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:13 schreef Husqy het volgende:
[..]
haha tja was wachten op een reactie zoals die van jou.
Net of Universitaire studie altijd zo geweldig is, mensen denken ik ga de universiteit doen want dan verdien ik altijd meer als een lager geschoolde. Niet dus.
Bij mij in het vak gaat het om ervaring en ik heb meer ervaring op mijn 23ste dan iemand die op zijn 30ste hetzelfde gaat doen met een betere-langere studie. Een beter papiertje hoeft dus niet altijd meerwaarde te hebben.
Als je wil kan ik mijn loonstrook laten zien met die 3100. Die van de 4000 zul je een maandje op moeten wachten.
En nee het is gewoon dagdienstbij opdrachtgevers als Shell Total Esso BP etc.
Leuk zal anders zijn natuurlijk, maar mijn punt is een beetje dat de hoogte van de uitkeringen in Nederland mensen niet echt aan zal moedigen om te werken. Puur financieel gezien kun je beter een uitkering trekken dan dat secretaresse-baantje van 1.100 euro bruto.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:41 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Klopt, alleen daar ging het eigenlijk niet om.
Maar er wordt gedaan alsof het verschrikkelijk erg is dat je 7 weken in de ww hebt gezeten.
Net of het leuk is
Het is bizar weinig en hoort niet bij een afgeronde mbo opleiding.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal is bij een dergelijke functie op dat niveau, maar ik vind het bizar weinig en dan is het ook nog een job van 40 uur per week i.p.v. 32 uur per week. Heb twee keer gekeken naar het aantal uren, maar er staat toch echt 40.
Hehehe. Vakbonden moeten allerlei fratsen uithalen om 1% loonsverhoging voor elkaar te krijgen en hier stijgen ze lonen maandelijks met een procentje of 10.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Maar ja sowieso 9 van de 10 keer liegen mensen hier wat ze verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |