Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:Jaap kondigt aan dat zijn programma 4,5 uur duurt.
Hij weet nog niet wat er gaat gebeuren, dáárom heet het programma 'ongeschreven blad'.
Het kan van alles worden, hij is heel erg tegen over-geregisseerde dingen omdat zijn
'roots' in de reality liggen.
Jaap: "het mooie van SV is dat er qua techniek veel staat. Het moet alleen nog invulling
krijgen en ik begin daar nu mee. Voor de kijkers is het gratis! Er moet vooral veel plezier
aan beleefd worden."
Interviewer: "Je hebt je bekendheid te danken aan DGK en interviews als bij Jensen.
Wat ga je nu doen?"
Jaap: "Het is vrijblijvend, laagdrempelig. Als je om 10 uur zin hebt om te kijken, nou, dan kijk je effe.
En anders niet. Ik heb geen grote campagne gevoerd om kijkers te trekken. Ik wil eerst iets goeds neerzetten."
"Kwalitatief is de apparatuur hier gelijk aan dat van BB en DGK. Het mooie is alleen dat er geen
directeur oid is die beslist wat er gaat gebeuren. Dat is mooi."
Heb je verder nog ambities behalve dit?
"Ik ben bezig met een afval project en word gevolgd door de camera. Dat kan ik later gebruiken voor een programma. Ik probeer heel waarheidsgetrouw weer te geven hoe dat gaat."
"Ik ben wel serieus aan het afvallen, maar ik ben God niet! Ik ben niet perfect. Laten we eerlijk zijn."
"Als ik terugkijk naar foto's, zie ik dat ik vanaf een jaar of 12 dik geworden ben. Toen kreeg ik een krantenwijk en ben van het loon allemaal lekkere dingen gaan kopen."
"Mijn moeder was erg gefixeerd op 'je moet goed eten', maar m'n pa deed er niet moeilijk over. Dus ik kreeg het vanuit mijn ouders ook niet duidelijk mee. Hoewel de verantwoordelijkheid natuurlijk bij jezelf ligt uiteindelijk."