abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:47:17 #106
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_76849356
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

OUD
ja, maar das een andere klacht
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_76860685
Heb eigenlijk zin om mezelf af te melden als donateur, vooral nadat ik dit lijstje zag:

Ook denk ik dat ze bij het wwf bijvoorbeeld te veel geld hebben, in Zeist fiets ik nogal vaak hun overdreven mooie bedrijfspand (wat ze nog apart lieten bouwen) op dat erg dure stukje grond. Nergens voor nodig als je het mij vraagt.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:25:40 #108
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_76861032
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef D.D.W. het volgende:
Heb eigenlijk zin om mezelf af te melden als donateur, vooral nadat ik dit lijstje zag:

[ afbeelding ]

Ook denk ik dat ze bij het wwf bijvoorbeeld te veel geld hebben, in Zeist fiets ik nogal vaak hun overdreven mooie bedrijfspand (wat ze nog apart lieten bouwen) op dat erg dure stukje grond. Nergens voor nodig als je het mij vraagt.
Deze zet ik even in de OP
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_76861285
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Deze zet ik even in de OP
Ik heb me alvast uitgeschreven bij AzG, was toch niet zo veel per maand maar toch, mij werd een verhaal aangepraat over dat mijn geld naar die zielige afrikaantjes ging, en niet naar de salaris van de directeur

En verder kunnen ze wat mij betreft de tering krijgen, door van die (half)dooie mensen op tv te laten zien (of door het woordje door een BN'er te laten doen) om het geld uit je zakken te kloppen (die giro 555).
pi_76863053
De Nederlandse regering geeft al meer dan voldoende geld aan ontwikkelingssamenwerking en internationale rampen. Dan willen ze mij ook nog eens opdringen om geld op Giro 555 te storten? Krijg het heen en weer, mafkezen.
pi_76863138
er komt volgende week een grote radio- en tv actie!

radio555 komt ook weer terug op alle radiozenders
pi_76863168
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:15 schreef Kwaliteit het volgende:
er komt volgende week een grote radio- en tv actie!

radio555 komt ook weer terug op alle radiozenders
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:30:54 #113
167595 mirved
Infobesitas
pi_76863811
Ik ben net gaan doneren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_76865755
Stort geld op de rekening van TLK !
pi_76868595
Paar jaar geleden ook die tsunami aktie op TV, miljoenen opgehaald. Bleek dat al dat geld 'kwijt'was;)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:09:25 #116
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76870535
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:47 schreef H.FR het volgende:
Er is al ¤900.000 gedoneerd
Meer dan genoeg
Hoorde alleen nog op het nieuws dat ze Haïti nog niet eens bereikt hebben
Uiteindelijk zullen ze toch niet alles gebruiken, net als met de Tsunami.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:10:38 #117
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_76873454
Wat een onzinnge haat tegen Hatianen zeg. wow triest, mijn viel open van schrik, mijn ogen vielen erbijna uit, mijn haren stonden overeind, ik viel bijna flauw in shock van woede vedriet en onbegrip. Hoe kun je zo over mensen praten die al arm zijn en misschien al hun familieleden hebben verloren. En dan een beetje zeggen dat ze zich aanstellen of wat maar ook. Als er hier miljoenen doden vallen je ouders +broertjes/zusjes zijn dood gaan jullie ook juichen zeker

in één woord: Supertriest!
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_76876618
Het meeste geld beland toch in de hoge hoeden van de directeuren en andere graaiers, daar zien ze daar op Haiti maar weinig van terug behalve dat het kapitale paleis van de president weer snel word herbouwd.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:36:37 #119
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_76876972
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:
Wat een onzinnge haat tegen Hatianen zeg. wow triest, mijn viel open van schrik, mijn ogen vielen erbijna uit, mijn haren stonden overeind, ik viel bijna flauw in shock van woede vedriet en onbegrip. Hoe kun je zo over mensen praten die al arm zijn en misschien al hun familieleden hebben verloren. En dan een beetje zeggen dat ze zich aanstellen of wat maar ook. Als er hier miljoenen doden vallen je ouders +broertjes/zusjes zijn dood gaan jullie ook juichen zeker

Het VMBO-niveau druipt eraf.

Het zijn, zoals eerder gezegd, ALLEMAAL (neen, niet allemaal, maar generaliseren kan ik goed) ondankbare honden. Bovendien doneer ik al via mijn betaalde belasting. Verder is het ook zo dat ze zich niet moeten voorplanten als konijnen, zodat die boel daar niet zo volgebouwd hoeft te worden. Ook is het niet snugger op om bovenop een breuklijn te gaan bouwen.

Daar komt het wel op neer.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:42:44 #120
284825 Baggert.
Dit keer zonder bagger
pi_76877152
Madalief!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:58:25 #121
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_76890956
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:16 schreef D.D.W. het volgende:

[ afbeelding ]

Bedankt voor dit overzicht. Ik heb maar meteen de maandelijke ¤5,- aan het Rode Kruis stopgezet. Een beetje meebetalen aan het salaris van Breederveld zeker
pi_76891222
Je hoeft niet te storten, de overheid verdubbeld alle donaties wel met belastinggeld naast de 2-3 miljoen die er al heen gaan.
pi_76896657
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 14:58 schreef Ironhide het volgende:

[..]

Bedankt voor dit overzicht. Ik heb maar meteen de maandelijke ¤5,- aan het Rode Kruis stopgezet. Een beetje meebetalen aan het salaris van Breederveld zeker
Eerste keer dat ik deze smiley ga gebruiken:
pi_76897598
wat een zielige mensen zijn jullie op fok als irl mensen vragen wat jullie vinden van de ramp zeggen jullie zeker zielig enz.maar hier stoer doen de mensen heb daar niks alleen elkaar en nu hebben ze wel hulp nodig want ze hebbe geen geld als wij hier ramp hebben hebben we teminste geld.
zielige mensen zijn jullie levenloze kk beeldscherm nurds
heey
pi_76897786
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:48 schreef dag1234 het volgende:
wat een zielige mensen zijn jullie op fok als irl mensen vragen wat jullie vinden van de ramp zeggen jullie zeker zielig enz.maar hier stoer doen de mensen heb daar niks alleen elkaar en nu hebben ze wel hulp nodig want ze hebbe geen geld als wij hier ramp hebben hebben we teminste geld.
pi_76897850
quote:
Ik heb anders enkele jaren elk maand een donatie gedaan hoor Daarnaast ben ik het niet eens wat betreft enkele zaken in het beleid bij de goede doelen, dus heb ik mijn donatie maar stop gezet, laat ze dat eerst maar veranderen voordat ik me weer inschrijf
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:57:48 #127
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76897949
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef aychelle het volgende:

Hoe kon het ook anders: negers + mensen die vinden dat ondanks hun huidskleur, ze al best veel hebben gekregen = aychelle topic met rare vergelijkingen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:59:23 #128
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_76898005
quote:
Bohh huilie
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:03:14 #129
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_76898118
We betalen toch wel mee via de belasting dus dat extra storten op 555 is niet nodig.
pi_76898140
Een baantje bij een goed doel lijkt me nu trouwens wel chill, hoge salarissen enzo, alleen weet ik niet echt wat je moet doen een een goed doel kantoor.
pi_76898175
mn portomonneetje is te leeg voor haïti
I'd like to make myself believe.
pi_76898406
quote:
Als jij kunt leven met die hypocriete leugen die je jezelf voorhoudt, ga je gang. Als ik weet dat de Nederlandse overheid al 2 á 3 miljoen heeft toegezegd, de ingezamelde gelden zal verdubbelen, veel vrijwilligers er heen gaan, vliegtuigen in de rij vliegen om te landen, de VS 10.000 troepen, veel geld en materieel er heen stuurt, er nog veel gelden van de Tsunami achtergebleven zijn en Nederland een onbeduidend land is op het wereldtoneel en vele andere landen miljarden (gaan) doneren, heb ik niet zoiets van: "Mja, mijn tientje zal een leven daar redden".

Dat doe je alleen maar om je geweten af te komen. Dagelijks gebeuren in bv. Afrika genoeg schokkende dingen, alleen dan in veel kleinere proporties, en zonder tv camera's. Wat doe je daar aan?
pi_76898684
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Dynd het volgende:
Een baantje bij een goed doel lijkt me nu trouwens wel chill, hoge salarissen enzo, alleen weet ik niet echt wat je moet doen een een goed doel kantoor.
Schijn vermijden en rookgordijnen opwerpen.
pi_76899665
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:11 schreef Aestivate het volgende:

[..]

Als jij kunt leven met die hypocriete leugen die je jezelf voorhoudt, ga je gang. Als ik weet dat de Nederlandse overheid al 2 á 3 miljoen heeft toegezegd, de ingezamelde gelden zal verdubbelen, veel vrijwilligers er heen gaan, vliegtuigen in de rij vliegen om te landen, de VS 10.000 troepen, veel geld en materieel er heen stuurt, er nog veel gelden van de Tsunami achtergebleven zijn en Nederland een onbeduidend land is op het wereldtoneel en vele andere landen miljarden (gaan) doneren, heb ik niet zoiets van: "Mja, mijn tientje zal een leven daar redden".

Dat doe je alleen maar om je geweten af te komen. Dagelijks gebeuren in bv. Afrika genoeg schokkende dingen, alleen dan in veel kleinere proporties, en zonder tv camera's. Wat doe je daar aan?
hoe wil je anders helpen?ga er dan heen vliegen en ga dan helpen.
teminste wat donderen als je 10 doneert daan gaat er zoiezo 50% naar de mensen daar dat is toch ook je helpt dan teminste!!!!!
heey
  zaterdag 16 januari 2010 @ 19:56:49 #135
167595 mirved
Infobesitas
pi_76899872
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:50 schreef dag1234 het volgende:

[..]

teminste wat donderen als je 10 doneert daan gaat er zoiezo 50% naar de mensen daar dat is toch ook je helpt dan teminste!!!!!
Waarom die mensen wel helpen en andere niet? Omdat deze toevallig in het nieuws komen? Nogal schijnheilig de rest van het jaar doe je ook geen flikker voor die andere mensen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:02:14 #136
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_76900034
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:50 schreef dag1234 het volgende:

[..]

Wow, maar liefst de helft van je donatie gaat daadwerkelijk naar de slachtoffers
Nu heb je ons toch echt over de streep getrokken hoor, chapeau.

Laten we reëel zijn: in elk land waar negers het voor het zeggen hebben maken ze er een teringzooi van. In Haïti zijn ze zo druk met hosselen jwz, maar het is nooit bij ze opgekomen om gebouwen neer te zetten die tegen een aardbeving kunnen.
Met al die natuurlijke hulpbronnen zou de bevolking welvarend moeten zijn, maar ja it's the nigga nature (om 2Pac maar te quoten).
Uiteindelijk heeft Darwin toch weer het laatste woord...
pi_76900094
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Dynd het volgende:
Dammen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 20:06:29 #138
3185 Adelante
To let it go now
pi_76900170
Stond in de krant vandaag dat de spelers van Ajax maar liefst 3.000 euro hadden gestort
Met 60 contractspelers is dat toch al snel 50 euro de man. Vermeldt het dan niet...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76900213
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef Codiac het volgende:

[..]

Amen, nog een paar natuurrampen en we hebben veel problemen opgelost o.a.:

- Armoede (armen mensen zijn dood = geen armoede meer)
- Global Warming (minder mensen is minder co2 uitstoot)
- Overbevolking (spreekt voor zich)
pi_76900224
Oh er waren al zes pagina's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')