Niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie het alweer aankomen.
Vele zakkenvullers gaan hun zakken nog voller maken dmv reclames met trieste beelden uit Haïti.
Mensen die hun schuldgevoel afkopen door geld te geven
Royal.
Ik gok .... zeer weinig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Brainfish het volgende:
Hoeveel % van het opgehaalde geld gaat überhaupt naar Haïti toe vraag ik mij af.
Daar viel mijn mond ook van open, maar nee de camera draaide weer weg naar een bebloed hoopje mens dat midden op straat lag uitkering te trekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
Die krotten en dode burgers doen mij niks. Ik schrok wel van dat ingezakte presidentiële paleis, zonde van zo'n gebouw
We are the ones to make a brighter day, so let's start giving!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef bakkiethee het volgende:
We are the world, we are the children.
Sowieso de schuld van Jamba.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik gok .... zeer weinig.
Het meest effectieve zou natuurlijk zijn: een aantal personen die geld ophalen bij vrienden/kenissen/familie en er zelf heengaan om te helpen. Niet dat iemand dit doet natuurlijk, maar dan weet je zeker dat het geld goed terecht komt.
Die beving is trouwens de schuld van Jamba met hun kutreclame van "HIJ IS ER EINDELIJK !!!!!!!!!! LAAT JE MOBIEL HARDER TRILLEN DAN OOIT !!!!! SMS TRIL AAN NAAR 6464 SMS TRIL AAN NAAR 6464 !!!!!!!!!!!!!"
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef Penisbaard het volgende:
Toen wij hier de watersnoodramp hadden deden ze ook niks daar in Haïti, en nu verwachten ze zeker dat wij ze gaan helpen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daar viel mijn mond ook van open, maar nee de camera draaide weer weg naar een bebloed hoopje mens dat midden op straat lag uitkering te trekken
Dan zouden meer dan 1 op de 8 inwoners dood zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er wordt nu gesproken over enkele miljoenen doden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Dan zou meer dan 1 op de 8 inwoners dood zijn.
Minder mensen in nood = minder geld hoeven sturen = minder geld door ons te hoeven stortenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Probeer dit nu eens zinnig te onderbouwen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Die beving is trouwens de schuld van Jamba met hun kutreclame van "HIJ IS ER EINDELIJK !!!!!!!!!! LAAT JE MOBIEL HARDER TRILLEN DAN OOIT !!!!! SMS TRIL AAN NAAR 6464 SMS TRIL AAN NAAR 6464 !!!!!!!!!!!!!"
Ik stort liever meer geld om meer mensen te kunnen redden . Maar mijn hemel wat zijn jullie enorm diep gezonken zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Minder mensen in nood = minder geld hoeven sturen = minder geld door ons te hoeven storten
ja ik lach ook hardopquote:
Ja hallo?! ik wil morgen nog een kauwgombal halen op school, komen die gasten er ineens tussenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik stort liever meer geld om meer mensen te kunnen redden . Maar mijn hemel wat zijn jullie enorm diep gezonken zeg
In hun krotten. Ze waren altijd al arm (lees niet zielig maar arm) en nu opeens omdat ze zo nodig op een breuklijn moeten gaan wonen, moeten wij geld betalen? Echt niet. Ik dacht dat Nederland een begrotingstekort had? Wie betaald mee voor een reclame voor de zenders in Haiti: Help Nederlanders de crisis door stort op giro 555quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef Pieter-utd het volgende:
WAAR WAREN ZE TOEN IK DE BUS VORIGE WEEK MISTE NAAR WERK!!!@#!![]()
Nou dan krijgen ze niets, ze mogen blij genoeg zijn dat we ze uit dat ellendige Afrika gehaald hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef Meneer_Nilsson het volgende:
[..]
Weet je toch wel, wij Europeanen hebben ze zelf gebracht
En als ik geld geef aan elk zielig persoon op deze wereld, dan moet ik dus al mijn geld opsturen.. er zijn zoveel zielige mensen. Voordeel daarin tegen, als ik zoveel heb gegeven dat ik op straat kom te staan mogen jullie geld storen voor mij op giro 1337quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik stort liever meer geld om meer mensen te kunnen redden . Maar mijn hemel wat zijn jullie enorm diep gezonken zeg
Amen, nog een paar natuurrampen en we hebben veel problemen opgelost o.a.:quote:
Alsof geld geven synoniem staat voor het afkopen van een schuldgevoel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie het alweer aankomen.
Vele zakkenvullers gaan hun zakken nog voller maken dmv reclames met trieste beelden uit Haïti.
Mensen die hun schuldgevoel afkopen door geld te geven
Royal.
Mee eens. En dan die reportage van Netwerk een paar maand terug over dat dorpje in Indonesië (dacht ik) dat een paar honderd duizend had moeten krijgen, maar waar nog 0 euro binnen is, omdat alles in de zakken van de corrupte leiders is gegaan. De reportage eindigde ook met de zin: "En of de mensen van [voor naam dorp in] ooit hun geld zullen zien, is nog maar de vraag"quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Maitje het volgende:
Laat ik eerlijk zijn dat ik het skrikkelijk vind wat daar gebeurd is...triest die beelden![]()
![]()
Maar wtf...hoeveel hadden we toen wel niet opgehaald met die Tsunamie? Laatst stond er nog bij de fp dat er nog heel veel over was!!
Inderdaad. Ik voel me ontzettend schuldig over die aardbeving.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof geld geven synoniem staat voor het afkopen van een schuldgevoel.
Dat is pas royal sadness.
Tjsa, we geven nu al miljarden aan Afrika.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Maitje het volgende:
Laat ik eerlijk zijn dat ik het skrikkelijk vind wat daar gebeurd is...triest die beelden![]()
![]()
Maar wtf...hoeveel hadden we toen wel niet opgehaald met die Tsunamie? Laatst stond er nog bij de fp dat er nog heel veel over was!!
Misschien moet je eens naar het journaal kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
wtf is er met haiti aan de hand dan?? mis ik iets?
Heb net al op telegraaf.nl gekekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar het journaal kijken
Trollquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb net al op telegraaf.nl gekeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |