Niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zie het alweer aankomen.
Vele zakkenvullers gaan hun zakken nog voller maken dmv reclames met trieste beelden uit Haïti.
Mensen die hun schuldgevoel afkopen door geld te geven
Royal.
Ik gok .... zeer weinig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Brainfish het volgende:
Hoeveel % van het opgehaalde geld gaat überhaupt naar Haïti toe vraag ik mij af.
Daar viel mijn mond ook van open, maar nee de camera draaide weer weg naar een bebloed hoopje mens dat midden op straat lag uitkering te trekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:48 schreef Penisbaard het volgende:
Die krotten en dode burgers doen mij niks. Ik schrok wel van dat ingezakte presidentiële paleis, zonde van zo'n gebouw
We are the ones to make a brighter day, so let's start giving!quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef bakkiethee het volgende:
We are the world, we are the children.
Sowieso de schuld van Jamba.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik gok .... zeer weinig.
Het meest effectieve zou natuurlijk zijn: een aantal personen die geld ophalen bij vrienden/kenissen/familie en er zelf heengaan om te helpen. Niet dat iemand dit doet natuurlijk, maar dan weet je zeker dat het geld goed terecht komt.
Die beving is trouwens de schuld van Jamba met hun kutreclame van "HIJ IS ER EINDELIJK !!!!!!!!!! LAAT JE MOBIEL HARDER TRILLEN DAN OOIT !!!!! SMS TRIL AAN NAAR 6464 SMS TRIL AAN NAAR 6464 !!!!!!!!!!!!!"
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef Penisbaard het volgende:
Toen wij hier de watersnoodramp hadden deden ze ook niks daar in Haïti, en nu verwachten ze zeker dat wij ze gaan helpen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Daar viel mijn mond ook van open, maar nee de camera draaide weer weg naar een bebloed hoopje mens dat midden op straat lag uitkering te trekken
Dan zouden meer dan 1 op de 8 inwoners dood zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Er wordt nu gesproken over enkele miljoenen doden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Dan zou meer dan 1 op de 8 inwoners dood zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |