scheffer heb ik altijd ook als neocon gezien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
thanks. ik heb het hele rapport nog niet gelezen. ga dit onthouden om door te nemen.
Scheffer heb ik hoog zitten, de winter niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
scheffer heb ik altijd ook als neocon gezien.
Tilburg is nog vrij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij was in de race, dus het zal nu wel een mooie burgervaderspost van een Brabantse gemeente worden, veronderstel ik.
http://www.trouw.nl/krant(...)E_5_en_6.html?part=5quote:Beseft u dat de gevolgen, als Saddam aan de macht blijft met zijn massavernietigingswapens, voor u zijn? De mogelijke oorlog met Saddams leger heeft gruwelijke gevolgen. De vrede met hem ook. De mensheid staat aan het begin van de gevaarlijkste periode uit haar geschiedenis. Massavernietigingswapens dreigen door onverantwoordelijke regiems als die van Saddam Hoessein en Kim Jong-il in handen van de haatzaaiers te vallen. De vrede die u zoekt, zult u met uw pacificerende moralisme nooit vinden.
Ja, met zijn islam-bashen en militaire interventies. Daarop was zijn argumentatie ook op gebaseerd: 'ik zal maar de VS steunen als ik jullie was want zonder de VS bestaat morgen de democratie niet meer'. Dat, in een notendop.quote:
Ik niet. In het immigratiedebat vind ik hem erg goed. Terug naar de basis. Rechtspraak en rechtsgelijkheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
scheffer heb ik altijd ook als neocon gezien.
Het nederlandse volk is al lang niet meer tolerant en vrijdenkend. Vraag me af wanneer het dat wel was. We hebben toch altijd een volgzaam karakter gehad.quote:maarja, Balkie krijgt weer de schuld maar de nederlandse bevolking leert er zelf weer helemaal niks van. Toentertijd was ik nl. ook voor de oorlog
Ik vind die Van Geel echt de sufste drol van Den Haag.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:52 schreef Sloggi het volgende:
Van Geel is incompetent, en dat weten ze bij het CDA ook. Juist daarom is hij fractievoorzitter, hij hoeft de partijlijn maar te volgen. Verhagen zal tussenpaus worden, Eurlings wordt op het moment klaargestoomd.
de trouwste dienaar van de coalitie, hij lult echt alles recht wat krom isquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind die Van Geel echt de sufste drol van Den Haag.:')
Nog wel, over 20 jaar als alle verstokte CDA'ers dood zijn niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen stemmen CDA omdat ze weten waar ze aantoe zijn, dat daar zo nu een dan een leugentje om bestwil tussen zit zal de gemmiddelde gelovige of agrarier niet hoog opvatten, en daarmee behouden ze een stuk of 25 zetels, ongeacht ze nou campagne voeren of niet.
En over vele jaren krijgt hij de beloning voor zijn trouwe geploeter: Weer een departement of een veel te grote stad die met een volledig incompetente minister of burgermeerster zit opgescheept.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de trouwste dienaar van de coalitie, hij lult echt alles recht wat krom is
Touché.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef rubbereend het volgende:
KAnt: bij de oorlog van Irak waren ze er in 45 minuten uit
Het gaat imo verder dan de vraag aan wie je de macht toe vertrouwd. 'De bevolking' mag imo ook wat kritischer kijken naar hoe zij tot een mening komen. Hoe ze zich laten leiden door emotionele drogredenen ('zonder de VS geen democratie', 'moslimlanden zijn terreurlanden', 'we zitten niet veilig hier'). Zoals ik al zei kent het land vele leunstoelministers. Het betekent niet dat het een pro-VS oriëntatie uit sluit (in beginsel heb ik die ook) maar ik heb het dan over de kinderlijke wijze waarop een hele bevolking een beetje misleid kan worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik niet. In het immigratiedebat vind ik hem erg goed. Terug naar de basis. Rechtspraak en rechtsgelijkheid.
[..]
Het nederlandse volk is al lang niet meer tolerant en vrijdenkend. Vraag me af wanneer het dat wel was. We hebben toch altijd een volgzaam karakter gehad.
Ik vind dat JP nooit capabel is geweest als premier. En ja, het Nederlandse volk heeft hem elke keer herkozen. Die fout ligt inderdaad bij de bevolking in zijn algemeenheid. Verantwoordelijkheden worden afgeschoven en hierin is het CDA de grootste kampioen. Ze creëren altijd een beeld dat ze betrouwbaar zijn en eerlijk.
De sorry cultuur beheersen ze tot in de puntjes. De laatste tijd zijn ze ook erg goed in de schuld bij andere partijen te leggen. Net of zij goed zijn en de andere partijen draaien, liegen etc. Op de een of andere manier kan ik het van het CDA dit erg slecht hebben. En dat komt vooral denk ik doordat het vrij duidelijk is, maar ze elke keer weer de macht krijgen. En daar is het volk verantwoordelijk voor. Is het dan zo moeilijk ze uit de macht te houden?
1/3 van de mensen onder 24 jaar stemden in 2006 op het CDA.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Codiac het volgende:
[..]
Nog wel, over 20 jaar als alle verstokte CDA'ers dood zijn niet meer.
En even verder: denken jullie dat we nog een debat krijgen vanavond? Hier staat iig Politiek 24 aan voor het geval dat
Hij komt maar gewoon, met of zonder brief (hoe moeilijk kan het zijn?), en hij legt maar verantwoording af met zijn kabinet en laat weten hoe men er tegenaan kijkt. Balkenende heeft het nu lang genoeg uitgesteld, hij gaat nu echt met de billen bloot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:36 schreef Horloge het volgende:
[..]
Touché.
Volgens Wilders is het kabinet al weg. Van Der Staaij heeft wel een punt, waarom JP naar de kamer laten komen zodat hij kan melden dat er niets te melden valt.
& CDAquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat een slap zooitje bij de PvdA.
De regering zal wel gek zijn ook, Tweede Kamer staat als hongerige wolven te wachten. Nachtje slapen scheelt vast.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:39 schreef Krambo het volgende:
Nou er gaat dus helemaal niks gebeuren vanavond denk ik
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:38 schreef TheArt het volgende:
Sjonge jonge wat een slap zooitje bij de PvdA.
Ze zijn nog niet eens begonnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik had wel iets harders verwacht van Halsema en Pechtold, wat een soft gedoe.
Wat is een debat waard zonder standpunt van een kabinet? Dat gaat bij sommigen er blijkbaar niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik had wel iets harders verwacht van Halsema en Pechtold, wat een soft gedoe.
Het kabinet heeft meer dan genoeg tijd gehad om een standpunt te formuleren, kom op zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is een debat waard zonder standpunt van een kabinet? Dat gaat bij sommigen er blijkbaar niet in.
Het is hier geen dictatuurquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kabinet heeft meer dan genoeg tijd gehad om een standpunt te formuleren, kom op zeg.
Arrogantie ten top, Balkenende denkt echt dat hij alles kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |