http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:
Ja dat is helaas wel waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Jawel hoor, slechts 30 zetels nodig voor een spoedje
snel aangepastquote:
Hier ga ik ook altijd goed voor zitten. Volg het normaal altijd wel, maar zo'n live-uitzending over een dergelijke onderwerp is toch het mooiste. Heb eigenlijk tentamens maar het landsbelang staat natuurlijk voorop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef Horloge het volgende:
Dit zijn de leukste dingen van de politiek.![]()
(Hoewel ik een debat Engelse stijl nóg mooier vind.)
Verwijs ik jou door naar pagina 116voor de toenmalige positie en pagina 156 voor de lange traditie op het punt van Atlantische solidariteit, iets wat vooral voor de rechterzijde van belang is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
[..]
Grondwet van het Koninkrijk der Nederlanden.
Toch ga ik vanavond naar de tu om te studeren. Laptop heb ik daarvoor nodig en er is internet dus..quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga ik ook altijd goed voor zitten. Heb eigenlijk tentamens maar het landsbelang staat natuurlijk voorop.
Als het kabinet vannacht om 4 uur klapt en je ziet het live, dan is dat iets wat je nooit meer vergeet natuurlijk. Dan is het geoorloofd om een onvoldoende te halen. (Heb ik ook weer een excuus om niet aan het leren te gaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga ik ook altijd goed voor zitten. Heb eigenlijk tentamens maar het landsbelang staat natuurlijk voorop.
Heb je zijn foto op twitter gezien? Knappe fotograaf die hem er zo opgekregen heeft. Die man is zo ongelooflijk ijdel, daarom hoort hij zichzelf ook zo graag praten, en daarom gaan meteen alle sluizen open als hij een camera ziet, of een enkele toehoorder, of hij kan twitteren...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat is sowieso een gefrustreerd mannetje in mijn ogen. Roept te vaak domme dingen.
Debat begint om 9 uur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer geschorst. 20:30 is de brief hopelijk klaar en dan het debat
Dat zijn tenminste honderdduizenden mensenlevens waar Balkenende geen schuld aan heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef JohnLocke het volgende:
Maarja, terwijl wij hier allemaal handenwrijvend wachten is het echte nieuws natuurlijk dat de aardbeving in Haïti mogelijk honderdduizenden levens heeft gekost.
Die foto was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heb je zijn foto op twitter gezien? Knappe fotograaf die hem er zo opgekregen heeft. Die man is zo ongelooflijk ijdel, daarom hoort hij zichzelf ook zo graag praten, en daarom gaan meteen alle sluizen open als hij een camera ziet, of een enkele toehoorder, of hij kan twitteren...
Afghanistan had te maken met internationale en transatlantische solidariteit. Inzake Irak heeft onze regering niet onafhankelijk (genoeg) nagedacht en politieke belangen voor de korte termijn boven politieke belangen voor de lange termijn én boven morele belangen gesteld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verwijs ik jou door naar pagina 116voor de toenmalige positie en pagina 156 voor de lange traditie op het punt van Atlantische solidariteit, iets wat vooral voor de rechterzijde van belang is.
http://download.onderzoek(...)t_commissie_irak.pdf
Ik denk dat het landsbelang meer gediend is met een voldoendequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ga ik ook altijd goed voor zitten. Volg het normaal altijd wel, maar zo'n live-uitzending over een dergelijke onderwerp is toch het mooiste. Heb eigenlijk tentamens maar het landsbelang staat natuurlijk voorop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |