Cijfermatig heb je absoluut gelijk, maar ik vind Halsema en Pechtold gewoon lekker scherp. Moet ook wel als oppositie natuurlijk, echter zwepen zij de kamer. Mariette Hamer kan vooral goed boos kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Pechtold en Halsema kunnen lullen als brugman, als de PvdA-fractie vertrouwen blijft houden in het kabinet gebeurt er helemaal niets.
Defensie is in handen van CU + CDA, die zullen het wel op een akkoordje gooien, gezien de aard van de nieuwe missie (die geen missie mag heten) is het dan ook weer niet de moeite voor PvdA om de coalitie op te blazen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef Dutchguy het volgende:
En als dit niet klapt komt Uruzgan er ook nog aan. Lijkt me practisch onmogelijk om hier heel door te komen.
Het was volgens mij Van Beek en niet Rutte. Die werd later pas benoemd tot fractievoorzitter van de VVD.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner was het debat waarin JP zich uiteindelijk vlak voor het einde versprak en waardoor uiteindelijk het kabinet viel de verspreking op een vraag gesteld door Rutte. Eigenlijk kwam de vraag van Halsema, maar die mocht van de voorzitter geen vragen meer stellen. Haar tijd was om, net als die bijna van het debat om was. Halsema geeft een briefje aan rutte of die een bepaalde vraag wilde stellen. Bij die vraag versprak JP zich waardoor debat werd verlengd en eindige in val kabinet.
PvdA laat zich structureel in de reet neuken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef ouderejongere het volgende:
het toont heel goed aan hoe de machtsverhoudigen liggen.
Die machtsverhoudingen zijn altijd zo geweest maar waren nooit zo genant zichtbaar als nu. De PvdA zal haar been recht moeten houden anders vrees ik nog slechtere resultaten met de gemeenteraadsverkiezingen. Ze kunnen niet anders. Nu gezichtsverlies lijden en straks met Uruzgan is exit PvdA.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Defensie is in handen van CU + CDA, die zullen het wel op een akkoordje gooien, gezien de aard van de nieuwe missie (die geen missie mag heten) is het dan ook weer niet de moeite voor PvdA om de coalitie op te blazen.
Eigenlijk is de huidige affaire ook geen crisis waard, maar het toont heel goed aan hoe de machtsverhoudigen liggen.
Maar misschien vinden ze dat wel gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PvdA laat zich structureel in de reet neuken.
Daar lijkt het wel op. Ze doen gewoon te graag mee aan het spelletje. Dat is geen basis en dat wordt nu ook in de peilingen ook afgestraft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar misschien vinden ze dat wel gewoon lekker.
Ligt eraan... Ze kunnen ook denken : "Het hele volk schreeuwt om de val van het kabinet. Als we nu ruggengraat en integriteit tonen, en onze leugenachtige president laten vallen, kunnen we misschien nog wat respect terugwinnen."quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef Dutchguy het volgende:
Die machtsverhoudingen zijn altijd zo geweest maar waren nooit zo genant zichtbaar als nu. De PvdA zal haar been recht moeten houden anders vrees ik nog slechtere resultaten met de gemeenteraadsverkiezingen. Ze kunnen niet anders. Nu gezichtsverlies lijden en straks met Uruzgan is exit PvdA.
http://nos.nl/nieuws/politiek/quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef larry_flynt het volgende:
Is het debat ook op ned 1 te volgen om 21.30?
Geen Ideequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef larry_flynt het volgende:
ik denk van niet, omdat er altijd nog een mogelijkheid is dat het word uitgesteld maar het is wel te volgen via politiek24, als het er komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef larry_flynt het volgende:
Rare kronkels beschrijf je, maar van de PvdA verbaast mij niets meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ze kunnen ook denken : "Het hele volk schreeuwt om de val van het kabinet. Als we nu ruggengraat en integriteit tonen, en onze leugenachtige president laten vallen, kunnen we misschien nog wat respect terugwinnen."
Daar hoop ik eigenlijk op
Ik ben benieuwd hoe Bos zich houdt tijdens de campagne in 2011 (want het kabinet valt nu echt niet)quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
PvdA laat zich structureel in de reet neuken.
Ja ik vrees dat ze het uit gaan stellen. CDA (Balkenende) heeft dit over zichzelf afgeroepen door zijn reactie op het rapport en probeert nu nog te redden wat er te redden valt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef redcable het volgende:
Volgens agnes zou er vanavond dus nog een spoeddebat zijn. Ze zullen de 30 stemmen wel halen maar die meerderheid zal dan nog stemmen voor een ander tijdstip
Dat men werkelijk zou denken dat men respect kan (terug)winnen door tegen de stroom in te zwemmen.quote:
Van gisteren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:23 schreef Sloggi het volgende:
JPB live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |