Klein ken ik niet. El Pino ben ik idd niet van onder de indruk. Line up was een jaar of twee geleden ook veel beter met The Madd, Moss & Alamo Race Track. Mja, 't is altijd wel lekker bier drinken daar, prima om Eurosonic mee af te sluiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
Klein
El pino en die stink volunteers![]()
![]()
Ze had ook al geen tijd voor ijs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef Slaif het volgende:
Gaan we nog thee drinken CZ?
Studie!quote:
Maar heb je al je opdrachten (essay en deeltentamen) al klaar? Nee toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef JH87 het volgende:
Met studie? Wel klaar met werken en heb nu t/m zaterdag gasten over de vloer ivm Eurosonic.
Oh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet miepen met mijn 5 uur slaap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar heb je al je opdrachten (essay en deeltentamen) al klaar? Nee toch?
Moest er vandaag om half 8 uit... 3,5 uur geslapen
Ik was bij mijn oma gebakjes eten vanwege mijn verjaardag,quote:
Met je verjaardag hoort je oma toch gebakjes bij jou te eten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was bij mijn oma gebakjes eten vanwege mijn verjaardag,.
Wilde echt nog veel doen, maar ben echt kapotquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet miepen met mijn 5 uur slaap.Voel jij je ook al zo fantastisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |