Ik heb een superieure woordenschat en mijn beheersing van de grammatica (in meerdere talen) is onovertroffen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Klacht:
Fokkers die om elke typo en elk niet-positief-iets-wat-iemand-over-Fok-zegt opgewonden worden.
Echt.. Als je wilt rellen, ga dan met je Ajax sjaaltje om lekker popo's met bakstenen bekogelen ofzo. Of sla een Marokkaan ofzo. Maar ga hier niet 'veilig' achter je computertje doen alsof je God bent omdat je een betere grammatica en woordenschat hebt dan een ander.
stil is...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:45 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Klacht:
Fokkers die om elke typo en elk niet-positief-iets-wat-iemand-over-Fok-zegt opgewonden worden.
Echt.. Als je wilt rellen, ga dan met je Ajax sjaaltje om lekker popo's met bakstenen bekogelen ofzo. Of sla een Marokkaan ofzo. Maar ga hier niet 'veilig' achter je computertje doen alsof je God bent omdat je een betere grammatica en woordenschat hebt dan een ander.
Tegenklacht: Het is wel weer entertainment om mee te lezen hoe opgefokt sommigen worden en hoe serieus ze het nemen.
Start hating me bitches
Ik lees veel mee, en vermaak me er altijd mee. Wat er hier mis is met het rellen? Het is onuitstaanbaar hoe GEWELDIG sommige fokkers hier zich voelen, terwijl ze de hele dag alleen maar achter hun computertjes stoer lopen te doen en het daglicht niet zien. Zien ze hetw el dan zijn het brave burgertjes, het type Altijd vooraan in de klas en nooit een grote bek hebbend. Mochten ze wél een grote/wijze bek geven dan is het vaak tegen types waarvan zij van tevoren al weten dat die eigenlijk geen partij zijn voor hun.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wie de neuk ben jij nou weer en wat is er mis met een beetje rellen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Pakspul het volgende:
god met een hoofdletter schrijvenschaam je
Check mijn post. Ik doe het ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef Pakspul het volgende:
god met een hoofdletter schrijvenschaam je
En jij bent?quote:
In de op niet knuppelquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Check mijn post. Ik doe het ook.
Maar dan wel wegens de grammaticaregel die stelt dat een zin met een hoofdletter begint.
Ik heb geen pikkiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ghehe, heerlijk deze reacties. Geeft weer aan hoe snel jullie nerdjes op jullie pikkies getrapt zijn.
Geef haar dan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dat moet gewoon hoor, volgens mama
Ik stond op jouw pik hoor.... falertquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Ghehe, heerlijk deze reacties. Geeft weer aan hoe snel jullie nerdjes op jullie pikkies getrapt zijn.
Okequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Alexandra, aangenaam.
Lees hier veel mee, voor mn dagelijkse dosis entertainment.
Fijn al die aannames.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ik lees veel mee, en vermaak me er altijd mee. Wat er hier mis is met het rellen? Het is onuitstaanbaar hoe GEWELDIG sommige fokkers hier zich voelen, terwijl ze de hele dag alleen maar achter hun computertjes stoer lopen te doen en het daglicht niet zien. Zien ze hetw el dan zijn het brave burgertjes, het type Altijd vooraan in de klas en nooit een grote bek hebbend. Mochten ze wél een grote/wijze bek geven dan is het vaak tegen types waarvan zij van tevoren al weten dat die eigenlijk geen partij zijn voor hun.
Gnagnagnaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Lieverd wij zijn gewoon geweldigquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ik lees veel mee, en vermaak me er altijd mee. Wat er hier mis is met het rellen? Het is onuitstaanbaar hoe GEWELDIG sommige fokkers hier zich voelen,
Nee, dat geeft het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Je bent me voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef -SG- het volgende:
Sowieso, mensen die zich druk maken over andere mensen op het internet.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! IK BEN BETER ALS JOUW!!!!!! IK BEN GOD! IK BEN JOUW GOD! KNIEL EN AANBID ME!quote:
Ik maak me niet druk, doel van dit topic is voor mn eigen entertainment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef -SG- het volgende:
dan weet je ook dat we je tieten willen zien. en wel nu!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Alexandra, aangenaam.
Lees hier veel mee, voor mn dagelijkse dosis entertainment.
Grammaticaregels mijn kont he, gewoon dat verzinsel geen extra credit geven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Check mijn post. Ik doe het ook.
Maar dan wel wegens de grammaticaregel die stelt dat een zin met een hoofdletter begint.
Sure. sure.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, doel van dit topic is voor mn eigen entertainment.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef -SG- het volgende:
Fobo? Help me, ik ken deze breezerterm nog niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef Daniel1976 het volgende:
*** claimen FemmeFatale te zijn en dat geen fobo hebben![]()
Als jouw? Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! IK BEN BETER ALS JOUW!!!!!! IK BEN GOD! IK BEN JOUW GOD! KNIEL EN AANBID ME!
Ja, dan kun je wel ninjaeditten, maar ik heb toch gezien, en gequote
Vergeet "als jou" dan ook niet vet te makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als jouw? Je maakt een grapje?
Wow.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, doel van dit topic is voor mn eigen entertainment.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Fobo? Help me, ik ken deze breezerterm nog niet.
OMG IK WIL JE VERBETEREN MAAR IK WEET NIET OF JE HET X-PRES DEED?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! IK BEN BETER ALS JOUW!!!!!! IK BEN GOD! IK BEN JOUW GOD! KNIEL EN AANBID ME!
Ja, natuurlijk. En je snapt 'm! Goed van je!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als jouw? Je maakt een grapje?
Op wie doel je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die met andere mensen meeleven op internet buiten MSN om
Wilde ik eigenlijk ook typen, maar denk niet dat ze zoiets snaptquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Wow.
Zou het misschien kunnen dat iedereen hier voor z'n eigen entertainment is, en dat iedereen op z'n eigen manier plezier maakt?
post is een pic van je zelf , ik wil weten hoe JIJ er uit zietquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:50 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Wel op MSN?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mensen die met andere mensen meeleven op internet buiten MSN om
Dit is wel een goed punt. Hoe zit dat? FataleFemme?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn al die aannames.
Is het ook nog ergens op gebaseerd of zit je maar gewoon een beetje te rellen en doe je dus precies wat je anderen verwijt?
Dat soort dingen ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan weet je ook dat we je tieten willen zien. en wel nu!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef stevenmac26 het volgende:
lekkere backfire topic
ik bel de famfare alvast...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Het was gebaseerd op dat topic over die Puala. Ze zegt iets negatiefs over fok en BAMMMMMM, daar komt de invasie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:57 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Dit is wel een goed punt. Hoe zit dat? FataleFemme?
Dus jij dacht bij jezelf laat ik ook maar een rel topic openen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Het was gebaseerd op dat topic over die Puala. Ze zegt iets negatiefs over fok en BAMMMMMM, daar komt de invasie.
Doe de nodige research en gij zult beloond worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:56 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
post is een pic van je zelf , ik wil weten hoe JIJ er uit ziet
Jep. En het werkt, jeeeeeeeej. Punt is, ik rel op rellende mensen, niet op zomaar vanalles en nogwat omdat ik niks beters te doen heb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij dacht bij jezelf laat ik ook maar een rel topic openen?
Vrouwen willen altijd de aandacht. Dusja. Daarom opent ze zelf zo'n topic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij dacht bij jezelf laat ik ook maar een rel topic openen?
Ik heb geen tieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef zovty het volgende:bommertje
.
Oh, bommertje, nu moet jij ook je tieten posten, die van moblo en yvonne heb ik al.
waarom klink je alsof je kontje gepenetreerd wordt door een pompoen? ik kan geen entertainment ontdekken in je zure posts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Het was gebaseerd op dat topic over die Puala. Ze zegt iets negatiefs over fok en BAMMMMMM, daar komt de invasie.
Klopt, ik kan nu door de kou niet meer in korte rokjes en laag uitgesneden truitjes over straat lopen dus dan maar zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd de aandacht. Dusja. Daarom opent ze zelf zo'n topic.
Nou meid, pluim in je anusfoort waar het altijd donker is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Jep. En het werkt, jeeeeeeeej. Punt is, ik rel op rellende mensen, niet op zomaar vanalles en nogwat omdat ik niks beters te doen heb.
Alles kan,quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Klopt, ik kan nu door de kou niet meer in korte rokjes en laag uitgesneden truitjes over straat lopen dus dan maar zo.
fobo doet et niet op me phonequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Doe de nodige research en gij zult beloond worden.
Robro is een held.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef zoekjewat het volgende:
trouwens terechte klacht, tijdje terug had ik ruzie met RoBro, zei ik kom morgen maar naar bijlmer bij k-zone. zegt ie ja, komt die bitchboy niet opdagenvraag maar aan stevenmac in dit topic. voor mij maakte et tog niet uit, is om de hoek van me huis
Ja dat was dat nog voor ik zijn pics had gepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef zoekjewat het volgende:
trouwens terechte klacht, tijdje terug had ik ruzie met RoBro, zei ik kom morgen maar naar bijlmer bij k-zone. zegt ie ja, komt die bitchboy niet opdagenvraag maar aan stevenmac in dit topic. voor mij maakte et tog niet uit, is om de hoek van me huis
Wanneer er ooit eens een pompoen in mijn reet terecht komt ga ik niet over rellen praten, darling (K) .quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waarom klink je alsof je kontje gepenetreerd wordt door een pompoen? ik kan geen entertainment ontdekken in je zure posts.
mijn of zijn pics?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was dat nog voor ik zijn pics had gepost
1. 2012quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Paar vragen:
1. Waar gaat dit over?
2. Waar zijn dan die tieten van LaFemmeFatale?
Heb jij een foto van robroquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was dat nog voor ik zijn pics had gepost
Duurt nog even, ze heeft een pompoen in haar anus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Paar vragen:
1. Waar gaat dit over?
Jij bent zo,n mens die graag de aandacht zoekt door in het Fokster Sexy en Gewaagd topic te posten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Doe de nodige research en gij zult beloond worden.
Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij bent zo,n mens die graag de aandacht zoekt door in het Fokster Sexy en Gewaagd topic te posten.
dude weet je nog steeds niet hoe je ' moet doen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij bent zo,n mens die graag de aandacht zoekt door in het Fokster Sexy en Gewaagd topic te posten.
Balen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
fobo doet et niet op me phoneskitt post gewoon
vraag 2 vraag ik ook al afquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Paar vragen:
1. Waar gaat dit over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
Let opquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa samen met jou moeder. Lekker hoor
Ohh sinds wanneer dan?? Ze zei wel dat ze een nieuwe vriendje had dat een behoolijke kneus is, klopt dus wel met jou danquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef tennisracket het volgende:
Ik wordt opgewonden van dit topic!Ik krijg er ook een aardige stijve racket vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Uiteraard klopt dat, mijn zoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh sinds wanneer dan?? Ze zij wel dat ze een nieuwe vriendje had dat een behoolijke kneus is, klopt dus wel met jou dan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Fijn al die aannames.
Is het ook nog ergens op gebaseerd of zit je maar gewoon een beetje te rellen en doe je dus precies wat je anderen verwijt?
Man ik krijg een stijve plasser van al die fouten die ik kan verbeteren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh sinds wanneer dan?? Ze zij wel dat ze een nieuwe vriendje had dat een behoolijke kneus is, klopt dus wel met jou dan
Waar blijft mijn zakgeld bitch??quote:
Jij weet natuurlijk precies hoe dat soort mensen zijn in het echte leven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ik lees veel mee, en vermaak me er altijd mee. Wat er hier mis is met het rellen? Het is onuitstaanbaar hoe GEWELDIG sommige fokkers hier zich voelen, terwijl ze de hele dag alleen maar achter hun computertjes stoer lopen te doen en het daglicht niet zien. Zien ze hetw el dan zijn het brave burgertjes, het type Altijd vooraan in de klas en nooit een grote bek hebbend. Mochten ze wél een grote/wijze bek geven dan is het vaak tegen types waarvan zij van tevoren al weten dat die eigenlijk geen partij zijn voor hun.
Die heb ik net al meteen verbeterdquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Man ik krijg een stijve plasser van al die fouten die ik kan verbeteren.
Ga het maar verdienen achter het stationquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar blijft mijn zakgeld bitch??
Een quote liegt nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die heb ik net al meteen verbeterd
nee hoorquote:
Ik weet het, ik faalde kankerhard netquote:
Hier dan:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Man ik krijg een stijve plasser van al die fouten die ik kan verbeteren.
We hebben geen treinstation in mijn dorpquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:08 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ga het maar verdienen achter het station
Echt niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata![]()
Ik dacht dat het over seks ging
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Dat is net als poepsex.... totaal niet opwindend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:09 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hier dan:
does ik lyp ovur du stratuh en kwm un hoerske langs ik zij: hoi![]()
Jij woont in een dorpquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben geen treinstation in mijn dorp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet? oke, dan mag jij, gelieve, opkankerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is net als poepsex.... totaal niet opwindend.Chubun Tomata![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij woont in een dorp
Ach wij hebben nog wel een bus dat door het dorp rijd, en een winkelcentrum met 6 winkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ik zag het ook, maar dacht dat het expres was...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Their eyes opaque.![]()
Ja mogen, maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:11 schreef Teezie het volgende:
[..]
niet? oke, dan mag jij, gelieve, opkankeren
Met je hoofd!![]()
GRAPJE MAN IK MEENED HET NIET (L)quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja mogen, maar ik doe het niet.
Met je hoofd!Chubun Tomata![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben geen treinstation in mijn dorp
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?![]()
Ik wel, want je hebt een hoofd HAHAHAHAHAHAGANANAGANGNAGNAGNA GEHEHEHE EINZ EINZ LOLLERROFLECOPTERIMOH L:Dquote::
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111EINZ EINZ LOKLLERCOPTERKANKERHOERMETJESLETTEBAKGILLESDELATOURETTE
![]()
Maak jij ze eens duidelijk dat het over seks had moeten gaanquote:stofi
Ieder zijn meugquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Poeppoep , dat windt mij wel erg op.![]()
![]()
Omdat neuken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak jij ze eens duidelijk dat het over seks had moeten gaanstofi
![]()
een trein is geen busquote:In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
IEUW IEUW IEUW IEUW!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Juist! Er moet meer geneukt worden!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ja? Klinkt dat zo?quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ga naar de hoeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist! Er moet meer geneukt worden!![]()
neequote:
maar je hebt wel gelijk dat het saai is zodra het niet over sex gaat
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Punt 2 is gewoon de beste opmerking van heel het topic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:04 schreef UIO_AMS het volgende:
Paar vragen:
1. Waar gaat dit over?
![]()
in je oog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Jeej, 7 pagina's binnen een half uur.hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen![]()
Dat word trakteren heaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Jeej, 7 pagina's binnen een half uur.
![]()
Maar is het zo'n pompoen:
Of zo'n pompoen:
En in het laatste geval, welke kant heeft ze dan als eerst ingebracht?Their eyes opaque.![]()
hoe doe je dat? mijn record is 20 postsquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Jeej, 7 pagina's binnen een half uur.
Chubun Tomata![]()
de bovenste.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef rashudo het volgende:
Maar is het zo'n pompoen:
[ afbeelding ]
Of zo'n pompoen:
[ afbeelding ]
En in het laatste geval, welke kant heeft ze dan als eerst ingebracht?hoofdletters kosten teveel tijd
Hoezo? Ik kan ook prima vanuit huis werken!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Ik ben altijd al weg voor de brandweer komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee, zal eens iets in de fik steken...Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
ze heeft het aantal posts per pagina op 3 staan ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Teezie het volgende:
[..]
hoe doe je dat? mijn record is 20 posts
jaja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:48 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt op deze manier he?If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk![]()
Gewoon een slettenfoto posten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Teezie het volgende:
[..]
hoe doe je dat? mijn record is 20 posts
![]()
Jammer, ze heten niet voor niets spuitgastenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben altijd al weg voor de brandweer komt.
Je snapt natuurlijk wel dat het me vrij weinig interesseerd he aangezien mijn interesses enzo vooral gebaseerd zijn op mijn werkelijke leven en niet op mijn virtuele leven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
jaja.
Je snapt natuurlijk wel dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt op deze manier he?
![]()
die slangen krijg ik liever niet binnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer, ze heten niet voor niets spuitgasten
Maar hej als jij er opgewonden van raakt. Moet je vooral blijven kijken!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
bron?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het me vrij weinig interesseerd he aangezien mijn interesses enzo vooral gebaseerd zijn op mijn werkelijke leven en niet op mijn virtuele leven.hoofdletters kosten teveel tijd
kijken? ik werk met de brandweerquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef Tally het volgende:
[..]
die slangen krijg ik liever niet binnen.
Maar hej als jij er opgewonden van raakt. Moet je vooral blijven kijken!
en daarom open je een topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het me vrij weinig interesseerd he aangezien mijn interesses enzo vooral gebaseerd zijn op mijn werkelijke leven en niet op mijn virtuele leven.
uhuh
Ik BIJ de brandweerquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kijken? ik werk met de brandweer![]()
![]()
Mensen met eenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat het me vrij weinig interesseerd he aangezien mijn interesses enzo vooral gebaseerd zijn op mijn werkelijke leven en niet op mijn virtuele leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata![]()
Entertainment, er is niks op tv.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom open je een topic
uhuh
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mensen met eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handig dat je het even meld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Entertainment, er is niks op tv.
as the world turnsChubun Tomata![]()
vetquote:
wij maken de ladderwagens
dan weet je wrs meteen waar ik werk
Nee geen idee!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vet
wij maken de ladderwagens
dan weet je wrs meteen waar ik werk![]()
tuuuuuuuuuuuuurlijk probeer je jezelf te verdedigen, is niet erg hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Entertainment, er is niks op tv.
beter, tis en blijft fok hequote:
zo leerzaam, dit forum
Aaah oke!quote:Tof dat jij het ook even meld!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Kan je zelf ff doen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:24 schreef Teezie het volgende:
[..]
bron: wikipedia
kan je dat er nog even bij editten?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen leven en daarom post ik dit, ik geil op negatieve aandacht en rellen en het liefst zit ik heel de dag achter mijn pc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuuuuuuuuuuuuurlijk probeer je jezelf te verdedigen, is niet erg hoor
Is het misschien in je botte kop opgekomen dat als ik niet aangevallen zou worden ik ook dit topic niet gemaakt had? Of is je schedel daar te dik voor?![]()
Dat je als vrouw al geilt op aandacht van nerds klassificeert je nu niet echt als een femme fatale, eerder als een vrijgevige camwhore.Their eyes opaque.![]()
Bulls Eye, you got me.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef rashudo het volgende:
Dat je als vrouw al geilt op aandacht van nerds klassificeert je nu niet echt als een femme fatale, eerder als een vrijgevige camwhore.
![]()
Het is duidelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen leven en daarom post ik dit, ik geil op negatieve aandacht en rellen en het liefst zit ik heel de dag achter mijn pc.
Ik stel voor dat we het bij deze uitspraak laten, en het topic dicht doen.![]()
ben je een marokkaanse?quote:hoofdletters kosten teveel tijd
laat mij eens even het topic zien dat over jou gaat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nee, je hebt helemaal gelijk. Ik heb geen leven en daarom post ik dit, ik geil op negatieve aandacht en rellen en het liefst zit ik heel de dag achter mijn pc.
Is het misschien in je botte kop opgekomen dat als ik niet aangevallen zou worden ik ook dit topic niet gemaakt had? Of is je schedel daar te dik voor?
en hey
doe eens niet schelden, dee ik ook niet..
met je uitgelebberde kut![]()
disclaimer: de laatste zin was een typische fok reactie, ik wens daar niet op aangesproken te wordenIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Typische fok-dame uitspraakquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat mij eens even het topic zien dat over jou gaat dan?
en hey
disclaimer: de laatste zin was een typische fok reactie, ik wens daar niet op aangesproken te wordenaltijd weer over kutjes beginnen.
![]()
![]()
Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben Polynesian. Van het eiland van de All Blacks.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
haha, ik ben piccolo. Van Namekquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben Polynesian. Van het eiland van de All Blacks.Chubun Tomata![]()
sorriequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Typische fok-dame uitspraakaltijd weer over kutjes beginnen.
moest even een spiegel voorhouden geloof ik
mensen ergens van beschuldigen en dan zelf het gebrek aan opvoeding uiten
All Blacks ,die homo's die graag op andere mannen duiken toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nope.
Ik ben Polynesian. Van het eiland van de All Blacks.![]()
oh godver, nou werk ik nog over ook
Topic gaat niet over mij maar over Puala, maar dat doet er niet toe. Dit topic gaat erover dat mensen hier gewoon eigenlijk van een mug een olifant maken. Oehoe, ik zei zei ipv zij, oehoe iemand zet een w achter jou waar die niet hoort. So what? Ga je druk maken over je toekomst ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
laat mij eens even het topic zien dat over jou gaat dan?
en hey
disclaimer: de laatste zin was een typische fok reactie, ik wens daar niet op aangesproken te worden
![]()
Gast rugby is 1 van de hardste sporten die er isquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
All Blacks ,die homo's die graag op andere mannen duiken toch?
En dat dansje dat ze vooraf doen, geweldigOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kutjes is een goed iets toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Typische fok-dame uitspraakaltijd weer over kutjes beginnen.
Je IP-adres is ___________. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast rugby is 1 van de hardste sporten die er is
En dat dansje dat ze vooraf doen, geweldig
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.Chubun Tomata![]()
Ze maken zich druk om jouw toekomstquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:32 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Topic gaat niet over mij maar over Puala, maar dat doet er niet toe. Dit topic gaat erover dat mensen hier gewoon eigenlijk van een mug een olifant maken. Oehoe, ik zei zei ipv zij, oehoe iemand zet een w achter jou waar die niet hoort. So what? Ga je druk maken over je toekomst ofzo.
Klik op naam ts, zoek het topic sexy en gewaagd en scrollen maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iemand een linkje naar die slettenfoto?
Dan zie je dat ze haar foto heeft weggehaald, maar de links in de quotes werken nog.
![]()
sorryquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef Teezie het volgende:
[..]
Je IP-adres is ___________. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat dansje dat ze vooraf doen, geweldig_!
![]()
heb toch net al sorry gezegdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
De Haka, ja die is altijd leuk om te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat dansje dat ze vooraf doen, geweldig
![]()
wat heb jij toch veel parate kennis. respect!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
De Haka, ja die is altijd leuk om te zien.hoofdletters kosten teveel tijd
Homodansjequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
De Haka, ja die is altijd leuk om te zien.![]()
Ahja, je moet weten wat je roots zijn hequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat heb jij toch veel parate kennis. respect!
![]()
![]()
Kom je uit zuid afrika?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ahja, je moet weten wat je roots zijn he
![]()
Dan zal jij dan weten..... geen idee hoe dat er uit ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Uh huh, ja, en de klompendans is vet joh![]()
Ik heb geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Omg.. The All Blacks zijn Maori, geen negers.
Maar leuk joh!.
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
De Haka, ja die is altijd leuk om te zien.
Uitschot en allochtonen zijn het!quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:44 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Omg.. The All Blacks (en ik ook dus) zijn Maori, geen negers.![]()
Loop niet zo te janken mongoolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Warm vlees jongquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loop niet zo te janken mongool![]()
Ja ik als redelijke rugby fan kan de haka wel waarderen voor wedstrijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja goorquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Ja, je ziet ze ook echt overal hier in Nederland he![]()
![]()
Zie die mensen eens ff stoer naar elkaar kijken zegquote:Het lijken wel Ajaxsupporters.
![]()
![]()
ik zeg: 06 48632919hoofdletters kosten teveel tijd
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zie die mensen eens ff stoer naar elkaar kijken zegHet lijken wel Ajaxsupporters.
![]()
![]()
Ja inderdaad, een traditionele krijgers dans is heel stoer kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zie die mensen eens ff stoer naar elkaar kijken zegHet lijken wel Ajaxsupporters.
Een rood kruisje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja of het lijkt hierop
[ afbeelding ]![]()
nee. maar wat maakt het allemaal uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet mn oude simkaart. Denk je dat ik mn normale nummer hier neer ga zettenhoofdletters kosten teveel tijd
er ging iets niet goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Opzich niks, maar ik ga toch even een modje zoeken die m weghaalt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee. maar wat maakt het allemaal uit?
![]()
had geboorte verwachtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vraag the_dean.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Opzich niks, maar ik ga toch even een modje zoeken die m weghaalt.
![]()
Bij de volgende Klassieker in de Kuip een krijgersdans tussen de harde kernen van Ajax en Feyenoord zou hilarische televisie opleverenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een traditionele krijgers dans is heel stoer kijken
![]()
![]()
Goh het blijkt hoeveel jij van het nederlandse voetbal afweetquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Bij de volgende Klassieker in de Kuip een krijgersdans tussen de harde kernen van Ajax en Feyenoord zou hilarische televisie opleveren
De komende 5 jaar zijn er geen uitsupporters welkom van beide clubsOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
thanks manquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook voor jou is er plek op deze vertiefte aardbol![]()
Het is overigens nog maar 4 jaar want de afgelopen klassieker was het 5 jaar. En ik zei toch ook niet de eerst volgende. Gewoon bij een volgendequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh het blijkt hoeveel jij van het nederlandse voetbal afweet
De komende 5 jaar zijn er geen uitsupporters welkom van beide clubs
![]()
ja hallo zij is hier de slet dan ga ik toch niet die foto's opzoekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Klik op naam ts, zoek het topic sexy en gewaagd en scrollen maar.
Dan zie je dat ze haar foto heeft weggehaald, maar de links in de quotes werken nog.
![]()
![]()
dat vind ik wel kut voor je en je kreeft.quote:hoofdletters kosten teveel tijd
de volgende is aankomende maandquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Het is overigens nog maar 4 jaar want de afgelopen klassieker was het 5 jaar. En ik zei toch ook niet de eerst volgende. Gewoon bij een volgende
En nee het is nog niet 4 jaar want dit seizoen is nog niet voorbijOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
haaiquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
is dit topic nou nog niet dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata![]()
06 48632919quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Zeg, motorbloempje, zou je aub mijn nummer weg kunnen halen?
Deze?![]()
is dat echt je nr??quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
hoe komen ze daar nou weer aan
ff quotenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En hoe zit t dan straks met de KNVBbeker? Als Ajax en Feyenoord elkaar zouden treffen in de finale. De Finale word altijd in de Kuip gespeeld en als Ajax nou uit de bus komt als '' thuis club '' dan heeft de Gemeente Rotterdam wel een probleem denk ik want dat zou dan betekenen dat Feyenoordsupporters niet welkom zijn in hun eigen stadionquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de volgende is aankomende maand
En nee het is nog niet 4 jaar want dit seizoen is nog niet voorbij
![]()
![]()
Dat was een oud nummer volgens jou, wat impliceert dat je het niet meer gebruikt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef LaFemmeFatale het volgende:
![]()
Heb net bij V&A een witte rivierkreeft aangeboden en daarbij mn nummer vermeld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is dat echt je nr??
hoe komen ze daar nou weer aan
![]()
Trouwens, fuck it. Is geen oud nummer maar ik neem toch nooit op tenzij er een naam naast vermeld staat.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Heb net bij V&A een witte rivierkreeft aangeboden en daarbij mn nummer vermeld.of
jullie mogen kiezen
Chubun Tomata![]()
hoi,quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:03 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Trouwens, fuck it. Is geen oud nummer maar ik neem toch nooit op tenzij er een naam naast vermeld staat.
mag ik je bellen?
doeiChubun Tomata![]()
Ja als jij blij word van een stukje kreeft van 5 cm op je bord. (Schalen weggelaten)quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:04 schreef rashudo het volgende:
Is die kreeft ook geschikt voor consumptie?
![]()
Ja dit dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En hoe zit t dan straks met de KNVBbeker? Als Ajax en Feyenoord elkaar zouden treffen in de finale. De Finale word altijd in de Kuip gespeeld en als Ajax nou uit de bus komt als '' thuis club '' dan heeft de Gemeente Rotterdam wel een probleem denk ik want dat zou dan betekenen dat Feyenoordsupporters niet welkom zijn in hun eigen stadion
En ik zie het nog gebeuren ook![]()
15000 man uit Amsterdam naar Rotterdam om in een half lege kuip te voetballen tegen feyenoord
Probeer het uit en kom er achter zou ik zeggen. Wel met nummer bellen he anders neem ik sowieso niet op.quote:![]()
En buiten het stadion waar de pleuris losbreektquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dit dus
En ik zie het nog gebeuren ook![]()
15000 man uit Amsterdam naar Rotterdam om in een half lege kuip te voetballen tegen feyenoord
![]()
Maar als ik bel ga je mijn nummer ook in dit topique zetten!Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r![]()
Bij voorbaat al kansloosquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:07 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En buiten het stadion waar de pleuris losbreekt
enige 2 mogelijkheden zijn de bekerfinale in 2 wedstrijden te doen of beide groepen toelatenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
afgelopenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: