Nou vooruit, kom der maar in...quote:Op zondag 17 januari 2010 15:12 schreef Sickert het volgende:
komt zo
Ligt er natuurlijk aan hoe hard je hem wil gaan ridjen...quote:Op zondag 17 januari 2010 17:50 schreef FJD het volgende:
En weer terugVerrot en wel
Wordt leuk man die Amstel Gold Race
Niet zo hard als nu als je het niet erg vindtquote:Op zondag 17 januari 2010 18:03 schreef ursel het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe hard je hem wil gaan ridjen...
Goed bezig man..
Waarom doe je hier dan niet een pitstop maken om nieuwe voorraden in te slaan..quote:Op zondag 17 januari 2010 18:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet zo hard als nu als je het niet erg vindtZou ook al schelen als ik iets meer voeding mee zou nemen. Op anderhalve liter vocht+koolhydraten kom ik max 2 uur door.
Uiteindelijk blijft de teller steken op ongeveer 120km (halverwege viel m'n GPS uitDat deel moest ik even via Google Maps uitrekenen.
Mooie rit wel met uitzondering van Zoetermeer, Den Haag, Kijkduin en VlaardingenEigenlijk moet je weg blijven uit bewoond gebied maar soms kan t niet anders. Vanaf m'n huis langs de Rottemeren naar Bleiswijk, toen via Zoetermeer en Den Haag naar Hoek v Holland en toen weer naar huis
Ben kapot
Mwjah t ging prima tot in Den Haag, toen ik daar voorbij reed was het in 1x helemaal over. Maar ja vanaf dan is er nog maar heel weinig te vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:36 schreef ursel het volgende:
Waarom doe je hier dan niet een pitstop maken om nieuwe voorraden in te slaan..
Ik moet zeggen dat ik op zich ook wel weer zin krijg om te fietsen, maar ik denk dat ik toch een mooi weer fietser blijf. Ik kan mijn tijd nu beter gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Mwjah t ging prima tot in Den Haag, toen ik daar voorbij reed was het in 1x helemaal over. Maar ja vanaf dan is er nog maar heel weinig te vindenSnackbar in HvH was enorm druk, tankstation was dicht dus toen bij de snackbar bij Maassluis snel gegeten. Patatje oorlog, AA, cola & een snickers
Vanaf toen ging t weer prima eigenlijk behalve dan dat m'n spieren redelijk moe waren maar dat is logisch.
Tis heerlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet zeggen dat ik op zich ook wel weer zin krijg om te fietsen, maar ik denk dat ik toch een mooi weer fietser blijf. Ik kan mijn tijd nu beter gebruiken
Leuk voor vanavondquote:
quote:
Vertaling moet ik juist niet hebben. Storend en vaak tenenkrommend slecht. Lijkt sport om alle d's met t's te verwisselen. Gisteravond keek ik chuck en daar kwamen woorden voorbij als: "egt" en "waarschijndelijk"quote:Op maandag 18 januari 2010 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hopen dat ze snel vertalen en Woutje de WMVHD maakt
arme Frankquote:Op maandag 18 januari 2010 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Eureka !!
http://www.nu.nl/economie(...)zuiniger-werken.html
Tis eigenlijk te gênant voor woordenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:16 schreef jpjedi het volgende:
Eureka !!
http://www.nu.nl/economie(...)zuiniger-werken.html
Is het ookquote:Op maandag 18 januari 2010 10:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis eigenlijk te gênant voor woordenAls bedrijf ben je continue bezig om dingen steeds goedkoper en beter te doen maar bij de overheid ontbreekt die prikkel volledig met als resultaat dat we voor steeds meer geld steeds minder service krijgen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zelfs Fer maakt ze nog minder opvallend!
Website uit de lucht?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:19 schreef ursel het volgende:
Volgens mij is het druk met inschrijven Fer..
Rete traag.quote:
Hè jammer zeg, ik wilde zo graag meedoenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef FJD het volgende:
Website is nu weer bloedsnel maar zegt dat de inschrijvingen vol zijnGeloof er geen zak van, servers zullen wel geklapt zijn.
Nou, dan rij ik hem wel alleen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef FJD het volgende:
Website is nu weer bloedsnel maar zegt dat de inschrijvingen vol zijnGeloof er geen zak van, servers zullen wel geklapt zijn.
Mag ik met je mee rijden :pquote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, dan rij ik hem wel alleen.
Regel je nog wel die slaapplaats voor me..
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:31 schreef FJD het volgende:
Lijkt echt vol te zijn, beetje jammer. Nou ja dan moeten we de Mergellandroute maar een keer inplannen ergens
Planning; Starten om 10:00 om zo rond 16:00 terug bij de auto te zijn en dan crossen we terug langs m'n zusje om daar een bord pasta naar binnen te werkenWel op een zaterdag graag
12.000 was Alleen binnen een half uur al uitverkocht.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:05 schreef ursel het volgende:
[..]Meen je dat nou??
Hoe veel deelnemers staan ze toe dan??
ja, was er meteen om 12 uur bij. Moet dus nu echt gaan trainen :pquote:
ahh.. ok.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
ja, was er meteen om 12 uur bij. Moet dus nu echt gaan trainen :p
HD of anders niets...quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Viro het volgende:
@ frank & jp: de retail dvds van chuck s1 & 2 staan erop, dus geen customm subs. Heb ze gisteren binnengehaald. Zijn iets van 8 dvds.
Zoals Rudy zegt.. ik heb enkel HD materiaal op de server dus ik kijk wel of ik hem tegen ga komen BD retail met NL subs. Al vind ik de serie nou niet bijzonder boeiend ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef Viro het volgende:
@ frank & jp: de retail dvds van chuck s1 & 2 staan erop, dus geen customm subs. Heb ze gisteren binnengehaald. Zijn iets van 8 dvds.
Ik ben de BD nog niet tegen gekomen, vandaar mijn postquote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zoals Rudy zegt.. ik heb enkel HD materiaal op de server dus ik kijk wel of ik hem tegen ga komen BD retail met NL subs. Al vind ik de serie nou niet bijzonder boeiend ofzo.
Maar dat Aussie wijf is me toch lekker zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |