Ga jij dan met je normale fiets de berg opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Major-Balls het volgende:
Hey hoi! Kom ff een knuppel in het hoenderhok gooien![]()
![]()
![]()
Over dat fietsen enzo heh, kennen jullie de "alpe d'huzes' ? jaarlijks evenement waarin je 6 keer de alpe op fietst tegen kanker. Ik weet de regels niet precies maar volgens mij kan je je ook als team in schrijven ofzo.. en de bedoeling is dus dat je sponsors fixed geloof ik.. Maar ik las er over en vind het een gaaf iets, en omdat er hier veel fietsers zijn en de alpe ook bekend is...
Hebben jullie, het fietsgroepje, er wel eens over nagedacht om daar iets mee te doen?
Is idd bekend. Maar nog niet echt aan gedcht om er actief aan mee te doen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:55 schreef Major-Balls het volgende:
Hey hoi! Kom ff een knuppel in het hoenderhok gooien![]()
![]()
![]()
Over dat fietsen enzo heh, kennen jullie de "alpe d'huzes' ? jaarlijks evenement waarin je 6 keer de alpe op fietst tegen kanker. Ik weet de regels niet precies maar volgens mij kan je je ook als team in schrijven ofzo.. en de bedoeling is dus dat je sponsors fixed geloof ik.. Maar ik las er over en vind het een gaaf iets, en omdat er hier veel fietsers zijn en de alpe ook bekend is...
Hebben jullie, het fietsgroepje, er wel eens over nagedacht om daar iets mee te doen?
6x28quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef FJD het volgende:
Alpe d'Huzes6x14km fietsen op een dag. Ik ga wel door voor de 100 cols tocht; 24x200km fietsen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ga jij dan met je normale fiets de berg op
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:26 schreef jpjedi het volgende:
@Fer: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/207570/playseat-blauw.html
Sommige mensen hebben ook altijd gelukquote:
Zal ik je nog ff lekkerder maken..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook altijd geluk
Pasta net naar binnen geschoven. Spullen pakken en dan om 19:00 een wedstrijdje spelen
Ik ook, lekker puhquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef ursel het volgende:
Zal ik je nog ff lekkerder maken..![]()
Ik mag morgen ook nog.
S1 of S2?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef jpjedi het volgende:
Wanneer gaat die Chuck eens neuken? Ben al bij aflevering 5!
Spoilers!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef FJD het volgende:
[..]
S1 of S2?
In beide gevallen gaat het nog wel even duren
Heb je in 1 dag S1 & S2 gekeken?quote:
oh je komt echt s2 vanavond kijken bij mij?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je in 1 dag S1 & S2 gekeken?![]()
Neuken... hmmm aan het eind van S2 misschien
Sarah
Flashback naar 24 topicquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh je komt echt s2 vanavond kijken bij mij?
ben alvast begonnen met s3
Sarah
Hier een heel klein beetje, hoop dat t vannacht dooit of iig dat t morgen zonnig wordtquote:
Ligt hier wel de nodige cm's zelfs..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier een heel klein beetje, hoop dat t vannacht dooit of iig dat t morgen zonnig wordt
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:15 schreef ursel het volgende:
Zat onderweg juist te denken dat ik groen langs de weg niet meer gewend was.
Eersiequote:
Mogguh..quote:Op zondag 17 januari 2010 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Eersie
MogguhT regent buiten
Temperatuur nu al boven 0, straks na de regen dus tijd om te gaan fietsen
Zo goed als droog, bijna geen sneeuw, ietwat aan de koude kant maar dat loopt nog wel opquote:Op zondag 17 januari 2010 09:20 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
Hier begint de sneeuw nu weg te dooien..
2 slagen extra in de minuut en je bent weer warm.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo goed als droog, bijna geen sneeuw, ietwat aan de koude kant maar dat loopt nog wel op
Fietsen
Precies, dan kom je nog eens ergensquote:Op zondag 17 januari 2010 10:00 schreef ursel het volgende:
2 slagen extra in de minuut en je bent weer warm.
Die zitten ook alleen maar aan het bier natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 10:23 schreef ursel het volgende:
Tis nog even afwachten tot morgen, maar de testers kunnen momenteel nog niets vinden dat niet werkt.
Een bijna vlekkeloze deployment..
Mja, eentje was er rond een uur of 4 terug van een feessie ja..quote:Op zondag 17 januari 2010 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Die zitten ook alleen maar aan het bier natuurlijk![]()
SAP
Hier op Zuid is ook al het witte wegquote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef ursel het volgende:
Kan wel merken dat we op kanalen eiland zitten.
Alle sneeuw is ineens weg..
Buiten mag ik hopen? Ik moet nog paar dingetjes af ronden maar ik heb goede hoop dat ik over een uurtje wel klaar ben.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef ursel het volgende:
Zo. Naar huis.
vanmiddag weer lekker sporten.
hier is het helaas nog wit. Hopelijk is alles volgende week weg. Kan ik weer eens een stukje gaan fietsen.quote:
Je fietst echt door in dit weer? Vanaf volgende week gaat de temperatuur weer naar beneden nou dan blijf ik toch echt binnenquote:Op zondag 17 januari 2010 11:47 schreef -Raffie- het volgende:
hier is het helaas nog wit. Hopelijk is alles volgende week weg. Kan ik weer eens een stukje gaan fietsen.
Ga slapen idioot!quote:Op zondag 17 januari 2010 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Eersie
MogguhT regent buiten
Temperatuur nu al boven 0, straks na de regen dus tijd om te gaan fietsen
ambtenaar ben je natuurlijk 24/7quote:Op zondag 17 januari 2010 13:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja omdat ik in het weekend niet op die nachtelijke tijd opsta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |