abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:59:08 #51
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76999128
die zetpillen zijn verschrikkelijk..... Caithlynn vind ze ook niks....heb ook sinaspril gegeven.
Wij moesten vorige week urine opvangen voor haar, dat is pas een ramp!
Ze moest een plaszakje voor. NOu krijg die maar eens vastgeplakt
Ze werd woest!!!!!!!!!
paps en mams beide haar vastgehouden en hup, vast geplakt...
Nu verteld ze aan iedereen dat ze een plaszakje heeft ( ook al is die allang weer weg)
Caithlynn zit momenteel weer zwaar aan de antibiotica..... heeft krentebaard en waarschijnlijk een infectie bij de urineweg( ze wordt 's avonds gillends wakker en trekt haar schaamlippen dan gewoon omhoog omdat het dan zozeer doet..... Ze kunnen alleen steeds niks vinden,
Nu maar hopen dat die antibiotica alles weg haalt....
En ze vind de antibiotica gewoon lekker, !!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76999467
Moonah, overdag slaapt ze heel wisselend. Op het moment meer niet dan wel, gisteren heb ik haar op de bank gelegd en is ze daar in slaap gevallen voor anderhalf uur...
Hoe ze 's nachts slaapt weet ik niet. Als ik wakker ben (ben ook niet zo'n fantastische slaper dus ze zou het niet van een vreemde hebben) dan hoor ik haar wel eens even piepen. Maar ze huilt verder niet ofzo, dus ik heb geen idee over de nachten.

Wij hebben vloeibare paracetamol van een ander merk met frambozensmaak, maar Mirte vindt het smerig. Maar zetpillen lukken nog aardig hier, zal eens van die sinaspril tabletjes halen, haar vitamientjes eet ze ook pilletjes van, dus misschien dat dat ook wel wil...
Fake it till you make it...
pi_76999483
Miss, gelukkig vindt ze de antibiotica lekker, dat scheelt weer. Maar wat naar dat ze niet in orde is
pi_77003368
Miss cms vreselijk he die plaszakjes. Bij een jongetje misschien nog wel aardig te doen, maar bij een meisje Linde heeft er ook heel lang een soort "trauma" van gehad. We lossen het nu als volgt op: potje enorm goed schoonmaken en naspoelen. Kind erop voor de tv en dan overgieten in een bakje om in te leveren. Die plaszakjes zitten altijd net verkeerd of ze trekt 'm er zo vol vanaf etc...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:42:03 #55
239293 missCMS
pi_77010462
ja maar helaas heeft caithlynn nog de luier om... dus wordt dat ook alweer lastig.... hoop dat de zomer ons voorspoed brengt in het zindelijk maken.....( vond het zon stom woord, lijkt wel of het om een hond gaat )
pi_77010820
Linde heeft ook nog gewoon een luier om hoor, maar een leuke dvd doet wonderen als het gaat om lang op het potje zitten. Een van ons gaat dan naast haar zitten en dan maar laaaaaaang wachten
pi_77010939
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:59 schreef missCMS het volgende:
die zetpillen zijn verschrikkelijk..... Caithlynn vind ze ook niks....heb ook sinaspril gegeven.
Wij moesten vorige week urine opvangen voor haar, dat is pas een ramp!
Ze moest een plaszakje voor. NOu krijg die maar eens vastgeplakt
Ze werd woest!!!!!!!!!
paps en mams beide haar vastgehouden en hup, vast geplakt...
Nu verteld ze aan iedereen dat ze een plaszakje heeft ( ook al is die allang weer weg)
Caithlynn zit momenteel weer zwaar aan de antibiotica..... heeft krentebaard en waarschijnlijk een infectie bij de urineweg( ze wordt 's avonds gillends wakker en trekt haar schaamlippen dan gewoon omhoog omdat het dan zozeer doet..... Ze kunnen alleen steeds niks vinden,
Nu maar hopen dat die antibiotica alles weg haalt....
En ze vind de antibiotica gewoon lekker, !!!!
Arch krentenbaard.. Hier hielp de amoxiciline niet... Het kwam terug. Bacroban deed hier de truuk, das zalf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:06:14 #58
239293 missCMS
pi_77011257
ik heb het als een kind een jaar lang gehad
we hebben eerst antibioticazalf gehad maar daar bleef ik maar mee smeren... ben nu op de heflt van de kuur
maar zie nog steeds geen resultaat.. Ik zal de naam onthouden van de zalf!!! thxs

en stiemie ook thxs.... goed idee... hoop alleen maar dat ik het de eerste tijd niet meer hoeft te doen..
pi_77011404
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef missCMS het volgende:
ik heb het als een kind een jaar lang gehad
we hebben eerst antibioticazalf gehad maar daar bleef ik maar mee smeren... ben nu op de heflt van de kuur
maar zie nog steeds geen resultaat.. Ik zal de naam onthouden van de zalf!!! thxs

en stiemie ook thxs.... goed idee... hoop alleen maar dat ik het de eerste tijd niet meer hoeft te doen..
Ja voor de amoxiciline heb ik ook al 2 andere antibiotische zalven gehad hoor. Het is een drama!
Bacroban is ook antibiotisch.

Later las ik ook nog iets over gentiaan violet, dat zou ook bepaalde steppokokken/strapokokken kunnen doden, maar dat heb ik dus nooit geprobeerd, maar ik denk misschien heb je er wat aan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:19:04 #60
239293 missCMS
pi_77011705
caithlynn heeft al zoveeeeeeel antibiotica + zalven gehad.. ze heeft een hele zware huidinfectie gehad als babyzijnde en na die tijd nog een aantal keren...nu heeft ze nog veel exceem.... gaat nu gelukkig wat beter, maar ja......
dus ik heb het liefst geen antibiotica meer, maar ja het moet wel weg gaan he, dus we zullen wel moeten...
rot spul......
maar ik ga ff kijken welke van de genoemde zij nog niet heeft gehad, dan proberen we dat maar eens ( als de huisarts het goed vindt )
pi_77014537
Linde heeft trouwens sinds zondag iets nieuws: ze eet nog maar amper

Zaterdagavond vroeg ze nog om een 2e portie chili en vanaf zondag morgen was het echt gewoon niks meer wat erin gaat. Ik hoor alleen maar: "nee mijn buik is vol..." zelfs dingen waar ze anders een moord voor doet (burrito's, stoofperen, doosje met krentjes, plakje worst en een boterham met kaas) gaan er nu gewoon niet in. De score voor vandaag staat op 2 hapjes brood (nog geen kwart boterham) en zo'n 7 krentjes...

Nou kan ze op zich wel wat hebben, dus ik maak me niet echt zorgen. We houden gewoon dezelfde regels als wanneer ze wel eet (aan tafel blijven zitten tot iedereen klaar is) en ze krijgt ook gewoon een toetje (dat ze ook laat staan). Verder maakt ze geen zieke indruk, alleen wat verkouden...

Is dit weer zo'n befaamde peuterfase?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:34:49 #62
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77014694
stiemie, wanneer heeft ze voor het laatst gepoept? ze had toch last met ontlasting? wellicht dat ze de link heeft gelegd met eten...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77014778
Nee dat gaat nu wel gewoon door... Dacht eerst ook dat ze gewoon "vol" zat
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:55:04 #64
239293 missCMS
pi_77018190
caithlynn heeft ook een tjid heel slecht gegeten..we maakten er op een gegeven moment een spelletje van....
oh jee je eet mijn vonger toch niet op...ik zei bij elke hap die ze nam... auw, auw mijn vinger en hup hele bord leeg hahahahah
nu doet ze dit uit zichzelf hahah
ze gaat waarschijnlijk vanzelf wel weer goed eten, ze krijgen toch wel weer eens trek in wat
Ik hoop voor je dat ze snel weer wat binnen krijgt
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:13:03 #65
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77018907
Hier ook zo'n fase gehad, maar zou het toch in de gaten te houden. Misschien heeft ze wel een beetje last van buikgriep, maar niet genoeg om er echt ziek van de zijn. Gewoon doen wat je nu ook doet en hopelijk komt het dan gewoon weer goed. Moeilijk is het wel. Weet nog dat ik me aardig zorgen maakte, maar nu is ze toch echt weer goed aan het eten.
pi_77023502
Nou met dat "oei je eet me vinger op" gedoe hoef je bij Linde dus echt niet aan te komen. Die trapt daar niet in. Gaat ze je echt zo aankijken van 'doe eens effe normaal zeg'. Om vervolgens te zeggen "dat vinnik een beetje raar mama" Ze eet zelf of ze eet niet zeg maar...

Vanavond express van die supergrote vissticks gemaakt want daar is ze anders dol op, maar als er een halve in is gegaan, is het veel.

Ze klaagt ook veel over pijn de laatste tijd, maar het zit elke keer als je er naar vraagt ergens anders: buik, oren, keel, knie, voet, elleboog, nek, hoofd, neus, billen etc Dus in hoeverre we dat serieus moeten nemen weten we niet.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:11:17 #67
239293 missCMS
pi_77031091
mijn oppas was er toen der tijd mee begonnen en het hielp dus zijn wij het ook maar eens gan doen...
gelukkig maar paar x toen at ze weer....
maar het is ook iets heel stoms ja......wat vervelend dat ze klaagt over pijn....
hopen dat er niets aan het handje is.....
hopelijk komen jullie er snel achter
pi_77031462
Wij hebben het ook geprobeert hoor om zo toch wat binnen te krijgen, maar helaas

Nadat ze om 19 uur huilend vroeg of ze naar bed mocht hebben we haar na een paracetamol en neusspray naar bed gebracht. Helaas werd ze na een half uurtje weer wakker. Huilend omdat ze weer zo'n buikpijn had. Maar als je dan verder vraagt, is het ineens oorpijn, kniepijn of keelpijn. Uiteindelijk viel ze bijna binnen op de bank in slaap en dus hebben we haar weer naar bed gebracht. Ben benieuwd hoe het de rest van de nacht zal gaan. Ze zei in ieder geval wel dat ze morgen wel naar de opvang wilde dus maar even kijken hoe het morgen gaat.
pi_77031837
Groeipijn misschien Stiemie?
Of ze kan niet benoemen waar ze pijn heeft?
Sneu hoor.

Meike is juist weer aan het opknappen.
Luuf hielpt wel goed, in combi met een ui en neusspray.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:26:43 #70
239293 missCMS
pi_77031970
een knuffel voor Linde
pi_77032614
Nou het probleem is vooral dat ze pijn vaak gebruikt om aandacht te krijgen of om aandacht af te leiden.Ze heeft bv heel vaak ineens buikpijn als ze iets moet opruimen of als ze iets anders moet doen waar ze echt geen zin in heeft. Of als ik bv Esmee de fles geef en Linde wil ook aandacht hebben, dan heeft ze ineens pijn waarom ze moet huilen aan haar... vul maar in.

Nadeel is nu dus dat we geen idee hebben wanneer ze nou ECHT pijn heeft en wanneer het een oscar-waardige-simulatie is Beiden gaan namelijk gepaard met veel drama en gehuil.
pi_77032729
oi dat is niet handig
Bij Meike zijn nephuiltjes heel duidelijk te onderscheiden van het echte werk....
Lastig voor jullie zeg!
  woensdag 20 januari 2010 @ 07:59:32 #73
239293 missCMS
pi_77040888
oh stiemie, dat is inderdaan vervelend zeg,
pi_77041774
Stiemie, dat klinkt lastig.
Maar misschien is ze toch niet helemaal fit. Aangezien ze ook niet echt wil eten. Toevallig geen kiesjes op komst?

In ieder geval beterschap voor alle kwakkelende ukkies!

Ik dacht dat het verdwijnen van het middagslaapje hier nog ver weg was(hij sliep overdag nog 2-2,5 uur), maar maandag op het KDV heeft hij helemaal niet geslapen. En gisteren uiteindelijk om half 5 thuis op de bank nog een klein slaapje gedaan. Na 45 minuten maar wakker gemaakt voor het eten.
Maandagavond ging hij ook vrij vlot slapen. Gisteravond heeft hij wel een 30-45 minuten tegen gesputterd(net zoals de dagen in het weekend. Hij bleef maar roepen "mama zitten" en brullen. En als je dan de kamer inloopt is er niks aan de hand. Zelfs een glimlachje.
Ook leuk: als je onder aan de trap wat vraagt wordt het gelijk stil en kan hij heel rustig antwoorden.
Dus we laten hem nu maar liggen pruttelen.
Maar, oh man, wat jeukt dat brullen aan je moederhart
pi_77042563
Stiemie, lastig lijkt me. Vooral omdat ze blijkbaar dus ook goed kan acteren .

DF, oh dat brullen... ze weten het hoor die kinders... dat mama dat lastig vindt...
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:15:05 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_77043012
Had Ruben een paar dagen dat hij heel slecht at: gisteren viel hij gewoon aan op de sperzieboontjes Ok, we wisten dat hij ze lekker, maar zo lekker dat hij zelfs het vlees links liet liggen
En vanochtend gelukkig ook weer gewoon gegeten, 3 boterhammen. Zo ken ik hem weer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77043747
Boontjes vind Meike ook zo lekker, die staat al te bedelen als ze ziet dat we boontjes gaan eten die avond. Met als gevolg dat madam vaak al vantevoren met een bakje koude boontjes aan tafel zit te genieten.
pi_77043827
3 boterhammen! Dat is een goede eter..
Dat lukt Chris in een dag amper
pi_77043997
Jen eet 1 boterham zonder de korstjes in de ochtend..

En gisteravond at ze weer eens helemaal niets.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:50:06 #80
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_77046146
Het avondeten gaat hier ook niet oke. De dames eten eigenlijk niets. Gisteravond een omeletje gemaakt voor ze, maar de reactie was "was da nou ? da lust floor niet", aldus Pien. En omgekeerd ook, dus tja...dan maar niet. Het smaakte mij heerlijk !

Overdag eten ze wel goed, dus het zal allemaal wel.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:52:17 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77046235
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Het avondeten gaat hier ook niet oke. De dames eten eigenlijk niets. Gisteravond een omeletje gemaakt voor ze, maar de reactie was "was da nou ? da lust floor niet", aldus Pien. En omgekeerd ook, dus tja...dan maar niet. Het smaakte mij heerlijk !

Overdag eten ze wel goed, dus het zal allemaal wel.
sorry....
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:57:33 #82
239293 missCMS
pi_77046463
dat eten is ook altijd wat..
Caithlynn eet op zich wel erg goed....
ze heeft een periode gehad dat ze dus geen gewoon eten meer wilde hebben.. heeft ze een tijdje potjes gehad.... eten als de beste!!!! daarna weer langzaam over gestapt naar de normale kost... koste even wat moeite.. maar ze eet weer goed..
en boterhammen gaan er ook altijd goed in! 's ochtends 2, 'smiddags 1 met 2 crackers...
alleen fruit is een probleem hier....
paar happies en weg ermee, alelen het vloeibare fruit in die pakjes van de aldi vind ze heerlijk....

toco erg vervelend zeg dat er slecht gegeten worden.. hopen dat er snel weer en goede hap naar binnen komt
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:57:40 #83
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_77046467
Tijn zegt ook op alles 'Dat is vies!" Alleen patat of pizza worden met gejuich ontvangen
Gelukkig is ie wel gek op appels en bananen
Komt vanzelf wel weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:58:55 #84
239293 missCMS
pi_77046513
quote:
toco erg vervelend zeg dat er slecht gegeten word
ik bedoel natuurlijk Ticootje
pi_77046598
Chris wil juist alles wel proberen de laatste tijd. Sommige dingen vind hij echt niet lekker (witlof), andere dingen wel (zoals rauwe sperzieboon).. Eten gaat ook goed. Mooie porties en met plezier. Maar dat wel na een periode slecht eten. Dat wisselt leuk..
Hij lust ook geen ei, niet gebakken, niet gekookt. Maar gisteren wilde hij wel mijn roerei proberen. De rest van het ei heb ik ook in mogen leveren
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:16:05 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_77047231
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef E.T. het volgende:
Tijn zegt ook op alles 'Dat is vies!" Alleen patat of pizza worden met gejuich ontvangen
Gelukkig is ie wel gek op appels en bananen
Komt vanzelf wel weer
Sies

Fruit is hier ook niet aan te slepen, appels, bananen, kiwi's, peren, maar ook druiven en mandarijntjes doen het erg goed.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77047300
Hahaha die flensjes van jou KP

Nou het rare is dus dat ze tot en met zaterdag eigenlijk zo goed als alles at Ze houdt alleen niet van ei, maar verder gaat alles wel naar binnen. Oke soms iets enthousiaster dan anders, maar dat lijkt me normaal. Vanmorgen ging er zowaar weer een boterham zonder korstjes in (korstjes eraf gehaald omdat we misschien toch ook aan doorkomende kiezen denken en dit brood had erg harde korstjes) en een half plakje ontbijtkoek. Toch weer iets dus. Vannacht heeft ze ook goed geslapen en ze wilde graag naar de opvang dus we zien wel hoe het daar gaat. Ze zijn er in ieder geval op de hoogte van hoe het gaat en als het niet goed gaat bellen ze en kom ik haar halen

Potjes wil ik eigenlijk liever niet proberen. Als het wel aandachtstrekkerij is, besteden we er liefst zo min mogelijk aandacht aan. We laten haar ook zelf bepalen of ze eet, ze blijft aan tafel tot we klaar zijn en dan ruimen we op. Niet klaar met eten? Jammer-de-pammer
pi_77047415
Oh ik ben ook erg makkelijk. Niet eten is prima, dan niet. Morgen weer een kans. Ze valt heus niet gelijk dood neer.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:22:14 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_77047494
Nouja, ik heb me best zorgen gemaakt over Rubens niet eten, zoveel reserves heeft hij niet. Maar zolang ik dan in ieder geval weet dat hij op de opvang wel brood gegeten heeft en zijn fruit opheeft, dan heeft hij in ieder geval iets binnen op een dag.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77047661
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Troel het volgende:
Nouja, ik heb me best zorgen gemaakt over Rubens niet eten, zoveel reserves heeft hij niet. Maar zolang ik dan in ieder geval weet dat hij op de opvang wel brood gegeten heeft en zijn fruit opheeft, dan heeft hij in ieder geval iets binnen op een dag.
Jen eet eigenlijk altijd goed op het kdv. En eet daar ook dingen die wij echt niet naar binnen krijgen zoals pannenkoeken.

En als ze een hele dag niet eet, dan zal ze zich wel niet lekker voelen. Dat is altijd goed te testen met een koekje of een cracker.
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:27:55 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_77047730
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jen eet eigenlijk altijd goed op het kdv. En eet daar ook dingen die wij echt niet naar binnen krijgen zoals pannenkoeken.

En als ze een hele dag niet eet, dan zal ze zich wel niet lekker voelen. Dat is altijd goed te testen met een koekje of een cracker.
Ja en als ze het dan wel aanpakt? Dan eet ze de volgende dag ook niet omdat ze weet dat ze een koekje krijgt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 20 januari 2010 @ 12:40:25 #92
239293 missCMS
pi_77048268
caithlynn blijft ook aan tafel totdat wij klaar zijn..... en nu is het ook zo hoor.. van geen eten... helaas.... ook niks daarna meer...
pi_77049093
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja en als ze het dan wel aanpakt? Dan eet ze de volgende dag ook niet omdat ze weet dat ze een koekje krijgt
haha nee, dat probeer ik tussendoor. Niet meteen na het eten.
Koek na het eten... Nee dat denk ik even niet. [/kutmoeder]
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:37:22 #94
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77053098
Aangezien het toch over eten gaat... Maud heeft vannacht haar en mijn bed er mee onder gespuugd. Verklaard in elk geval waarom ze de afgelopen twee dagen zo onrustig was. Nu ligt ze lekker te tutten op de bank...
pi_77054318
Dat is heel wat anders dan eten Chaca!
Beterschap voor je meisje!
pi_77054474
Ei vindt Mirte ook niet lekker, gaat ze echt van kokhalzen. Proeven wil ze wel, maar ze vindt het niet lekker.
Ze moet ook gewoon aan tafel blijven zitten hier, ook als ze niet eet. Maakt ze ook eigenlijk niet echt een probleem van meestal.

Chaca, beterschap!
pi_77055722
he jakkes Maud zo aan het spugen...!
Zijn veel kindjes ziek, vanmorgen in Meikes klas 10 zieken!
Toen zijn ze maar met de 6 die ze nog hadden naar de hertjes gegaan.

Meike had haar K3 cd mee, en gaf een ware show weg volgens juf.
Kinderen en juffen in de kring, allemaal klappen, Meike in het midden dansen op K3...
Mijn kleine entertainer haha
  woensdag 20 januari 2010 @ 15:52:03 #98
144006 chacama
Ondernemend!
pi_77056429
dat zal er leuk uit hebben gezien Karin.

Aan tafel blijven moet Maud ook. Maar meestal lukt het niet. Met een boekje erbij of iets anders waar ze mee mag spelen, gaat het al beter.
pi_77056471
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef chacama het volgende:
dat zal er leuk uit hebben gezien Karin.

Aan tafel blijven moet Maud ook. Maar meestal lukt het niet. Met een boekje erbij of iets anders waar ze mee mag spelen, gaat het al beter.
Das wel een goede. Jen maakt er drama van als ze moet blijven zitten.
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:04:20 #100
239293 missCMS
pi_77056885
beterschap voor maud!!

en jemig Karin...10 zieken...virus
kom maar ff niet op visite hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')