abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:09:16 #26
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76870526
DF, naast me op een stoel als het effe kan en anders op schoot. Vond hij het leuk?

Appelsap, beterschap voor je zoon

B heeft vandaag heel mooi getekend
(op de tafel en stoelen - white wash)
En daarna heeft ie verstoppertje gespeeld
(met een pak chocoladekoekjes)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76885311
Chris vond het leuk . Vorige keren ging ik nog met de kinderwagen, en dan ging ik staan, en de wagen achteruit in het middenstuk. Dan zat hij achteruit, en in de gordels. Nu voor het eerst op schoot. Ik moest hem ook met 2 handen vasthouden. Als ik 1 hand losliet trok hij die gelijk weer terug. Maar dit ga ik wel vaker doen..

Hoe gaat het nu Appelsap? De AB zou al langzaam moeten gaan werken toch?

Klinkt gezellig met B!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:37:39 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76886458
Rocka, neem niet aan dat het de bedoeling was dat B. jullie white-wash ging versieren? Hoe heb je dat opgelost?
pi_76904065
B was ondeugend zo te zien.
Ik hoop dat je het nog van de tafels en stoelen hebt afgekregen Rockabella!

Met Damian gaat het toch wel een klein stukje beter.
De koorts is zo goed als weg en hij eet gelukkig ook weer wat. Verder is hij nog wel erg huilerig, hangerig en lukt het hem maar moeiljk om in slaap te komen. Hij heeft vandaag ook nog op de bank doorgebracht en is er amper vanaf gekomen. Ik denk dat hij toch nog wel veel pijn heeft. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:58:58 #30
190853 RockabeIIa
pi_76906168
Hoe reageert Damian op een zetpil, appelsap? Klaart ie dan wat op? Of geef je hem dat niet?

Tafel en stoelen zijn niet echt schoon te krijgen. Het zal nog wel wat uitbleken en ik denk niet dat ie dat weer doet. Alhoewel hij vandaag op de deur stond te tekenen, met een potloodje gelukkig. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd het beste voorbeeld geef met mijn kunstwerken
Om de koekjes moest ik gewoon heel erg lachen. Ik wilde net chipjes aanbieden omdat het vrijdagavond was. Dus hij kroop uit zijn schuilplaats en zei: 'Ja MMM sjipjes! Maar eerst moet ik de handjes wassen!' Komt ie aan met zijn handen en gezicht vol chocolade. Zie dan maar eens je gezicht in een plooi te houden. Het lukte me nauwelijks
  zaterdag 16 januari 2010 @ 23:41:42 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_76907730
Vandaag Rubens verjaardag gevierd.

Is het heel erg als ik niet blij ben met een van de cadeautjes die hij gekregen heeft? Ik snap niet dat je een jochie wat twee wordt iets geeft wat geschikt is voor een kindje van 12 maanden.

En ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, moet ik inderdaad de gevers vertellen dat ik het jammer vind? Ze hadden de verpakking al open gemaakt voordat we de kans hadden om te kijken wat het was (ja, het is een ding met veel geluid en ze weten dat we daar niet van houden, wellicht was het daarom), maar ik vind het eigenlijk gewoon zonde, want Ruben heeft er nauwelijks (nouja, eigenlijk gewoon helemaal geen) oog voor (nichtje van 9 maanden jonger dus wel, dus uiteindelijk zal Jochem het wel leuk vinden, maar het gaat er toch om dat Ruben het leuk vindt?)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_76907961
haha Rocka, en kreeg hij toen ook nog chippies?

Lastig hoor Troel, ik zou er gewoon niks mee doen denk ik.
Als het iets moois is zet je het op MP en koop je voor het geld iets waar Ruben wel iets aan heeft.
En nog gefeliciteerd met je kleine grote man!

Meike hoest zich een ongeluk. Geen vastzittende hoest, maar ze kan er gewoon niet van in slaap komen. Iemand nog een goeie tip bij hoesten? Ze is ook snippieverkouden.
We hebben een ui bij haar bed gezet, luuf gesmeerd, neusspray gegeven, lekker warm bad om de boel los te maken en het hoofdeinde van het bed omhoog gezet.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 17 januari 2010 @ 00:00:29 #33
190853 RockabeIIa
pi_76908451
gefeliciteerd Troel
Van cadeautjes maak ik nooit een probleem. Het is een cadeau. Ik vind het al leuk als iemand komt. Laat staan dat ze de moeite hebben genomen een cadeautje te kopen. Ruben komt toch niks tekort verder? En anders koop je toch zelf iets wat hij wel leuk vindt? ( Ik ben vast te makkelijk)

Karin, volgens mij heb je alles al gedaan om het haar te verlichten. Hoestsiroopje misschien nog?

En nee geen chipjes meer. Ik ben ook niet boos geworden maar heb wel heel duidelijk gemaakt dat hij niet zo maar kan pakken wat hij wil. Dus, tanden poetsen, pyjama aan en naar bed en dat deed hij gelukkig zonder drama. Hij wist dondersgoed dat dat niet mocht (maar vertelde het verhaaltje vanochtend doodleuk aan opa en oompje omdat ze geen chocoladekoekje bij de koffie kregen )
  zondag 17 januari 2010 @ 00:15:59 #34
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76909081
Damian beterschap ermee! Zo vervelend wanneer ze niet lekker zijn.

Vanmorgen met Anna naar een proefles van The Little Gym geweest. Het was verschrikkelijk.... Nou heb ik het sowieso al niet zo op een over geconceptualiseerd geheel (de les stond tweetalig op een iPod die werd afgedraaid) maar toen ze de 'skill of the week' gingen voordoen en de stormbaan geen vaardigheid was , 'maar gewoon leuk', wist ik het al: dit tweetalige feestje laat ik aan mijn neus voorbij gaan. Ik ga wel lekker zwemmen of fietsen met mijn moppie.

Uitspraak van de week : 'mama....mama poepie daan? Ja? Goedzo mama!!!!!!'
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_76909523
He Meike ook beterschap dan. Ik hoorde van mijn zus dat er tegenwoordig ook een 'echt' hoestdrankje voor kinderen is wat werkt. Kan nu alleen niet op de naam komen, dus ik zal nog eens gaan denken!

Troel, ik zou het ook zo laten en dan eventueel volgend jaar gewoon een cadeautip doorgeven?

Rocka, ik heb Damian een aantal keer een zetpil gegeven en dat werkt wel.. maar Damian wordt altijd ontzettend druk van zetpillen. Dan rent hij dus echt rondjes door het huis met als resultaat dat zodra de zetpil uitgewerkt is hij zich alleen maar ellendiger voelt en nog meer pijn heeft. Dus zetpillen geef ik nu liever niet.
Nu ik eraan denk, kan ik wel proberen om de volgende keer zetpillen voor baby's te geven. Die zijn wat lichter dus misschien wordt hij daar niet zo druk van.
pi_76910255
Karin, volgens mij was het hoestdrankje van fluimucil, speciaal voor kinderen. Ik had er nog nooit van gehoord maar volgens mijn zus werkt het super!
  zondag 17 januari 2010 @ 01:08:14 #37
190853 RockabeIIa
pi_76911206
appelsap, je kunt ook een zetpil door de helft snijden in de lengte met een verwarmd mes
  zondag 17 januari 2010 @ 09:07:10 #38
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76915291
Klinkt als een reactie op de paracetamol. Heb er vaker van gehoord. Probeer eens kinderibruprofen of sinaspril.
  zondag 17 januari 2010 @ 22:34:19 #39
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76943981
hallo allemaal,

hier ben ik weer na een heeeeele tijd...
een aantal kennen me miscchien nog wel, maar de meeste denk ik niet.
Ben 26 en heb een dochter van 2,8 jaar ( klinkt dat raar 2.8 jaar) hahaha
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76944157
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:34 schreef missCMS het volgende:
hallo allemaal,

hier ben ik weer na een heeeeele tijd...
een aantal kennen me miscchien nog wel, maar de meeste denk ik niet.
Ben 26 en heb een dochter van 2,8 jaar ( klinkt dat raar 2.8 jaar) hahaha
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_76953934
Ruben alweer 2 jaar! Gefeliciteerd!
En dat cadeautje zou ik ook zo laten, of evt verkopen/ruilen. En volgend jaar een hele duidelijke suggestie doen..

Karin, wij hebben bij Chris de laatste keer zetpillen gebruikt tegen de hoest. Dat mag alleen niet als ze last van (vastzittend) slijm hebben. Dat was Balsoclase-E, is er ook wel in een vloeibare variant dacht ik.
Chris hoestte ook van de verkoudheid. Blijkbaar een kriebel hoog in de keel want drinken hielp ook niks. Maar die zetpillen dus wel.

Memmel, jammer dat die gym niet leuk was. Maar zwemmen is ook gewoon leuk!

Gisteren nog wezen zwemmen met Chris. En hij is echt duidelijk een stuk vrijer dan een half jaar geleden. Loopt tussen andere kindjes door, raakt niet in paniek van 1 druppel water op zijn hoofd. Maar spettert gewoon lekker mee. Helemaal watervrij is hij niet, maar dat hoeft dan ook weer niet. Dit is al heel wat..
pi_76958634
Ruben 2, hoera .

Damian, beterschap!

Fantasiepeuters leuk!

Hier is de sneeuw eindelijk aan het wegdooien, onze sneeuwpop is omgevallen en ik hoop dat we van de week gewoon weer even lekker naar buiten kunnen...
Mirte blijft maar steeds zo moe heb ik het idee. Eerst had ik het idee dat het dan misschien van die parasiet is geweest, maar die is ze hopeijk inmiddels kwijt (vandaag nog een keer monstertjes ingeleverd voor nieuwe kweek om te kijken of het weg is). Maar eigenlijk is ze gewoon al een tijd steeds moe en hangerig enzo. Dus ik denk dat als er uit de kweek niks meer komt dat ik toch maar eens even met de huisarts ga overleggen... kind heeft wallen onder haar ogen en is gewoon moe.
Ze leeft wel een beetje op als we bv bij het buurmeisje gaan spelen ofzo, maar ze lijkt soms al gewoon moe uit bed te komen... En of ze nou wakker ligt 's nachts of dat het wat anders is... geen idee...
Fake it till you make it...
  maandag 18 januari 2010 @ 13:42:42 #43
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76963171
Nijna, kan ze pfeifer hebben?
pi_76968044
Chaca, alles kan natuurlijk... geen idee waar ze dat vandaan zou moeten hebben...
Maar dat soort dingen zijn natuurlijk niet zo heel moeilijk om uit te sluiten lijkt me... ik wacht even de uitslag van de kweek nog af en dan overleg ik met de huisarts of we niet toch eens moeten kijken of het iets van pfeiffer of bloedarmoede ofzo is...
Fake it till you make it...
  maandag 18 januari 2010 @ 18:32:40 #45
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76976432
nijnahoop dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt zeg.... vervelend hoor
als een kind iets heeft is het altijd zo sneu...
beterschap voor je meissie...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:32:40 #46
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76982754
Moeilijk Nijna. Zeker omdat je weet hoe vrolijk ze normaal is. Heel veel beterschap. Hoop dat je meisje snel opknapt.
pi_76988119
Heel veel beterschap voor Mirte
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 18 januari 2010 @ 22:19:14 #48
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76988773
Wat rot Niijna.
Slaapt ze wel goed? En overdag?

Stiemie, bedankt voor de tip van de vloeibare sinaspril!
Vannacht mijn ventje beloofd dat het het allerlaatste pilletje was dat ik met grof geweld tussen zijn billen propte. Vandaag flesje vloeibaar aangeschaft. Gelukkig zit er een kinderslot op de fles, hij vond het erg lekker.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76988909
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:19 schreef Moonah het volgende:
Stiemie, bedankt voor de tip van de vloeibare sinaspril!
Vannacht mijn ventje beloofd dat het het allerlaatste pilletje was dat ik met grof geweld tussen zijn billen propte. Vandaag flesje vloeibaar aangeschaft. Gelukkig zit er een kinderslot op de fles, hij vond het erg lekker.
Oh wat fijn zeg! Niks zo naar om zo'n pilletje naar binnen te moeten frutten bij een toch al niet zo lekker kindje En hij vond het nog lekker ook! Pff bij Linde geven we het met een spuitje, en dan gaat het redelijk.
pi_76992053
Oeh die zetpillen geven is ook zo verschrikkelijk, ik werd er zelf ook naar van Wij zijn bij allebei ook snel overgestapt op Sinaspril (tabletjes). De junior kauwtabletjes van Kruidvat eigen merk heb ik ook eens gehaald maar die zijn best bitter dus werden meteen weer uitgespuugd.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')