Die tube hebben we. Morgen komt mijn schoonvader hem een keer voeden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:25 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind toch zo een raar geval F_R, we gaan hier maar weer duimen voor Rossi.
Er is speciaal astronauten voer voor katten, heeft de dierenarts in tubes.
Dan krijgt hij in ieder geval het belangrijkste binnen.
Das wel fijn, lijkt me?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die tube hebben we. Morgen komt mijn schoonvader hem een keer voeden.
Naar om te horenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug van de DA. Het ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Hij heeft veel pijn en is erg mager.
We gaan nu dwangvoeren.
Lekker!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Cat22 het volgende:
Er ligt nog een ND boekje hier.![]()
![]()
![]()
Ik heb toch zo'n asociaal grote pan hutspot opstaan.Zin an!
En de rest in Den Vriezert.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, Puk slikt nog geen medicijnen dus daar komt het iig niet door.Maargoed. Ik kan het opzich wel handelen, zolang hij niet op stoffen gaat lopen sproeien
Dus voorlopig is de slaapkamer off limit voor hem
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Coriandra sproeit waar het uitkomt....gisteren kreeg mijn broer nog een verrassing...had ze over de handschoenen en de muts van hem gesproeid....tja had hem ook gewaarschuwd om die dingen niet op dat kastje in de hal te leggen
Tjah en dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ernstig.
Nouja, weet ik dat ook weer
Jeujjj Wilders moet voor de rechter komen![]()
Niet dat ik er veel van verwacht, maar het is iig wat!
Siamquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga kip siam zonder kip maken denk ik, hmm.
Ossenhaas Siamquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij jou denk ik nu altijd aan ossenhaas
Dat laatste vind ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah en dan?
Ik snap dat ze een signaal af willen geven, maar het neigt ook naar klassenjustitie. Hoeveel imams zeggen niet hetzelfde of nog stukken erger over Nederlanders en komen er mee weg
Van een spons valt je stukje jelly veel sneller af dan uit je fluff (oh god wat klinkt dat foutquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Aha ik moet dus een puff kopen. Misschien heb ik nog een spons dat zal toch ook werken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef Loveless85 het volgende:
Kent iemand dit nummer? Echt goed man, word echt een hit
In bad! Dan gooi ik mijn benen één voor één (quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Onder de douche?
Ik smeer me daar gewoon mee in
Surinaamse nasi (vega) en voor de heren een moksie meti met nasiquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker!
Wij hebben vanavond makkelijk een quiche Lorraine
Ik vind dat ze het niet hadden moeten doen omdat hij er weer in slaagt om aandacht te trekken op een negatieve manier. Hij gaat dit enig vinden en dat gun ik hem niet. Laten ze de discussie maar in de Kamer voeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah en dan?
Ik snap dat ze een signaal af willen geven, maar het neigt ook naar klassenjustitie. Hoeveel imams zeggen niet hetzelfde of nog stukken erger over Nederlanders en komen er mee weg
Ik ook niet, het was een imitatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Greys het volgende:Ik vind het nog steeds niets. Sorry
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |