Thanx dat er ook nog iemand COS't! (ipv alleen maar gedoe over die sjet)quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap heeft geen contact met Natasia en ook geen behoefte aan.
Met de rest van DGK nog wel, hij is vorige week nog met Brian uit eten geweest.
7 procent rente?? Dan heb je een flink risico genomen....quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jaap is 7000 euro, de rente van het ton dat hij bij DSB had staan, kwijt.
Dat is balen zeg, alles geprobeerd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Begint het eindelijk, kan ik niet meer kijken. Top, René. Bedankt!
Doen we ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie kunnen hier toch je commentaar op streams kwijt
]quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:46 schreef peeet1 het volgende:
[..]
http://www.everyoneweb.com/livestreams/
Alles tien keer ook nog eens. Johan wil dat de mensen met 1 druk op de knop kunnen kijken. Maar via de moderators krijg je dan tot vervelends toe te horen dat je je browser moet upgraden, je browser afsluiten en opnieuw opstarten, je geschiedenis te wissen en je cache te legen. Niets helpt, of ik het nou 10 keer doe of 20 keer. Ik ga eten en de deur uit. Ik ben het zat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is balen zeg, alles geprobeerd?
Heb je maar één browser tot je beschikking? Ga anders eens flink klagen in de chat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Begint het eindelijk, kan ik niet meer kijken. Top, René. Bedankt!
René nergeert mij. Wahahaha en zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je maar één browser tot je beschikking? Ga anders eens flink klagen in de chat.
René had er met zijn poten vingers af moeten blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
wordt wat vanavond op de chat, gaat meer over heb geen beeld wel geluid, heb geluid en geen beeld, heb helemaal niks of het buffert, en dat tot het einde van het progamma.
Bah wat flauw. Prutswerk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
René nergeert mij. Wahahaha en zo.
Nee hoor, het leg niet aan René.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
René had er met zijn poten vingers af moeten blijven.
Of over koffiedrinken, poetsen etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:55 schreef Toverheks het volgende:
wordt wat vanavond op de chat, gaat meer over heb geen beeld wel geluid, heb geluid en geen beeld, heb helemaal niks of het buffert, en dat tot het einde van het progamma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |