O wacht, de picknicktafel is aan één kant gesloopt zodat daar de troon kan staan. Alsido heeft het over dieptegang en dat er op de vloer iets lichts of iets donkers moet komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Denken ze trouwens echt dat het Jaap lukt om aan die picknicktafel plaats te nemen om te eten? Die tafel is voor 4 mensen gedekt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn fans van Nowlive roeren zich ook weer. Anoniem natuurlijk. Zou ik ze afgebluft hebben?
[ afbeelding ]
quote:
Nou.. Je kan zien dat ze in de leer zijn geweest bij Meester Sly.quote:
Ik ga het niet eens vragen. Ik zal er geen trauma aan overhouden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoe durf je zoiets ook maar te versturen, kennen ze daar niet achter komen wie jou anoniem lastig valt????
Ach joh dat soort uitlatingen is een gebrek aan creativiteit, een vertoon van onmacht, da's toch juist funquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoe durf je zoiets ook maar te versturen, kennen ze daar niet achter komen wie jou anoniem lastig valt????
Ja wordt zeker al wat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het wordt al wat, alleen die vloer hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |