De stream welquote:
Heintje als Jan Paparazi. Denk wel dat het zoiets gaat worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:42 schreef Copycat het volgende:
Als die hele talkshow maar geen rechtvaardiging van zijn DGK-gedrag wordt ..
Met Heintje als makkelijk doelwit van 'humor'.
Heintje Bondo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
Er zit een heel eng mannetje aan de bar.
Daar had Johan het laatst toch over, Heintje is een schatje en heel lief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Disana het volgende:
Er zit een heel eng mannetje aan de bar.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heintje Bondo.
Hij standbeeldt niet meer, maar trommelt voortaan:
http://www.ed.nl/mening/4(...)nd-Heintje-Bondo.ece
Huh. Is het mannetje van een andere planeet?quote:Onze vriend Heintje mag sinds kort van de politie nog maar twintig minuten op dezelfde plek trommelen, want anders hebben de winkeliers te veel last van hem. Althans, dat is de officiële reden. Sommige mensen hebben tenslotte wel meer redenen om iemand als Heintje kwijt te willen. Xenofobie heeft vele gezichten.
okequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De stream wel, de chat niet maar who cares
.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef Disana het volgende:
Huh. Is het mannetje van een andere planeet?
Die laatste zin waarin xenofobie genoemd wordt. Wat bedoelen ze, het mannetje is gewoon blank toch?quote:
Ah okee, ik moest het ruim zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:21 schreef Copycat het volgende:
Daarom ook xenofobie heeft vele gezichten ...
Angst voor het onbekende heeft niet per se met kleur te maken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:Stomme Bram met zijn stomme Bunker. Door hem ben ik nu stream verslaafd en kan het niet laten om stream te kijken in plaats van mijn werk te doen.
Aww, je hebt het moeilijk. Ik hoop dat je toch nog zoveel mogelijk mee kunt krijgen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ohja en stomme Danny met zijn stomme Fok! Zelfde reden
Ik heb de stream op de achtergrond aan staan idd.. Gaat zo lastig worden ditquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Aww, je hebt het moeilijk. Ik hoop dat je toch nog zoveel mogelijk mee kunt krijgen.
Het geluid is nog steeds uit.
Het begrip is gewoon breder dan dat jij het opvatte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |