SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
Boekje besteld over de liefste clown ooit!Ik was vroeger verliefd op die clownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op die clown
[ afbeelding ]
Ik vond het maar een vieze kinderlokker, net als Bassie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op die clown
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond het maar een vieze kinderlokker, net als Bassie.
Dat is Ad niet Itquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vond het maar een vieze kinderlokker, net als Bassie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat is Ad niet ItOh ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
JA, NU WETEN WE HET WEL HOOR!!!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
Boekje besteld over de liefste clown ooit!Één van zijn beste boeken al zeg ik het zelf. Nog veel angstaanjagender dan de film!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Er komt een nieuwe verfilmingquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Één van zijn beste boeken al zeg ik het zelf. Nog veel angstaanjagender dan de film!
Nee dat is niet handigerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Terugvindpost.
(BTW: Is het niet handiger als er in de lapo wordt vermeld waar verder wordt gegaan?)
Je bedoelt zoals de lapo van Rosseflos in het vorige topic?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Terugvindpost.
(BTW: Is het niet handiger als er in de lapo wordt vermeld waar verder wordt gegaan?)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[GAM SC #289] Een harp met zonder Afrikaantjes
De eerste keer in maaaanden dat dit gebeurt en er wordt gezeurd dat het niet gebeurtquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de lapo van Rosseflos in het vorige topic?
[..]
Doe ik nog zo mijn bestquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De eerste keer in maaaanden dat dit gebeurt en er wordt gezeurd dat het niet gebeurt
[ afbeelding ]
Als ik kijk naar de verhouding goede en slechte verfilmingen van zijn boeken zijn er maar bar weinig goede films. Ik wacht dus rustig af.quote:
De verfilmingen halen het in de meeste gevallen niet echt in verhouding tot de boeken. The Shining en Shawshank Redemption zijn wel briljantquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de verhouding goede en slechte verfilmingen van zijn boeken zijn er maar bar weinig goede films. Ik wacht dus rustig af.
Dat is het wel. Dit topic had net zo goed in Xbox of PS3 geopend kunnen zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee dat is niet handiger [ afbeelding ]
Ik vond hem slechtquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:54 schreef Tain het volgende:
Green Mile is ook nog een goede verfilming, maar meestal hoef je alleen al naar de cast te kijken om te weten of het een goede of slechte verfilming is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |