pze, heb je wat lekkers bij de koffie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef flugeltje het volgende:
PZE, beterschap
Maar niet té snel beter worden he... Wat mijsje zegt... Je kent m'n theorie toch voor wat betreft moeilijk zwanger worden en ziek zijn? Dat ons lichaam in aanleg af wil stoten en dat ziek zijn kan betekenen dat je lichaam het zo druk heeft met andere indringers dat het dat ontwikkelende zwangerschapje helemaal vergeet Laten we hopen dat het zo werkt, ik gun het je ook zo....
Enne mijsje, zou jij niet eens bij PZE op de koffie als ze grieperig is?
Ik bedoelde eigenlijk dat die ovulatietest dan wellicht prut isquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:59 schreef missCMS het volgende:
dat kan, het is die goedkopen van de kruidvat......
maar ik wacht nu gewoon af tot na het weekend...
ovulatie kan gewoon echt niet......weet ik bijna 100% zeker...
heb al buikklachten gehad toen ik ( dacht) dat ik mijn ei had....toen ook positieve test gedaan....
had toen veel slijmverlies( wat ik altijd heb bij voor/na mijn ei) temp was toen goed.....
maar ja...
Mooi!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
pze, heb je wat lekkers bij de koffie?
Asy, ik ben heerlijk in de watten gelegd in het weekend hoor...je hoeft hem niet te
![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:40 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat ook nog kan is dat je vorige keer wel een LH piek (en dus positieve ovutest) had, maar dat je ei toch niet gesprongen is. schijnt echt vaak voor te komen en dat zou betekenen dat je nu een nieuwe LH piek kunt hebben met bijbehorende positieve ovutest en hopelijk een eisprong. Ik wil niet meer verwarring brengen, maar dit zou best kunnen. Schijnt vaak te gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |