^ QFTquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, get the fuck out of the kitchen..
Dus je zegt dat Puala een ramp is ?? wat respectloosquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
Halve mod-team bestaat gewoon uit sensatiezoekers en 'ramptoeristen'. Ga een leven zoeken iedereen.
*Kras kras*quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef AryaMehr het volgende:
Halve mod-team bestaat gewoon uit sensatiezoekers en 'ramptoeristen'. Ga een leven zoeken iedereen.
Een link naar een verwijderde foto. Helaas niet te achterhalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef zarGon het volgende:
Ja. Ik ben er ook niet blij mee.
Welke link staat hier? http://forum.fok.nl/rde/edit_message/64063199/2/50.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef L.no het volgende:
Nah, ik ga nergens meer op in.
Teveel triestheid dit.
quote:
Dit is ONZ men, ga niet janken over mods. Het zijn ook gewone users.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof het mij boeit wie Puali is of wat ze doet.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb haar alweer ontvriend! (yay, nu heb ik dat woord een keer gebruikt!
Precies. Toch wel een aanwinstquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Van mij mag ze wel weer terug op FOK!. Al is het alleen maar voor de foto's.
Best. Heb je nog ruimte voor d'r in de TRV slowchat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Kijk, dat vind nou misselijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Twizu het volgende:
Is er al een hyves bekend?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Puala is gewoon een kloon van Paul
En haar appel wangetjesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Meestal wanneer je kloont tochquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
dus hij post door met een origineel account?
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kijk, dat vind nou misselijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, verbanden zijn snel gelegd. Er is een twitter-account bekend, hierop staat haar volledige naam en met de hyves-zoekmachine ben je snel klaar..
Als je al die aandacht niet wilt, moet je je kop houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |