Onder de duim?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn welgemeende excuses TS
Maar momenteel ben ik zeer druk met andere zaken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:58 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat je weer de zee op moest
IK OOK, WTF HOE MOET DAT?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
IK WOU EEN PIJLTJE MAKEN MAAR HET LUKT NIET
WAS JITZZZE ER NU MAARquote:
De muts van 69?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Adelante het volgende:
Je zou wat aan je muts doen? Zo druk ben je dus
Dat is inderdaad een zeer correcte vaststelling. Ik ben nog niet in de buurt van een pc geweest sinds ik dat beloofde.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef Adelante het volgende:
Je zou wat aan je muts doen? Zo druk ben je dus
Blijf maar ontkennen, stuk verdrietquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:42 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar harstikke jaloers ben ik wel.
omg kk erg (U)quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:44 schreef Gaultier het volgende:
En in de TT zitten twee fouten.
Het is jitzzzze, en niet Jitzzze.
De hoofdletter is onterecht geplaatst en er is een z te weinig.
Dan laat het een admin natrekken als je me niet geloofd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijf maar ontkennen, stuk verdriet
Geloofdquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dan laat het een admin natrekken als je me niet geloofd.
ik geloof je nog steeds niet, jij vuige kloonquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:20 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me tegenwoordig wel gelooft.
Dan zou het dus verleden tijd zijn.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik geloof je nog steeds niet, jij vuige kloon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |