Je kan nummers blocken, maar om al die nummers langs te gaan vind ik onhandig. Misschien zoals stbaby zegt eens in groepen zetten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een soort block en deblock zoals op msn
Ziu er dan niet al lang zijn dan?
Dat kan al jaren, daar ga ik echter niet voor betalen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef kitao het volgende:
[..]
dat kan tegenwoordig meen ik ; zijn er namelijk niet mobiels met een dubbele sim ?
Opschepper?quote:
Moet ik haar linux gaan uitleggen zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Linux installeren en dichttimmeren.
Doet een cockring dat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Elke vorm van communicatie met iemand creeert al een relatie... seks bevestigt die alleen maar en een ring nog meer.
Tot Microsoft zijn beveiliging vanaf de grond opnieuw opbouwt geloof ik heilig in de passeerbaarheid ervan. Alhoewel ze godzijdank UAC wel naar iets hebben gepatched wat niet bedoelt lijkt om onschuldige users te terroriseren met onbegrijpelijke popups.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Adminrechten weghalen scheelt al bakken hoor.
Je vraagt iemand 's nachts ten huwelijk? Hoe romantisch is dat! Onder de sterrenhemel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Elke vorm van communicatie met iemand creeert al een relatie... seks bevestigt die alleen maar en een ring nog meer.
Nee. Alsof ze Windows nu snaptquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Bengeltje het volgende:
Moet ik haar linux gaan uitleggen zeker.
Idemquote:Alles ziet er dan anders uit en snapt ze het niet meer.
Daarom is het dus makkelijker om die dingen te verwijderen als ik daar ben en het verder maar zo te laten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Alsof ze Windows nu snapt.
[..]
Idem.
If you want it then you should've put a ring on it!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef mahlah het volgende:
[..]
Eh ... met een ring?
Daar heb ik geen beurs voor nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n dirty mind! Je bent al in beurs-mood?
Ik vind deze leukerquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
If you want it then you should've put a ring on it!
Haha i know. Het had ook een opmerking wel van mij kunnen zijn.quote:
Nope.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Venco daar niet van schrok..
Gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope.Het kwam alleen onverwachts.
Ik ben geen IT'er, maar echt niet dom met PCs. Ik weet wel wat van regedits, wat er hoort te draaien in een taskmanager en wat niet en wat je wel en niet moet installeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef kitao het volgende:
waarom zou het altijd iedereen z'n eigen schuld moeten zijn als een pc crasht ?
er zijn situaties waar hele websites van professionele organisaties worden platgegooid door virussen , laten de IT's daar iets aan doen maar dat lukt ook niet altijd blijkbaar.
neem als voorbeeld het onbereikbaar zijn van je digitale bank , hoeveel problemen en schade is daar wel niet door ontstaan ?
Het is een vorm van relatie.... kan goed zijn, kan slecht zijn. Dat verschilt elk moment op basis van de manier waarop de twee partijen naar elkaar kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je vraagt iemand 's nachts ten huwelijk? Hoe romantisch is dat! Onder de sterrenhemel.
Communicatie met iemand beschouw ik niet altijd als een bepaalde relatie met iemand hoor.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal wel ja. Echt, mensen stoppen met lezen en nadenken zodra het iets met computers te maken heeft, en google is prima voor het opzoeken van de nieuwe schoenen van Paris Hilton, maar een foutmelding googlen komt echt bij niemand op
.
Daarom is het een zeldzaamheid tegenwoordig dat ik het doe.
Vind ze beide wat eng.quote:
Mwa, zo zie ik het niet. Beetje teveel van het goede. Ik heb met de meeste van de posters hier geen relatie. Slechts communicatie op fok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het is een vorm van relatie.... kan goed zijn, kan slecht zijn. Dat verschilt elk moment op basis van de manier waarop de twee partijen naar elkaar kijken.
Jamaar die's eng!!quote:
De IT'er had er voor moeten zorgen dat jij die fouten niet kan maken. Als gebruiker moet je er tegenwoordig wel vanuit kunnen gaan dat als je het kan op het systeem dat het is toegestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:25 schreef El_Matador het volgende:
Het is ook een wisselwerking. Computergebruikers (ik dus ook veel) maken fouten, maar er is ook een hoop zooi die je niet zomaar ziet. I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
Ik gebruik relatie dan ook alleen op de manier waarop we dat hebben afgesproken in de Nederlandse taalquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, zo zie ik het niet. Beetje teveel van het goede. Ik heb met de meeste van de posters hier geen relatie. Slechts communicatie op fok.
quote:re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatie
In veel bedrijfsomgevingen wordt daar ook zo goed mogelijk voor gezorgd. Maar ja, als iemand als Administrator wil draaien op zijn eigen laptopje, dan moet die persoon ook maar zijn beperkingen kennen. Of leren backuppenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
De IT'er had er voor moeten zorgen dat jij die fouten niet kan maken. Als gebruiker moet je er tegenwoordig wel vanuit kunnen gaan dat als je het kan op het systeem dat het is toegestaan.
Meestal is ook dat netjes afgevangen of gewoon niet toegestaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
In veel bedrijfsomgevingen wordt daar ook zo goed mogelijk voor gezorgd. Maar ja, als iemand als Administrator wil draaien op zijn eigen laptopje, dan moet die persoon ook maar zijn beperkingen kennen. Of leren backuppen.
Je bedoelt in mijn geval waar het installeren van MSN onmogelijk gemaakt had moeten worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
De IT'er had er voor moeten zorgen dat jij die fouten niet kan maken. Als gebruiker moet je er tegenwoordig wel vanuit kunnen gaan dat als je het kan op het systeem dat het is toegestaan.
Met eigen bedoelde ik privé.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meestal is ook dat netjes afgevangen of gewoon niet toegestaan.
Ik kan mij weinig situaties meer voorstellen waarom iemand admin moet zijn op het lokale systeem. Met delegation kom je een heel eind.
Prima, maar ik praat voor mezelf. Niet volgens het woordenboek. Ik zie het niet zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik gebruik relatie dan ook alleen op de manier waarop we dat hebben afgesproken in de Nederlandse taal![]()
[..]
Het is heel fijn dat het jouw schuld is, maar het kost het bedrijf potentieel geld. Daar zou ik als werkgever ook een stop op zetten (bij bedrijfskritische machines).quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
Je bedoelt in mijn geval waar het installeren van MSN onmogelijk gemaakt had moeten worden.
Dat soort ideeen vind ik principieel niet correct. Ik vind de liberale visie die ons bedrijf uitdraagt veel beter. Het is namelijk MIJN verantwoordelijkheid MSN te installeren, dus als het fout gaat, is het ook mijn schuld. Terecht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:29 schreef kitao het volgende:
Do not click this !Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Voor jou heeft de betekenis van relatie toch een zekere vorm van intimiteit in zich... I know. Dat geldt trouwens voor de meeste mensen volgens mij. Ik gebruik dit soort woorden liever op de manier waarop ze bedoeld zijn om onnodige verwarring te voorkomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:35 schreef vencodark het volgende:
[..] Prima, maar ik praat voor mezelf. Niet volgens het woordenboek. Ik zie het niet zo.
toch nog een rel ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef El_Matador het volgende:
Opschepper?
Wat is er opschepperig aan als je en plein public aan mensen die jou irl kennen in geuren en kleuren gaat vertellen dat je lul aan diggelen ligt en daardoor 2 maanden niet kan neuken?![]()
Iedereen hier heeft een bepaalde mate van "opschepperigheid", maar het is dat Nederlands-calvinistsiche dat daar niet meer om kan gaan. Als we allemaal niks zouden zeggen, dan wordt het een saaie boel.
KF heeft daar schijt aan en vertelt dat soort dingen gewoon. Dat vind ik mooi. Ik houd van open mensen.
Correctquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt in mijn geval waar het installeren van MSN onmogelijk gemaakt had moeten worden.
De correcte manier als security zo belangrijk is.quote:Dat soort ideeen vind ik principieel niet correct. Ik vind de liberale visie die ons bedrijf uitdraagt veel beter. Het is namelijk MIJN verantwoordelijkheid MSN te installeren, dus als het fout gaat, is het ook mijn schuld. Terecht.
[quote]
Niet correct. De IT afdeling en uiteindelijk de directie blijven verantwoordelijk. Als jouw laptopje misbruikt gaat worden voor spionage, fraude, downtime, etc etc dan lig jij misschien op straat maar het bedrijf is verantwoordelijk. Het heeft ook niks met liberaal te maken maar alles met veiligheid. Om die flexibiliteit te behouden kan het bedrijf er voor zorgen dat nieuwe software aanvragen snel worden behandeld.
[quote]
Bij mijn vorige werk kon je niks installeren, dus ook geen tekenprogrammatje wat je even nodig had of Google Earth ofzo.
Het bedrijf is dus nu afhankelijk van wat jij wilt.Omgekeerde wereld wat mij betreft. Je hebt een zakkelijk middel om een doel te bereiken. Als jij je doel niet kan bereiken met de bestaande middelen dan moet het bedrijf je daar in voorzien.quote:Ik wil alleen het risico niet meer lopen. Ik heb gelukkig kunnen verbergen dat ik MSN geinstalleerd had, dus dat scheelt (de ITer bij ons is er natuurlijk niet helemaal ingedoken, want dan had ie het ook zo gevonden).
Zoals je ziet ontstaat juist de verwarring omdat de meesten het woord niet gebruiken zoals in het woordenboek staat aangegevenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Voor jou heeft de betekenis van relatie toch een zekere vorm van intimiteit in zich... I know. Dat geldt trouwens voor de meeste mensen volgens mij. Ik gebruik dit soort woorden liever op de manier waarop ze bedoeld zijn om onnodige verwarring te voorkomen
Ik niet...ik vertrouw het nietquote:
Wat is jouw mening in deze kitao?quote:
Je kan er ook verwarring mee veroorzaken door contacten op fok bijv. een relatie te noemen. Als ik zou vertellen dat wij een relatie hebben dan zullen er best reacties kunnen komen enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Voor jou heeft de betekenis van relatie toch een zekere vorm van intimiteit in zich... I know. Dat geldt trouwens voor de meeste mensen volgens mij. Ik gebruik dit soort woorden liever op de manier waarop ze bedoeld zijn om onnodige verwarring te voorkomen
EeePC? NIET DOEN!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021609
Dit lijkt me wel wat. Iets duurder dan 200 euro, maar goed. Niet het beste spul, maar wel goeiekoop.
niets mis met netbookjes, maar het is wel lastiger tikken, voor de rest prima voor MSN, mail en FOKquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:43 schreef El_Matador het volgende:
http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10021609
Dit lijkt me wel wat. Iets duurder dan 200 euro, maar goed. Niet het beste spul, maar wel goeiekoop.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:42 schreef mahlah het volgende:
Een vriendin van mij in het buitenland heeft dringend ¤2000 euro van me nodig ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |