quote:
Oh, dus DAT is de reden waarom ik geen kans maakquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet er op den duur ook aan geloven dat boven de 30 ook nog wel wordt. Maar nu ff niet.
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring).. Dus ik ga mijn horloge niet vervangen door een mobielquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de behoefte om overal te kunnen bellen. En internetten. En geen horloge te hoeven dragen.
Maar bereikbaar zijn? Nah. Dat is secundair.
Indd. Als ik de komende jaren er nog jong uit blijf zien dan heb ik voortaan jonge blommen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, je kan je hele leven op twintigers jagen. Wel uitmaken voor die dertigste verjaardag dan.
Als, dan toch echt zoiets. Maar dat maakt me vast niet minder ouderwetschquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen horloge? Da's pas ouderwetsch!
ik heb ook geen moeite met leeftijdsverschil hoor , dat grietje van gisteren is meer dan 20 jaar jonger dan mij..quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef vencodark het volgende:
Ik weet het. Trust me! Maar ik wijs er toch mensen op af hoor. Het ligt er ook wel aan althans. Zou ik iemand best aantrekkelijk en interessant vinden dan kan ik dat 35 eerder wegschuiven dan op andere momenten. Maar ja...kweet niet.
Nee, daar zijn meerdere redenen voor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus DAT is de reden waarom ik geen kans maak
Ik doe allebei. Op mijn horloge kijken is nog altijd sneller dan mijn foon pakken. Daarbij, staat een horloge ook gewoon goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Een week of 2 na mijn eerste GSM heb ik nooit meer een horloge omgehad.
Ik draag geen sieraden om het dragen van sieraden. Zo'n behoefte heb ik niet om mijn outfit te vervolmaken met de perfecte accessoiresquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring)..
Oh.. ringen, armbanden, hangers/kettingen, mag allemaal niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Horloges zijn de enige sieraden die mannen mogen dragen (uitgezonderd trouwring).. Dus ik ga mijn horloge niet vervangen door een mobiel
Vooral niet nu ik een heel duur en mega vet horloge heb gekocht![]()
He, doe nou niet zo flauwquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar zijn meerdere redenen voor.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh.. ringen, armbanden, hangers/kettingen, mag allemaal niet?
Ja, ik draag ook meestal horloge. Dat kijkt gewoon handiger dan steeds mobiel pakken etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe allebei. Op mijn horloge kijken is nog altijd sneller dan mijn foon pakken. Daarbij, staat een horloge ook gewoon goed.
Met knuffelmeisje gisternacht, na ruige seks (waarbij de bovenburen liepen te bonken naar onsquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef kitao het volgende:
[..]
een telefoon kost 15 euro , eenmalig , en zonder tv-aansluiting zitten betekent in mijn geval ook geen radio want dat gaat hier over dezelfde kabel meen ik.
Ik heb wel een tijdje geen tv gehad , zelfs geen wasmachine of koelkast maar daar wordt je op den duur ook niet vrolijker van. Nu staat er een tv en ik kijk wanneer ik wil , nu al twee dagen niet meer overigens , maar dat kan zo weer veranderen en komen er ineens 5 docu's en 4 films aan me voorbij bijvoorbeeld.
I like him alreadyquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Die collega van mij heeft echt puur een horloge als sierraad. Hij kijkt er echt nooit op, ook al is die 10x zo snel binnen oogbereik dan z'n mobiel
Het viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zie een nieuwe KF!![]()
Het is besmettelijk, I tell ya!
Ik wou het niet zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
KF is ook lekker open inderdaad. Mag ik wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Die heb ik. En onze definitie van 'gaaf' verschilt aanzienlijkquote:
ik ben geneigd om je gelijk te geven , ik had eens bezoek en die persoon installeerde ook ineens MSN als startpagina op mijn laptop en mijn computer is nooit meer de oude geworden en zelfs helemaal gecrasht zodat een thuismonteur de boel moest gaan repareren met herstelstickies e.d.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik installeerde alleen Windows Live Messenger. Maar kijkend in de Task Manager, werd bij het opstarten daarvan telkens de remote control voor de IT'ers hier op het bedrijf opgestart, waarmee ze dus desktop control krijgen. Dat betekent stront aan de knikker. Zeker in de bedrijfstak waar ik werk, waar zaken gebruikt kunnen worden voor terroristische doeleinden en geld, veel geld, HEEL veel geld omgaat.
De performance daalde drastisch door MSN, het is onveilig als de pest. Volgens Windows natuurlijk niet, maar Windows is natuurlijk een makkie voor een beetje hacker.
Nee, ik heb al een lief, tof broertje.quote:
Waar? El?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
Mannen houden toch van duidelijkheid?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In beide gevallen gebeurt er niks, maar nee hoor, mevrouw moet weer pijnlijk eerlijk doen
Als je msn installeert moet je gewoon niet zomaar ja en amen klikken.. maar even opletten welke opties je aanklikt. Doe je dat, dan is er niks aan de hand en gebeurd er niks met je startpagina etc etc.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geneigd om je gelijk te geven , ik had eens bezoek en die persoon installeerde ook ineens MSN als startpagina op mijn laptop en mijn computer is nooit meer de oude geworden en zelfs helemaal gecrasht zodat een thuismonteur de boel moest gaan repareren met herstelstickies e.d.
nu kan ik niet glashard aantonen dat t door MSN komt , maar ik weet t vrijwel zeker.
Open? Opschepper bedoel je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef El_Matador het volgende:
KF is ook lekker open inderdaad. Mag ik wel.
Je moet ook een beetje naar de toekomst kijken, als jij 40 is en de ander bejaard is niet helemaal mij idee van alleen oud worden. En als je kinderen wilt is een mega verschil ook niet echt lekker of helemaal niet goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Theoretisch leuk verhaal maar in de praktijk blijkt het vaak wat lastiger te zijn. 6 jaar is inderdaad niks en kan makkelijk.
Mijn bedrijf zou meteen failliet gaan als er bekend zou worden dat er securityproblemen zouden zijn hier, we worden elk half jaar gescreened en getest, en toch heeft iedereen MSN-messenger draaien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geneigd om je gelijk te geven , ik had eens bezoek en die persoon installeerde ook ineens MSN als startpagina op mijn laptop en mijn computer is nooit meer de oude geworden en zelfs helemaal gecrasht zodat een thuismonteur de boel moest gaan repareren met herstelstickies e.d.
nu kan ik niet glashard aantonen dat t door MSN komt , maar ik weet t vrijwel zeker.
Het was al lang duidelijk. Vandaar dequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mannen houden toch van duidelijkheid?
Wat héb jij met bezoek wat aan je computer loopt te frutten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ben geneigd om je gelijk te geven , ik had eens bezoek en die persoon installeerde ook ineens MSN als startpagina op mijn laptop
Ja goed hoorquote:
Geenstijlquote:
Ik heb je wel eens (uh vaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef vencodark het volgende:
Nee, ik heb al een lief, tof broertje.![]()
[..]
Volgens mij was het overgrote deel van de mannelijke meelezers ook wel gecharmeerd van jouw duidelijkheid hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef vencodark het volgende:
Mannen houden toch van duidelijkheid?
Mooi!quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was al lang duidelijk. Vandaar de![]()
stwommwerd
G.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed hoorDruk met werk undso. Leeft het nog een beetje in Enschede?
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:01 schreef kitao het volgende:
Ja hoor, ben nog niet dood verklaardquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja goed hoorDruk met werk undso. Leeft het nog een beetje in Enschede?
Precies, nimmer NOOIT niet voor Normal Installation kiezen. Custom Installation is your friendquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.
Zou het?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was het overgrote deel van de mannelijke meelezers ook wel gecharmeerd van jouw duidelijkheid hoor.
Dat is mijn zus, schatje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens (uh vaak) anders horen praten
minder aanhoeren ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met knuffelmeisje gisternacht, na ruige seks (waarbij de bovenburen liepen te bonken naar ons) TV OP bed gekeken. Geweldig, een 37 cm tvtje wat ik nog had maar niet gebruikte (in de huiskamer heb ik mijn mooie 40" ) en de DVDspeler. En lekker Layer Cake kijken (eerder op de avond hadden we Lock Stock al gekeken).
Heb vanochtend een briefje voorzien van een setje oordopjes! bij de bovenburen die reageerden op de deur geplakt met:
Gesternnacht haben Sie das Geniessen angehoert. Bitte, geniesst ihr wie uns. Alter ist egal, nur das Geniessen ist wichtig. Liebe Gruesse, Torero und Knuffelmeisje
![]()
Es kijken wat ze daarop te zeggen hebben.
Ach, zodra ik dingen zie als "thuismonteur" dan weet ik al hoe laat het is, overal zonder te lezen op klikken, en als ie het niet meer doet het melden met "hij gaf een foutmelding, ik weet niet welke, die heb ik weggeklikt"quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt, zoals Cue zegt, door alle 'handige' opties die je erbij kunt installeren en als je die niet deselecteert, dan krijg je dat ja.
Hans Teeuwen? Moet ik daarmee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hans Teeuwen
al was dat stukkie wel oke
Als hij weer eens lui is bvquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
Dat is mijn zus, schatje.![]()
Sinds wanneer heb ik problemen met mijn broertje?
Tuurlijk. Ik zeg het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef vencodark het volgende:
Zou het?
Haha, ja maar ik mopper nu ook over mijn pa dat ie thuiszit en beetje aanstelt met verkoudheidje.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niks schat.. niks .. niet jouw type, daarbij .. te oud
Dat weet ik verder ook wel, maar vond het wel even grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ja maar ik mopper nu ook over mijn pa dat ie thuiszit en beetje aanstelt met verkoudheidje.
Ben gek op mijn broertje, het is alleen een luie donder.
ok , het staat er nog op hoor ,ik heb er zelf zelfs een account en t is geen startpagina meer want ik gebruik t toch nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:03 schreef Cue_ het volgende:
Als je msn installeert moet je gewoon niet zomaar ja en amen klikken.. maar even opletten welke opties je aanklikt. Doe je dat, dan is er niks aan de hand en gebeurd er niks met je startpagina etc etc.
En daarom reken ik sinds 2 jaar 50 euro per uur om problemen te fixen bij vrienden/familie/vage kennissen. Al 2 jaar niks hoeven te fixenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zodra ik dingen zie als "thuismonteur" dan weet ik al hoe laat het is, overal zonder te lezen op klikken, en als ie het niet meer doet het melden met "hij gaf een foutmelding, ik weet niet welke, die heb ik weggeklikt".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |