Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat haar broer AIDS heeft en ze geen goede verzekering hebben. Ze ondersteunt haar hele familie al op een klein universiteits-loontje. En ze heeft me nooit zo expliciet gevraagd dat ze iets nodig heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
beroofd? berooid?
Heb je het liggen, kan je het missen? In geldnood zitten in het buitenland is HEUL kut.
Sterkte.
Ik zie niet wat die uitdrukking hiermee mee te maken heeft, maar goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
I agree! De waarheid ligt uiteindelijk toch in het midden
Snel zat voor simpele dingen, MSN en internet etc gaat geen sec trager dan op een dikke bak. En sneller kapot is natuurlijk helemaal onzin, zit gewoon 2 jaar garantie op hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Het werkt echt kloteBovendien niet echt geweldig snel en gaat sneller kapot
![]()
Ga nu cappuccino halenquote:
Je gebruikt ook al een ander spreekwoordenboek dan mahlah?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie niet wat die uitdrukking hiermee mee te maken heeft, maar goed
Simpele games prima te spelen (Colonization op de eeequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega gaat net Espresso voor me halenquote:
Ik vind het erg kinderachtig om KF (So_Surreal_Baby voor de newbies) af te zeiken om "opschepperigheid" als iedereen "opschepperige" verhalen vertelt. Iedereen hier wil gehoord worden om zijn/haar mening, maar iemand die net iets meer intieme details prijsgeeft (en zowel KF als ik doen dat in real life ook, al ken ik hem nauwelijks), dan ben je ineens een opschepper?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:48 schreef kitao het volgende:
[..]
niet veel , was maar een grapje naar aanleiding van de posts van gisteren over een rel ; het is niet mijn bedoeling om te flamen....
3.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snel zat voor simpele dingen, MSN en internet etc gaat geen sec trager dan op een dikke bak. En sneller kapot is natuurlijk helemaal onzin, zit gewoon 2 jaar garantie op hoor.
Garantie zegt dan weer niks over de degelijkheid. Hij kan wel sneller stuk gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snel zat voor simpele dingen, MSN en internet etc gaat geen sec trager dan op een dikke bak. En sneller kapot is natuurlijk helemaal onzin, zit gewoon 2 jaar garantie op hoor.
Ik denk het.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je gebruikt ook al een ander spreekwoordenboek dan mahlah?
Kan wel, maar die EEE's zitten prima in elkaar hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Garantie zegt dan weer niks over de degelijkheid. Hij kan wel sneller stuk gaan.
Heb jij iets snellers en beters voor me voor 240 euro?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:49 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
![]()
Snelheid is persoonlijk, net als het werken ermee... Dat kleinere toetsenbord werkt echt frotquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat spreek ik ook niet tegen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan wel, maar die EEE's zitten prima in elkaar hoor.
En ik heb gister ook al een film gezien!quote:
Relatie heeft natuurlijk wel 2 betekenissen. En zeker in een subforum als dit, overheerst de relatie in de zin van liefdesrelatie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:46 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb ook een relatie met El_Matador.
Slechts door het feit dat wij in dezelfde thread posten zijn we aan elkaar gerelateerd.
Sorry Mata, dat ik je erbij betrokken heb.. maar dat gebeurt nou eenmaal in een relatie
Die heb ik ook gezienquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb gister ook al een film gezien!
FISH TANK
een aantal jaren terug was ik ook ambitieus , daar is nu weinig van over....ik word al moe als ik er aan denk....quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het erg kinderachtig om KF (So_Surreal_Baby voor de newbies) af te zeiken om "opschepperigheid" als iedereen "opschepperige" verhalen vertelt. Iedereen hier wil gehoord worden om zijn/haar mening, maar iemand die net iets meer intieme details prijsgeeft (en zowel KF als ik doen dat in real life ook, al ken ik hem nauwelijks), dan ben je ineens een opschepper?
Ik heb zo'n teringhekel aan dat Nederlandse calvinistische maaiveld. Die jaloezie en afgunst voor succesvolle mensen. Die drang naar grijze middelmatigheid.![]()
Wat dat betreft vind ik dat stukje Obama-cultuur erg bewonderenswaardig.
Als je in Nederland (en nu in Duitsland merk ik dat ook wel maar minder) met een plan komt, dan is het steevast: Neh, te duur, te moeilijk, dit kan niet, dat gaat niet lukken, problemen blegh. (geniaal voorbeeld is de Olympische Spelen 2028 Amsterdam).
Doe je dat elders, en zeker in de VS, heerst er veel meer een "Yes We Can" houding. Die denken in kansen, uitdagingen in plaats van in problemen.
Daar kom je veel verder mee.
Engels schorriemorriequote:
Heb ik dan ook een relatie met jou?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relatie heeft natuurlijk wel 2 betekenissen. En zeker in een subforum als dit, overheerst de relatie in de zin van liefdesrelatie.
Je kan het ook specificeren om te verduidelijken;
een zakenrelatie, een werkrelatie, een forumrelatie, een liefdesrelatie. Dan ben je overal vanaf.
Jip-en-Janneketaal.
Zodat je je een betere voorstelling kan maken van zijn tv's. Stel je denkt aan zo'n mini dingetje, dat past natuurlijk niet bij een macho man als EM of KF.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
Maar what the hell heeft het voor nut je verhaal aan te dikken met hoe groot je tv's zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |