abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 19:48:09 #201
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76980357
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

tip:
een andere manier om te achterhalen waar iemand het over heeft is het lezen van zijn betoog..
(is een stuk effectiever dan gokken)
Zijn dit soort reacties nou echt nodig? Natuurlijk had ik dat door. Daarom stond er ook een achter.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 18 januari 2010 @ 19:55:29 #202
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76980739
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb nog 90 andere websites in de aanbieding die hetzelfde zeggen over effectiviteit van H1N1 vaccin, maar goed zoals gezegd dat accepteer je toch niet als bron omdat het je niet uitkomt
neen
ik accepteer de AAFP niet als bron omdat ze zich aantoonbaar uithoereert aan coca-cala..
en voor een dergelijke instantie lijkt me dat op z'n minst dubieus...jou niet?
Huig
pi_76980896
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Orwell het volgende:

[..]

neen
ik accepteer de AAFP niet als bron omdat ze zich aantoonbaar uithoereert aan coca-cala..
Zoals ik net al liet zien zijn die drie regels alleen suggestief voor 'uithoereren' maar zoals ik al zei kunnen ze daar best goede argumenten voor hebben. Zonder achtergrond informatie kan je daar gewoon geen uitspraak over doen.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  maandag 18 januari 2010 @ 19:59:42 #204
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76980941
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Orwell het volgende:

[..]

neen
ik zie niet wat het schrijven over gevonden resultaten over een griepvaccin te maken heeft met een of andere flauwe misinterpretatie over een frisdrank van jouw kant
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 18 januari 2010 @ 20:04:49 #205
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76981203
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef switchboy het volgende:

[..]

Zoals ik net al liet zien zijn die drie regels alleen suggestief voor 'uithoereren' maar zoals ik al zei kunnen ze daar best goede argumenten voor hebben. Zonder achtergrond informatie kan je daar gewoon geen uitspraak over doen.
er is een uitstekend argument om je uit te hoereren:
het is van metaal of papier en je kunt er dingen mee kopen.
Huig
pi_76981398
Er zijn ook voldoende argumenten tegen deze belasting op frisdranken zonder dat je daar steekpenningen voor nodig hebt. Kun je bewijzen dat ze steekpenningen hebben ontvangen? Of speculeer je maar wat raak?
pi_76981681
Ik ben net pas bij gelezen in dit topic en heb veel gelachen.
TVP
  maandag 18 januari 2010 @ 20:43:55 #208
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_76983375
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef switchboy het volgende:
Er zijn ook voldoende argumenten tegen deze belasting op frisdranken zonder dat je daar steekpenningen voor nodig hebt. Kun je bewijzen dat ze steekpenningen hebben ontvangen? Of speculeer je maar wat raak?
wie heeft het over steekpenningen..?

The American Academy of Family Physicians announced this month that it has received a $500,000 donation from Coca-Cola as part of their Consumer Alliance Program.

In theory, this program seeks "to develop robust new programs and educational materials" to help patients and health care providers make "better choices... to achieve a healthy lifestyle."
http://abcnews.go.com/Hea(...)ors/story?id=9079376
Huig
pi_76989705
Ja, coca-cola steekt hier geld in het Consumer Alliance program opgezet door de AAFP. Voor voorlichting. Natuurlijk zit hier een bijsmaak aan. Maar ze geven tenminste wel eerlijk toe dat ze gesponserd zijn door een groot levensmiddelbedrijf. Je ziet tegwoordig ook bv de mc donalds ook goede lifestyle promoten. Die bedrijven weten ook wel dat zij uiteneindelijk de pineut zijn als die obesitas epidemie voortgaat. Dan komen er wellicht draconische maatregelen of class action lawsuits. Nu ze een gozonde levenstijl promoten en steunen kunnen ze zich daarachter verschuilen.
quote:
The American Academy of Family Physicians is partnering with consumer products companies to develop robust new programs and educational materials for consumers and medical professionals about making better choices with regard to nutrition, physical activity, emotional well-being, and other ways to achieve a balanced and healthy lifestyle.
Dat geld gaat dus allemaal daarnaartoe. Zoals ik al eerder zei snoep en frisdrank zijn niet evil, als je het maar op de juiste manier in je dieet inpast. Dus misschien een of twee glazen per dag. En niet liters. Ook is niet duidelijk hoeveel invloed coca-cola uiteindelijk heeft op de informatie die daar gepubliceerd gaat worden.

Laat maar ik heb net de site bekeken
http://familydoctor.org/o(...)rsysMiddleColumn0009

En hoewel de informatie die er staat wel redelijk is. Is er geen kopje over soft-drinks. Dat is 'voor het gemak' maar even weggelaten. Voor alle andere dingen worden wel alternatieven gegeven.

Maar dat één organisatie misschien niet zo betrouwbaar is doet natuurlijk niets af van al die andere bronnen waarin ook duidelijk naar voren komt dat het vaccin veilig en werkzaam is.

edit2: hmm in het filmpje komt het woordje softdrinks wel heel even snel voorbij.

edit3:

[ Bericht 7% gewijzigd door switchboy op 18-01-2010 23:14:52 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 22:54:43 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_76990712
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Weet je wat we doen? We maken een sneetje in je bovenarm, zijn hier vast wel liefhebbers voor te vinden, en dan doen we er een paar druppels varkensbloed in. Mag je kiezen, of na een paar dagen smeken om een max. dosis antibiotica, je arm amputeren, of sterven aan de infectie. Uiteraard staat het je vrij om zelf een meer alternatieve geneesmethode te zoeken..
He hallo. We hebben onze vee al lang besmet met rotzooi net zoals we onze zelf ziektes hebben aangesmeerd. Net zo als onze akkergrond. Onze fruit en groente teelt. Alles is FUCKED. Het hele levens cycles is op alle vlakken verknoeid door doelbewust handelen de mens.

Vanaf het moment dat bigpharma met chemicalen, metalen en andere shit ging goochelen is alles verpest
400 jaar geleden was het niet z'n probleem geweest. Nu is het andere koek.

antibiotica is TEGEN leven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:57:16 #211
52357 Lambiekje
pi_76990848
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef switchboy het volgende:
Op z'n tijd een suikerhoudend drankje drinken kan echt geen kwaad. Als je echter liters van dit spul achterover slaat, daarbij ook nog eens niet beweegt en al wat ongevoeliger bent voor insuline (omdat je een suikerrijk dieet hebt van jongs af aan), dan ga je er inderdaad van aankomen. Maar dat maakt een frisdrank niet meteen slecht. Dat maakt de mensen slecht die de frisdrank misbruiken (meestal door gewoonte of onwetendheid).

Een belasting heeft niet zoveel zin. (kijk maar naar de accijnzen voor tabak) En hiermee tref je ook de "normale" populatie die wel gewoon zorgt voor een gezond eetpatroon met voldoende beweging en af en toe wat frisdrank drinkt. Moet op alle sportdranken zoals gatorade, AA enz ook maar belasting komen omdat een paar mensen ze misbruiken als normale dorstlessers? Hiermee tref je dus ook de grotere groep die tijdens het sporten die drank drinkt zodat ze langer door kunnen gaan.

Je kan beter de mensen goed voorlichten iets wat nu gewoon niet tot veel te weinig gebeurd. En voorlichting bestaat niet alleen uit zeggen van "frisdranken zijn slecht voor je". Dat hebben die mensen al te vaak gehoord en weten ze wel. Het nog een keer tegen ze zeggen is alleen maar een belediging van hun verstandelijke vermogens. Je kan beter met praktische alternatieven komen. Suggesties waar ze meteen mee aan de slag kunnen zonder dat het ze meer kost. Want denk je nou echt dat wanneer een 2L fles cola een paar procent duurder wordt dat mensen het dan maar in de winkel laten liggen?
Het is een belediging dat lightproducten worden aangesmeerd.

Wat dus nimmer wordt gezegd is dat light-frisdrank extreem veel slechter is. Plus een sloot aan klachten en jawel smerige obesitas. Dus de informatie voorziening is er niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_76990946
Tegen bepaald ongewenst bacterieel leven ja!
Zeep ook, gebruik je wel zeep?
En tandpasta en tandenborstels. Ik weet dat je geen fluoridehoudend tandpasta gebruikt, maar je poetst je tanden wel.
pi_76991346
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

He hallo. We hebben onze vee al lang besmet met rotzooi net zoals we onze zelf ziektes hebben aangesmeerd. Net zo als onze akkergrond. Onze fruit en groente teelt. Alles is FUCKED. Het hele levens cycles is op alle vlakken verknoeid door doelbewust handelen de mens.

Vanaf het moment dat bigpharma met chemicalen, metalen en andere shit ging goochelen is alles verpest
400 jaar geleden was het niet z'n probleem geweest. Nu is het andere koek.

antibiotica is TEGEN leven.
Ja je dood er miljoenen onbewuste diertjes mee om een bewust wezen te redden. Sounds like a fair trade.

En toch leven we met z'n alle nu langer dan 400 jaar geleden, zonder al die hormonen, zware metalen en andere chemicaliën
pi_76991523
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is een belediging dat lightproducten worden aangesmeerd.

Wat dus nimmer wordt gezegd is dat light-frisdrank extreem veel slechter is. Plus een sloot aan klachten en jawel smerige obesitas. Dus de informatie voorziening is er niet.
Ho, ho mijn betoog ging over de reguliere frisdranken.

Maar wat je hier beweerd is niet helemaal waar. Je hebt te maken met selectie bias. Want wie drinken de light producten? Juist de dikkerts die af proberen te vallen. Zie ook een paar posts hierboven over aspartaam.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:18:26 #215
52357 Lambiekje
pi_76991958
quote:
The CDC is intentionally not tracking how many of the dead were previously vaccinated. They want you (and mainstream media journalists) to mistakenly believe that ZERO deaths occurred in those who were vaccinated. But this is blatantly false. Being vaccinated against H1N1 swine flu offers absolutely no reduction in mortality from swine flu infections.

And that means roughly 20% of the 11,160 Americans who died from the swine flu were probably already vaccinated against swine flu. That comes to around 2,200 deaths in people who were vaccinated!

bron
Precies als met alle andere vaccins. Grotere kans om JUIST de ziekte op te lopen en er dan minder genadig van af te komen als je het per ongeluk oploopt en het via de normale manier door je lichaam laat verwijderen.
quote:
Injecting 61 million people with a chemical that threatens the nervous system in order to avoid 22 deaths — and that’s the best case! — is an idiotic public health stance. America would have been better off doing nothing rather than hyping up a pandemic in order to sell more vaccines to people who don’t need them.
Bespottelijk is het!
quote:
Better yet, what the USA could have done that would have been more effective is handing out bottles of Vitamin D to 61 million people. At no more cost than the vaccines, the bottles of vitamin D supplements would have saved thousands of lives and offered tremendously importantly additional benefits such as preventing cancer and depression, too.
en te gelijk ook lachwekkend. Hoe simpel het allemaal op te lossen valt.
quote:
So they just gloss over the point and imply that vaccines offer absolute protection against H1N1 infections. But even the CDC’s own scientists know that’s complete bunk. Outright quackery. No vaccine is 100% effective. In fact, when it comes to influenza, no vaccine is even 10% effective at reducing mortality. There’s not even a vaccine that’s 5% effective. And there’s never been a single shred of credible scientific information that says a flu vaccine is even 1% effective.
Het is om je een kriek te lachen.

Hoe triest het wel niet moet zijn om arts, med. prutser of hoofd-scalpel-innaaier te zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 23:19:46 #216
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_76992019
Vitamine D is het nieuwe colloïdale zilver?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_76992199
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef Iblis het volgende:
Vitamine D is het nieuwe colloïdale zilver?
ironisch om te zien hoe kwakzalverij aangeprezen wordt door mensen die zogenaamd "informed" zijn en het allemaal "helemaal doorhebben".
pi_76992433
"Being vaccinated against H1N1 swine flu offers absolutely no reduction in mortality from swine flu infections.."

Waar baseren ze dat op?
pi_76994166
quote:
And that means roughly 20% of the 11,160 Americans who died from the swine flu were probably already vaccinated against swine flu. That comes to around 2,200 deaths in people who were vaccinated!
Op lucht net als deze schatting die totaal uit de lucht gegrepen is.
pi_76994274
My thoughts exactly.

En dat vind ik gewoon zo jammer he: het is goed dat er wat alternatief nieuws de wereld in komt, maar baseer het dan wel op betrouwbare informatie!
pi_76994391
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef switchboy het volgende:

[..]

Op lucht net als deze schatting die totaal uit de lucht gegrepen is.
Goftedomme, verwacht voorlopig maar even geen antwoord van hem: [Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.

Het is hem weer eens gelukt he!
Wel jammer...
pi_76995416
Jammer, komt ie er weer onderuit.
pi_76995631
idd ja, tegen de tijd dat hij weer terugkomt, zijn we volgens mij allang weer vergeten wie hij was!
pi_76998608
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
idd ja, tegen de tijd dat hij weer terugkomt, zijn we volgens mij allang weer vergeten wie hij was!
In onze harten leeft hij voort, en we zullen zijn nestje hier in BNW warm houden, toch?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:07:12 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76999268
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Goftedomme, verwacht voorlopig maar even geen antwoord van hem: [Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.

Het is hem weer eens gelukt he!
Wel jammer...
Achja Hopelijk leert hij ervan dat zijn gedrag buiten BNW niet zomaar getolereerd wordt, als ik even een gok doe wat er gebeurd is.

Misschien kunnen we dan weer terug naar de medische wetenschap, als men daar nog wat over te melden heeft iig.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')