Zijn dit soort reacties nou echt nodig? Natuurlijk had ik dat door. Daarom stond er ook eenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
tip:
een andere manier om te achterhalen waar iemand het over heeft is het lezen van zijn betoog..
(is een stuk effectiever dan gokken)
neenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb nog 90 andere websites in de aanbieding die hetzelfde zeggen over effectiviteit van H1N1 vaccin, maar goed zoals gezegd dat accepteer je toch niet als bron omdat het je niet uitkomt
Zoals ik net al liet zien zijn die drie regels alleen suggestief voor 'uithoereren' maar zoals ik al zei kunnen ze daar best goede argumenten voor hebben. Zonder achtergrond informatie kan je daar gewoon geen uitspraak over doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Orwell het volgende:
[..]
neen
ik accepteer de AAFP niet als bron omdat ze zich aantoonbaar uithoereert aan coca-cala..
en voor een dergelijke instantie lijkt me dat op z'n minst dubieus...jou niet?
ik zie niet wat het schrijven over gevonden resultaten over een griepvaccin te maken heeft met een of andere flauwe misinterpretatie over een frisdrank van jouw kantquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Orwell het volgende:
[..]
neen
ik accepteer de AAFP niet als bron omdat ze zich aantoonbaar uithoereert aan coca-cala..
en voor een dergelijke instantie lijkt me dat op z'n minst dubieus...jou niet?
er is een uitstekend argument om je uit te hoereren:quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
Zoals ik net al liet zien zijn die drie regels alleen suggestief voor 'uithoereren' maar zoals ik al zei kunnen ze daar best goede argumenten voor hebben. Zonder achtergrond informatie kan je daar gewoon geen uitspraak over doen.
wie heeft het over steekpenningen..?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef switchboy het volgende:
Er zijn ook voldoende argumenten tegen deze belasting op frisdranken zonder dat je daar steekpenningen voor nodig hebt. Kun je bewijzen dat ze steekpenningen hebben ontvangen? Of speculeer je maar wat raak?
Dat geld gaat dus allemaal daarnaartoe. Zoals ik al eerder zei snoep en frisdrank zijn niet evil, als je het maar op de juiste manier in je dieet inpast.quote:The American Academy of Family Physicians is partnering with consumer products companies to develop robust new programs and educational materials for consumers and medical professionals about making better choices with regard to nutrition, physical activity, emotional well-being, and other ways to achieve a balanced and healthy lifestyle.
He hallo. We hebben onze vee al lang besmet met rotzooi net zoals we onze zelf ziektes hebben aangesmeerd. Net zo als onze akkergrond. Onze fruit en groente teelt. Alles is FUCKED. Het hele levens cycles is op alle vlakken verknoeid door doelbewust handelen de mens.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Weet je wat we doen? We maken een sneetje in je bovenarm, zijn hier vast wel liefhebbers voor te vinden, en dan doen we er een paar druppels varkensbloed in. Mag je kiezen, of na een paar dagen smeken om een max. dosis antibiotica, je arm amputeren, of sterven aan de infectie. Uiteraard staat het je vrij om zelf een meer alternatieve geneesmethode te zoeken..
Het is een belediging dat lightproducten worden aangesmeerd.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef switchboy het volgende:
Op z'n tijd een suikerhoudend drankje drinken kan echt geen kwaad. Als je echter liters van dit spul achterover slaat, daarbij ook nog eens niet beweegt en al wat ongevoeliger bent voor insuline (omdat je een suikerrijk dieet hebt van jongs af aan), dan ga je er inderdaad van aankomen. Maar dat maakt een frisdrank niet meteen slecht. Dat maakt de mensen slecht die de frisdrank misbruiken (meestal door gewoonte of onwetendheid).
Een belasting heeft niet zoveel zin. (kijk maar naar de accijnzen voor tabak) En hiermee tref je ook de "normale" populatie die wel gewoon zorgt voor een gezond eetpatroon met voldoende beweging en af en toe wat frisdrank drinkt. Moet op alle sportdranken zoals gatorade, AA enz ook maar belasting komen omdat een paar mensen ze misbruiken als normale dorstlessers? Hiermee tref je dus ook de grotere groep die tijdens het sporten die drank drinkt zodat ze langer door kunnen gaan.
Je kan beter de mensen goed voorlichten iets wat nu gewoon niet tot veel te weinig gebeurd. En voorlichting bestaat niet alleen uit zeggen van "frisdranken zijn slecht voor je". Dat hebben die mensen al te vaak gehoord en weten ze wel. Het nog een keer tegen ze zeggen is alleen maar een belediging van hun verstandelijke vermogens. Je kan beter met praktische alternatieven komen. Suggesties waar ze meteen mee aan de slag kunnen zonder dat het ze meer kost. Want denk je nou echt dat wanneer een 2L fles cola een paar procent duurder wordt dat mensen het dan maar in de winkel laten liggen?
Ja je dood er miljoenen onbewuste diertjes mee om een bewust wezen te redden. Sounds like a fair trade.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
He hallo. We hebben onze vee al lang besmet met rotzooi net zoals we onze zelf ziektes hebben aangesmeerd. Net zo als onze akkergrond. Onze fruit en groente teelt. Alles is FUCKED. Het hele levens cycles is op alle vlakken verknoeid door doelbewust handelen de mens.
Vanaf het moment dat bigpharma met chemicalen, metalen en andere shit ging goochelen is alles verpest
400 jaar geleden was het niet z'n probleem geweest. Nu is het andere koek.
antibiotica is TEGEN leven.
Ho, ho mijn betoog ging over de reguliere frisdranken.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is een belediging dat lightproducten worden aangesmeerd.
Wat dus nimmer wordt gezegd is dat light-frisdrank extreem veel slechter is. Plus een sloot aan klachten en jawel smerige obesitas. Dus de informatie voorziening is er niet.
Precies als met alle andere vaccins. Grotere kans om JUIST de ziekte op te lopen en er dan minder genadig van af te komen als je het per ongeluk oploopt en het via de normale manier door je lichaam laat verwijderen.quote:The CDC is intentionally not tracking how many of the dead were previously vaccinated. They want you (and mainstream media journalists) to mistakenly believe that ZERO deaths occurred in those who were vaccinated. But this is blatantly false. Being vaccinated against H1N1 swine flu offers absolutely no reduction in mortality from swine flu infections.
And that means roughly 20% of the 11,160 Americans who died from the swine flu were probably already vaccinated against swine flu. That comes to around 2,200 deaths in people who were vaccinated!
bron
Bespottelijk is het!quote:Injecting 61 million people with a chemical that threatens the nervous system in order to avoid 22 deaths — and that’s the best case! — is an idiotic public health stance. America would have been better off doing nothing rather than hyping up a pandemic in order to sell more vaccines to people who don’t need them.
en te gelijk ook lachwekkend. Hoe simpel het allemaal op te lossen valt.quote:Better yet, what the USA could have done that would have been more effective is handing out bottles of Vitamin D to 61 million people. At no more cost than the vaccines, the bottles of vitamin D supplements would have saved thousands of lives and offered tremendously importantly additional benefits such as preventing cancer and depression, too.
Het is om je een kriek te lachen.quote:So they just gloss over the point and imply that vaccines offer absolute protection against H1N1 infections. But even the CDC’s own scientists know that’s complete bunk. Outright quackery. No vaccine is 100% effective. In fact, when it comes to influenza, no vaccine is even 10% effective at reducing mortality. There’s not even a vaccine that’s 5% effective. And there’s never been a single shred of credible scientific information that says a flu vaccine is even 1% effective.
ironisch om te zien hoe kwakzalverij aangeprezen wordt door mensen die zogenaamd "informed" zijn en het allemaal "helemaal doorhebben".quote:Op maandag 18 januari 2010 23:19 schreef Iblis het volgende:
Vitamine D is het nieuwe colloïdale zilver?
Op lucht net als deze schatting die totaal uit de lucht gegrepen is.quote:And that means roughly 20% of the 11,160 Americans who died from the swine flu were probably already vaccinated against swine flu. That comes to around 2,200 deaths in people who were vaccinated!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef switchboy het volgende:
[..]
Op lucht net als deze schatting die totaal uit de lucht gegrepen is.
In onze harten leeft hij voort, en we zullen zijn nestje hier in BNW warm houden, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:50 schreef ToT het volgende:
idd ja, tegen de tijd dat hij weer terugkomt, zijn we volgens mij allang weer vergeten wie hij was!
Achjaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]Goftedomme, verwacht voorlopig maar even geen antwoord van hem: [Forum] Banmeldtopic - De reeks die na 300 posts onderbreekt.
Het is hem weer eens gelukt he!
Wel jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |