Philippijnen was ook een hoax, en is daar ook ingetrokken, in hoger beroep verworpen. In oudere topics is dit ook wel eens langsgekomen. Daarbij, als je naar de geboortecijfers kijkt op de Philippijnen dan vertonen die in het geheel geen raar verloop, ze worden wel lager maar dat is al vele jaren aan de gang i.v.m. toenemende welvaart. Als er ook maar iets waar was van die sterilisatiegeruchten zou er een duidelijke knik te zien moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:07 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Beta-HCG, want daar gaat het zo te lezen alleen maar over, wordt oa gewonnen uit de urine van vroeg-zwangere vrouwen, het welbekende "moeders voor moeders " project hier in Nederland. Het wordt gebruikt bij vruchtbaarheidsbehandelingen overal ter wereld, maar in de Filipijnen werkt het ineens precies andersom? Ik kan in de literatuur hier geen enkele referentie vinden, en op internet is er alleen die site, en een aantal vergelijkbare die naar elkaar linken, en zoals ik al verwachtte heeft geen enkele de labresultaten online, of een ook maar een kopie van het vonnis van de Hoge raad..
Yup, ook ik heb een tante die het heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
mijn tante heeft het gehad, haar leven lang invalide dus. Je kan haar nog zien balen dat er een simpel prikje is gekomen die dat had kunnen voorkomen
Omdat die ingrepen simpel te begrijpen zijn, zelfs door jou. Als jij niet begrijpt hoe iets werkt, is kan het dus niet kloppen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:39 schreef Lambiekje het volgende:
Het enige moment dat Medische Kunst levens kàn redden is met acute keizersnede, blindedarm en wat botten rechtzetten. Al het andere overige is knoerij, dood en verderf.
Hier heb je vast een bron voor.quote:1 op 6 zh-patient is een patient door prutsen arts.
'Vervuild' is in deze context iets anders dan dat de laboranten met ongewassen handen het materiaal hebben vuilgemaakt. Maar dat doet er voor jou natuurlijk helemaal niet toe. Overigens is een bericht uit de MSM nu ineens wel betrouwbaar, omdat je denkt dat het in jouw straatje past?quote:Eerder had Atuinhek het over cell lines. Nou vandaag staat in de Metro dat Kankertests Cellijnen gebaseerd zijn op vervuild materiaal. Bovendien zijn deze gebaseerd op maagtumoren ingedient voor 11 patenten.
Tsssssssssk wake up.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Gray het volgende:
Polio is dankzij de vaccins uitgeroeid in de westerse wereld. Verdere uitleg is niet nodig.
Ik zou toch maar eens dit boek lezen. Als er maar ook een fractie waar is wat verkondigd wordt....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Omdat die ingrepen simpel te begrijpen zijn, zelfs door jou. Als jij niet begrijpt hoe iets werkt, is kan het dus niet kloppen.
[..]
Hier heb je vast een bron voor.
[..]
'Vervuild' is in deze context iets anders dan dat de laboranten met ongewassen handen het materiaal hebben vuilgemaakt. Maar dat doet er voor jou natuurlijk helemaal niet toe. Overigens is een bericht uit de MSM nu ineens wel betrouwbaar, omdat je denkt dat het in jouw straatje past?
ik heb sterk heel heel héél sterk het vermoeden dat JIJ niet weet hoe precies de medische wereld werkt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:08 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft er moeite mee om ook iets hiervan nog serieus te benaderen.
Knap dat anderen dat wel kunnen.
Met alle respect Lambiekje, maar je lult over dingen waar je de ballen verstand van hebt
Ik wil best je boeken lezen, als jij mijn studieboeken en alle onderzoeken die ik heb liggen leest.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb sterk heel heel héél sterk het vermoeden dat JIJ niet weet hoe precies de medische wereld werkt.
Verdiep nu eerst eens... Het komt zo storend over.
Jezus, ik moet me nu als moderator beheersen om geen ladingen met google gevonden plaatjes van door polio verminkte mensen hier te gaan posten, maar hoe kun je in Wodan's naam polio vergelijken met het chronisch vermoeidheids syndroom?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tsssssssssk wake up.
Polio heeft een nieuwe naam gekregen. : CHRONIC FATIGUE SYNDROME.
Zo dit al waar is, is er nooit een explosie gevonden tussen vergelijkbare groepen. Dus dat de ene groep heel veel kanker had, en de andere niet. Verder is sinds 1963, in ieder geval in het westen, niet meer ingeënt met die mogelijk besmette variant.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
Naast dat Polio dus NIET is opgelost hebben we nu te kampen met een EXPLOSIE van kankergevallen. Dit omdat het poliovaccin besmet was.
Dit is volgens mijn mening complete bullshit, maar goed, ToT heeft een goed punt hierboven. Waar zijn al die door polio/hoe jij het ook noemt verminkte mensen dan gebleven de laatste 30/40 jaar? Wees een vent, en geef daar dan eens antwoord op, oh jij die claimt alles te weten. Doe nou eens geen dumps met samengeraapt gewauwel over HPV, mexicaanse griep, bigpharma enzovoorts als antwoord, maar neem je verantwoordelijkheid als alwetend orakel, en vertel ons ongelovige zielen waar die mensen zijn gebleven..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tsssssssssk wake up.
Polio heeft een nieuwe naam gekregen. : CHRONIC FATIGUE SYNDROME.
Naast dat Polio dus NIET is opgelost hebben we nu te kampen met een EXPLOSIE van kankergevallen. Dit omdat het poliovaccin besmet was.
Da's ook het probleem met dit soort topics. Iemand als Lambiekje wordt niet afgerekend op zijn uitspraken, omdat het subforum juist een podium geeft aan dit soort gestoord gewauwelquote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:08 schreef MarMar het volgende:
* MarMar heeft er moeite mee om ook iets hiervan nog serieus te benaderen.
Knap dat anderen dat wel kunnen.
Met alle respect Lambiekje, maar je lult over dingen waar je de ballen verstand van hebt
Het boek wat ik je aan gaf geeft juist aan dat die boeken wat jij aangeeft op kolderiek en creatief handelen berust, in die zin dat bigpharma rijkt wordt en de patient geen flikker op schiet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik wil best je boeken lezen, als jij mijn studieboeken en alle onderzoeken die ik heb liggen leest.
Je berust je waarheid op boeken en filmpjes van een paar paniekzaaiers die er net als jij feitelijk geen jota van kennen.
Tuurlijk, niets is heilig, overal zijn mensen bij betrokken en overal kom je mensen tegen die geen zuivere motivaties hebben. Dat beseffen we best, maar zonder enige nuance kom je echt niet bij de waarheid. De boeken en filmpjes die jij leest en ziet zijn behoorlijk indoctrinerend en hangen van loze kreten zonder onderbouwingen en bewijzen aan elkaar.
Leer onderzoeken te interpreteren, doe een medische opleiding en vorm dan ZELF een mening, dan kunnen we praten op niveau.
Vreemd genoeg waren er vroeger meer mensen die conducteurs, buschaffeurs en ambulance-personeel lastig vielen dan nu het geval. Vroeger werd er meer stoeptegels (of andere rotzooi) van bruggen gegooid. Alleen omdat we nu Hyves en Blogs hebben LIJKT het meer dat we brutaleren en onbeleveder zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezus, ik moet me nu als moderator beheersen om geen ladingen met google gevonden plaatjes van door polio verminkte mensen hier te gaan posten, maar hoe kun je in Wodan's naam polio vergelijken met het chronisch vermoeidheids syndroom?
Ik zit die link een beetje door te lezen, maar wat een bullshit zeg.
De oorzaken van het chronisch vermoeidheidssyndroom zijn onbekend, maar kunnen vaak wel met therapie behandeld worden. Polio is echt wel ff heel wat anders.
Edit: Hoewel.....wikipedia zegt dit: Er is steeds meer bewijs voor een relatie met bepaalde veelvoorkomende virussen, waaronder herpesvirussen zoals het Epstein-Barrvirus[15], maar ook enterovirussen zoals Coxsackie B[7] en poliovirussen[7] Bij een onderzoek in 2007[16] werden bij 82% van de volgens CVS-criteria onderzochte patiënten enterovirussen aangetoond in maagbiopten. Bij vrijwel alle patiënten werd een milde chronische ontsteking geconstateerd.
Fysieke en mentale stress kunnen de aandoening verergeren.
[7] = Ramsay A. Melvin, "Postviral Fatigue Syndrome. The saga of Royal Free disease", Londen, 1986, ISBN 0-906923-96-4
Maar dan nóg: waarom zien we nu geen verminkte mensen meer op straat lopen, zoals vroeger?
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:45 schreef ToT het volgende:
1 op de 3 Nederlanders aan de zware medicijnen? Ik denk dat daarmee bedoeld wordt: "Heb je wel eens een keer een medicijn voorgeschreven gekregen?", dat daar 1 op de 3 "Ja" op antwoordt.
Je krijgt een keer een penciline, een zalfje of wat dan ook.
@ Polio: http://www.kinderprik.nl/(...)0na%20vaccinatie.jpg
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucksquote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Iblis het volgende:
Ik stel voor dat we ook weer op beproefde methoden overgaan, zoals bloedtransfusies vanuit schapen.
[ afbeelding ]
Ja, vooral nu het overschot aan bruikbare organen zo groot is. Ziekelijk dat men dan alternatieven zoekt. Overigens worden hele harten bij mijn weten nog niet getransplanteerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucks
Ik vroeg je hierboven "Doe nou eens geen dumps met samengeraapt gewauwel over HPV, mexicaanse griep, bigpharma enzovoorts als antwoord, maar neem je verantwoordelijkheid als alwetend orakel, en vertel ons ongelovige zielen waar die mensen zijn gebleven.."quote:
Hier heb je vast bewijs voor mag ik hopen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We plaatsen al harten van varkens... Med. Wetenschap is really really sick fucks
Ik denk dat het om hartkleppen gaat uiteindelijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hier heb je vast bewijs voor mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |