abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77533297
Hey in BNW kijken we sowieso naar alternatieve opvattingen he!
pi_77533508
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En toch wil ik dit wetenschappelijk onderbouwd zien. Leuk dat jij dingen ervaart, er zijn ook mensen die beweren dat aliens ze hebben opgehaald of dat er allerlei samenzweringstheorieën zijn Daar kan ik zonder echt bewijs ook niets mee
Als je het wetenschappelijk onderbouwt wil zien, dan kan ik je aanraden zelf op zoek te gaan naar voedselkennis, je komt dan namelijk erg snel tot deze conclusie. Ga er verder ook niet veel over uitwijden, vind het dan ook raar dat mensen tegenwoordig raar opkijken als ik zeg dat een gezond dieet nodig is om jezelf fit te voelen en dat deze fitheid veel te maken heeft met je gevoel. Je voelt jezelf dan ook kut, uiteindelijk kun je alleen maar gissen naar de oorzaak. Dan is het mijns inziens fijn als je een deel kunt uitsluiten.
quote:
De kracht van het menselijk lichaam is maar tot op zekere hoogte voldoende. Of ben jij zo'n type die ook naar Yomanda rent ipv de reguliere medische wetenschap wanneer er kanker gediagnostiseerd wordt?
Nope. Ik geloof eerder in het voorkomen van kanker door het lichaam gezond te houden. Verder geloof ik dat de oorzaak van kanker sowieso vaak erg onduidelijk is, en mijns inziens door stress veroorzaakt kan worden. Mocht ik het ooit krijgen, dan zie ik dan wel wat ik ermee doe, tot die tijd vind ik het weinig boeiend om over na te denken eigenlijk. Beter voorkomen dan genezen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77533557
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat ik het ook redelijk netjes heb verwoord, wil hiermee dan ook niemand tegen het zere been aantrappen. Bewustzijn is dan ook een erg groot onderwerp.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:38:03 #264
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77533589
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als je het wetenschappelijk onderbouwt wil zien, dan kan ik je aanraden zelf op zoek te gaan naar voedselkennis, je komt dan namelijk erg snel tot deze conclusie. Ga er verder ook niet veel over uitwijden, vind het dan ook raar dat mensen tegenwoordig raar opkijken als ik zeg dat een gezond dieet nodig is om jezelf fit te voelen en dat deze fitheid veel te maken heeft met je gevoel, je voelt jezelf dan ook kut, uiteindelijk kun je alleen maar gissen naar de oorzaak. Dan is het mijns inziens fijn als je een deel kunt uitsluiten.
[..]

Nope. Ik geloof eerder in het voorkomen van kanker door het lichaam gezond te houden. Verder geloof ik dat de oorzaak van kanker sowieso vaak erg onduidelijk is, en mijns inziens door stress veroorzaakt kan worden. Mocht ik het ooit krijgen, dan zie ik dan wel wat ik ermee doe, tot die tijd vind ik het weinig boeiend om over na te denken eigenlijk. Beter voorkomen dan genezen.
Ik wil prima aannemen dat gezonde voeding en dergelijk bijdragen aan een gezond gestel. Maar imho is dat niet voldoende om echt alles te kunnen voorkomen, dat kan gewoon niet.

En kanker voorkomen is erg moeilijk, hoe verklaar je dat kinderen of zelfs baby's aan kanker overlijden? Kanker krijg je vanuit een aantal factoren, voeding is daar een van. Maar ook erfelijkheid of domweg pech spelen mee
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 1 februari 2010 @ 22:39:12 #265
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77533650
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:31 schreef ToT het volgende:
Was ik vergeten, ik kom hier eigenlijk nooit Was alleen een boeiend onderwerp ivm de AD Maar ik zal er rekening mee houden
pi_77533790
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik wil prima aannemen dat gezonde voeding en dergelijk bijdragen aan een gezond gestel. Maar imho is dat niet voldoende om echt alles te kunnen voorkomen, dat kan gewoon niet.

En kanker voorkomen is erg moeilijk, hoe verklaar je dat kinderen of zelfs baby's aan kanker overlijden? Kanker krijg je vanuit een aantal factoren, voeding is daar een van. Maar ook erfelijkheid of domweg pech spelen mee
Daarom zei ik dat de oorzaak onduidelijk is, en kan het nooit kwaad om ervoor te zorgen dat de kans wat minder is. Er bestaan dan ook nog zaken als straling en dergelijke, oftewel is het volledig voorkomen volgens mij onmogelijk.
pi_77533792
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Was ik vergeten, ik kom hier eigenlijk nooit Was alleen een boeiend onderwerp ivm de AD Maar ik zal er rekening mee houden
  maandag 1 februari 2010 @ 22:44:47 #268
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77533898
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:42 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom zei ik dat de oorzaak onduidelijk is, en kan het nooit kwaad om ervoor te zorgen dat de kans wat minder is. Er bestaan dan ook nog zaken als straling en dergelijke, oftewel is het volledig voorkomen volgens mij onmogelijk.
Dan zijn we het daar over eens!
Maar ook mij bekruipt het gevoel dat AD te snel voorgeschreven worden zonder therapie e.d. Ikzelf heb heel lang gewacht voor ik er aan begon, met name omdat ik weet wat voor bijwerkingen ze kunnen hebben. Maar uiteindelijk ging het voor mij niet meer. En nu hoop ik de rust te hebben dat ik alles weer op de rit krijg
pi_77534404
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar ook mij bekruipt het gevoel dat AD te snel voorgeschreven worden zonder therapie e.d. Ikzelf heb heel lang gewacht voor ik er aan begon, met name omdat ik weet wat voor bijwerkingen ze kunnen hebben. Maar uiteindelijk ging het voor mij niet meer. En nu hoop ik de rust te hebben dat ik alles weer op de rit krijg
Daar kan ik je niets anders dan succes mee wensen. Even op adem komen is dan ook nooit weg.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 22:56:38 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_77534517
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor je Marijke.
Vind dat je heel goed uitlegt hoe je a-d ervaart en wat het voor je doet.
Ik heb er ook ervaring mee en kan zeggen dat de korte tijd dat ik ze gebruikt heb me geholpen heeft een zeer moeilijke periode door te komen.
Ik ga van het standpunt uit dat als je je houdt aan de dosis die de arts je voorschrijft en als het beter met je gaat samen met de arts afbouwt het je enorm kan helpen een moeilijke tijd te verlichten.
  maandag 1 februari 2010 @ 22:58:08 #271
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_77534612
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:54 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daar kan ik je niets anders dan succes mee wensen. Even op adem komen is dan ook nooit weg.
Dankjewel
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook voor je Marijke.
Vind dat je heel goed uitlegt hoe je a-d ervaart en wat het voor je doet.
Ik heb er ook ervaring mee en kan zeggen dat de korte tijd dat ik ze gebruikt heb me geholpen heeft een zeer moeilijke periode door te komen.
Ik ga van het standpunt uit dat als je je houdt aan de dosis die de arts je voorschrijft en als het beter met je gaat samen met de arts afbouwt het je enorm kan helpen een moeilijke tijd te verlichten.
Dankje Jij bent er dus helemaal bovenop gekomen begrijp ik? Dat is erg fijn, ik hoop dat ik snel hetzelfde kan zeggen
  maandag 1 februari 2010 @ 23:27:32 #272
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77536184
P&W vanavond gaat ook over antidepressiva.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Moderator maandag 1 februari 2010 @ 23:43:11 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_77536916
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:58 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dankjewel
[..]

Dankje Jij bent er dus helemaal bovenop gekomen begrijp ik? Dat is erg fijn, ik hoop dat ik snel hetzelfde kan zeggen
Dat hoop ik voor jou ook Marijke
  donderdag 11 februari 2010 @ 11:47:56 #274
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_77877307
ik neem aan dat deze strekking bekend is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_77877684
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
Je bent er weer!! en meteen met een knaller

Welcome home
pi_77877853
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het schrikbarend vind hoeveel medische missers er zijn in een jaar en hoe weinig daar eigenlijk aan gedaan wordt... Maar dat is misschien een heel ander verhaal
Desondanks ben ik blij met artsen als ik ziek ben

En hoi Lavenderr
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:52:55 #277
52357 Lambiekje
pi_77879612
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je bent er weer!! en meteen met een knaller

Welcome home
thx
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_77881701
Heyyy tof man, welkom terug!
  maandag 15 februari 2010 @ 22:19:57 #279
52357 Lambiekje
pi_78036028
Zo, weer een AID$ docu die stelt dat HIV niet bestaat en dus niet AID$ kan veroorzaken. Deze walgelijk misdadige leugen mag wel eens doorgeprikt worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 15-02-2010 23:32:34 ]
  maandag 15 februari 2010 @ 23:10:48 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78038719
hoi Don Quichotte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')