Fries olieworstelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit.
Ik denk ook dat ik vrolijk met het hout mee ga doen.
Het hout in de olie, dan ik ook in de olie.
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaanquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef Aresdreams het volgende:
zo, weer een brandalarm overleeft
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeg, houd eens op met die dingen steeds af te laten gaan.
Volgens mij zit het met die scans anders dan wij denken. Ik zie bij de UPS T&T dat mijn pakket vanochtend een importscan hebben gehad, vervolgens staat hij op 'wordt afgeleverd' en een half uur erna staat hij weer op 'importscan'. Misschien scannen ze hem elke keer als hij van behandelaar wisselt (om er maar een ITIL-gedachte op los te laten). Dus dat de bezorger in de truck een exportscan doet en dat de medewerker van de vlucht weer een importscan moet doen ofzo... Nou ja, zolang het maar heel bezorgd wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, ik heb verkeerd gelezen, mijn pakketjes staan nog steeds in de VS![]()
Maar ze hebben net wel de exportscan gehad.
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warmquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik heb ook wel wat beters te doen dan in de kouw buiten te staan...
euhm... er was geen brand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je bij de brand moeten staan, daar is het warm.
"Give a man a fire and he's warm for the day. But set fire to him and he's warm for the rest of his life."
- Terry Pratchett.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn oma belde net!
"Daniël? Je pakket zijn nét gebracht. Twee heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote pakketten!!!!".
Vanavond halen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Wifi zou overal gratis moeten zijn....quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Neeeeeequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Cynic het volgende:
Zo, terug van de kapper.
Kom maar op met je werk nu...
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:21 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, wifi is gratis tegenwoordig bij de mac merk ik net
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.quote:
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaatsquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is om mensen die nog wél smaakpapillen hebben er toch toe te bewegen de Mac binnen te lopen?
Heb je nu een Marty Friedman Post-Deth kapsel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb vast nog steeds teveel haar voor werk.
Niiiiiicequote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nah, binnen ben ik niet geweest, sta op de parkeerplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |