whehehe B2 hier.. over..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe B2 hier.. over..
[ afbeelding ]
Hij heeft Ringo gejatquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
drommels drommels drommels ik had toch gezegt hier niet te komen bal gehakt, kroket, stomme frikandel
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
Zou tijd worden ja met die dikke reet van jequote:
dikke reet is gezondquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja met die dikke reet van je
Nice bootyquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburgerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
zei ik tochquote:
oh lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburger![]()
helluh
Je mag er ook wel een hoorquote:
Whehe, doe je goed danquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:12 schreef Symphonic het volgende:
deze keer zijn de meiden er niet wakker van geworden
"Slapen". Jaja, dat kennen wequote:Op woensdag 13 januari 2010 06:26 schreef Symphonic het volgende:
Mooi zo, ze zijn wakker en ze hebben inet eens gemerkt dat ze geweest is, laat staan dat ze is blijven slapen
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
quote:
Ohw johquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
Helemaal sufgeneukt tegen vijven ja?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
wrs heeft het vriendje meer kwaliteiten dan krabben alleenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoon.
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Wilders is echt zo slim"officiers van justitie die al onze argumenten van tafel proberen te vegen". Ja aapje, dat is hun werk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |