maar wat gaat hij dan doen met die groep die gewoon nederlander zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel![]()
heb geen last van hun geloof, immers dat verbiedt ook de zelfde dingen als het christen geloof waar ik mijn normen en waarden toch redelijk op gebaseerd heb.
Echter wordt door een grote groep er een eigen draai aan gegeven, dat is niet de schuld van het geloof, maar van de groep.
Allochtonen dus
ik negeer je post niet lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
wel mooi dat mijn post genegeerd wordt
en nee GF, die man wilde een bevolkingsgroep uitroeien
uitroeien en uitzetten zijn 2 heel verschillende dingen
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou zeg je het zelf, hebben niets fout gedaan..
dus de nederlanders die niets betekend hebben maar ook niets fout gedaan hebben mogen blijven zitten
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ook
jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dus de allochtonen die niks betekend hebben maar ook niets fout doen dus ook
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........
aangezien de amerikanen blank zijn waren het dus de europeanenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentDe indianen hebben nooit iets fout gedaan, dat zijn de amerikanen geweest die zonder pardon hele stammen hebben uitgeroeid.
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je werkt en je aan de regels houd is er toch niks aan de hand, en het is toch van de zotte dat 70 % gekleurd is die in de cel zitten..........
yup hoogzakelijk engelsen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
aangezien de amerikanen blank zijn waren het dus de europeanen
waarom ben jij volgens de wet allochtoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.
Dat 70% gekleurd is vind ik weinig zeggen eigenlijk.
Nahjah ik vind niet dat er een figuur als Wilders nodig is om criminaliteit aan te pakken. Dat heeft in mijn ogen verder weinig met allochtoon/niet allochtoon te maken. Dat heeft te maken met dat Balkenende en kornuiten gewoon te soft zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
ja
dat zeg ik, niet alle
maar helaas snappen sommige mensen dat niet en zien het alleen zwart wit
in nederland zetten we degene die hier al jaren belasting betalen een eigen zaak hebben maar geen verblijfsvergunning uit en diegen die niks doen laten we lekker hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor iedereen
niet iedere buitenlander zit hier vanwege doodsbedreigingen in eigen land
en dan nog? ja sorrie hoor, maar waarom moet Nederland iemand opvangen die nog niets voor ons land betekend heeft?
Ik zeg dus niet wat Wilders zegt.. niet ALLE buitenlanders eruit
Omdat mijn vader een geboren Surinamer wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom ben jij volgens de wet allochtoon?
In december zijn het er ook altijd opeens 80%, komt door al die geschminkte zwarte pieten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat er een hoop gekleurde mensen zijn die gewoon in nederland geboren zijn. Volgens de wet ben ik ook allochtoon, maar ik ben zo nederlands als maar kan.
zoals ik al zei: als de veelplegers terug gestuurd worden inclusief familie, dat doe je 3 keer en de 4 bedenkt zich. Daarbij komt kijken als die 70 procent zich aan de regels houd en een baan zoeken i.p.v rondhangen, dan zitten er nog maar 30% blanken, dus ik vind dit wel veel zeggen. kijk in amerika 9 van de 10 keer die opgepakt word is een gekleurde, helaas maar waarquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaquote:
Whehe. Herkenbaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
ah dubbel paspoort dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat mijn vader een geboren Surinamer was
nou dan mag jij me adviseren op wie ik het beste kan stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nahjah ik vind niet dat er een figuur als Wilders nodig is om criminaliteit aan te pakken. Dat heeft in mijn ogen verder weinig met allochtoon/niet allochtoon te maken. Dat heeft te maken met dat Balkenende en kornuiten gewoon te soft zijn.
Als we alle veelplegers weg sturen, dan zijn de gevangenissen zo goed als leeg. Ook qua blanken. Nogmaals: ik vind het onzin om alleen iets te doen aan de mensen met een kleurtje. Criminaliteit moet gewoon harder aangepakt worden, ook onder de blanken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zoals ik al zei: als de veelplegers terug gestuurd worden inclusief familie, dat doe je 3 keer en de 4 bedenkt zich. Daarbij komt kijken als die 70 procent zich aan de regels houd en een baan zoeken i.p.v rondhangen, dan zitten er nog maar 30% blanken, dus ik vind dit wel veel zeggen. kijk in amerika 9 van de 10 keer die opgepakt word is een gekleurde, helaas maar waar
welkom in belgiequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
dat zeg ik, niet alle
maar helaas snappen sommige mensen dat niet en zien het alleen zwart wit
maar mensen, geef eens antwoord, waar kan ik asiel aanvragen zonder papieren en krijg ik dan ook nog van alles om me te helpen overleven? (dan vertrek ik straks nog...)
en daarom moesten jullie ineens alle papieren regelen?quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
In december zijn het er ook altijd opeens 80%, komt door al die geschminkte zwarte pieten.
Zoals gezegd, ik heb meer last van mensen met een geloof die ze iedereen willen opdringen. Of dat nu Jehova getuigen aan de deur zijn of mensen die uit naam van hun geloof wat doen, ik vraag er niet om.
Al kun je met sommige jehovagetuigen prima praten, maar alleen als ik er ook zin in heb
ja je hebt gelijk, maar de mensen met een kleurtje veroorzaken de meeste problemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Als we alle veelplegers weg sturen, dan zijn de gevangenissen zo goed als leeg. Ook qua blanken. Nogmaals: ik vind het onzin om alleen iets te doen aan de mensen met een kleurtje. Criminaliteit moet gewoon harder aangepakt worden, ook onder de blanken.
wie heeft er wel een oplossing aangedragen dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Wilders is er imho goed in om met veel bombarie een probleem te benoemen, maar een fatsoenlijke oplossing heb ik nog nooit van die man gehoord.
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doetquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah dubbel paspoort dus
nja jij mag blijven, wij hebben je vader wrs gevraagd hier te komen werkentoch?
[..]
nou dan mag jij me adviseren op wie ik het beste kan stemmen.
aangezien dat mijn vorige stemmen (niet op balkenende) ook geen fuck hebben uitgemaakt
Ze zoeken daar nog een tekenleraar toch?quote:
het probleem zit niet in het kleurtje maar in de mentaliteit. genoeg blanken met de zelfde mentaliteit..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, maar de mensen met een kleurtje veroorzaken de meeste problemen
ach zelfs met alleen grote partijen wordt het niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doet
da's waar, maar hij is de enige die zijn mond durft open te trekken. En ik ben niet tegen geloof of wat andere onzin dan ook, ik ben strikt voor normen en waarden........quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus.
Wilders is er imho goed in om met veel bombarie een probleem te benoemen, maar een fatsoenlijke oplossing heb ik nog nooit van die man gehoord.
stemmen.. phuh.. idd.. wat een illusie van vrijheid zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de desillusie dat "stemmen" heet. Door al die splinterpartijtjes, hippies en ander tuig in de kamer worden er zoveel compromissen gesloten dat het er eigenlijk geen reet toe doet
Nee ik heb geen dubbel paspoort. En nee mijn vader is niet gevraagd hier te komen werken. Mijn vader is hier heen gevlucht, heeft een hoop kinderen op de wereld gezet terwijl hij ondertussen een beste drugshandel opzette, heeft daarna een rijschool gehad en een meisje verkracht, kreeg toen mij, is toen naar Brazilie gevlucht omdat hij te laf was om zijn straf uit te zitten en is vervolgens weer terug gekomen om hier te sterven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:48 schreef Ladylike het volgende:
ah dubbel paspoort dus
nja jij mag blijven, wij hebben je vader wrs gevraagd hier te komen werkentoch?
Idem. Het is hier eigen hachje eerst in de kamer, als zij maar recht hebben op wachtgeld. Het zal ze worst wezen hoe dit land er 4 jaar later uit zietquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach zelfs met alleen grote partijen wordt het niks.
voor de verkiezingen is het a en na de verkiezingen wordt het b.
ik zou het zelf ook niet weten, doodstraf ruimt wel lekker op maar is zo definitief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wie heeft er wel een oplossing aangedragen dan?
Ik ben bereid naar IEDERE partij te luisteren ... zelfs die voor de dieren
en naar die verhalen moet IMO gekeken worden, daarom blijf ik ook zeggen: niet alle buitenlanders/allochtonen/bontkraagjes/hoe je ze ook wilt noemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik heb geen dubbel paspoort. En nee mijn vader is niet gevraagd hier te komen werken. Mijn vader is hier heen gevlucht, heeft een hoop kinderen op de wereld gezet terwijl hij ondertussen een beste drugshandel opzette, heeft daarna een rijschool gehad en een meisje verkracht, kreeg toen mij, is toen naar Brazilie gevlucht omdat hij te laf was om zijn straf uit te zitten en is vervolgens weer terug gekomen om hier te sterven.
Ja, dat was inderdaad een van de mensen die het land uitgezet had mogen worden van een hoop mensen en dat snap ik. Maar ook hij heeft een verhaal, dat heeft niks te maken met het feit dat het een allochtoon was
paspoort en geboorteakte en klaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en daarom moesten jullie ineens alle papieren regelen?
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
paspoort en geboorteakte en klaar
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en naar die verhalen moet IMO gekeken worden, daarom blijf ik ook zeggen: niet alle buitenlanders/allochtonen/bontkraagjes/hoe je ze ook wilt noemen
en sorrie voor mijn aannames
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?
Jup. Zet er weer mensen neer die écht iets willen betekenen voor het land, en die niet voor de centen gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. Het is hier eigen hachje eerst in de kamer, als zij maar recht hebben op wachtgeld. Het zal ze worst wezen hoe dit land er 4 jaar later uit ziet
MPGquote:
dat bedoel ik nederland op zijn bestquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zoeken daar nog een tekenleraar toch?
ja die moeten helemaal oprotten, terug naar duitslandquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
ons halve koningshuis is allochtoon
beatrix, willem-alexander, alle kinderen van willem.
driekwartquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en hoe veel van die mensen die ik noemde (die oplichters met uitkering e.d.) denk je dat dat ook daadwerkelijk hebben gehad?
dat is duurquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan je gewoon kopen in amsterdam, paspoort kost tegenwoordig ¤ 1500,-
Stiekem een beetje blond van binnen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
Ik zit me al een kwartier af te vragen waarom de muziek het niet doet, maar ik had het volume nog niet open gezet
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
Ik zit me al een kwartier af te vragen waarom de muziek het niet doet, maar ik had het volume nog niet open gezet
blondine nep alochtoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef Fha het volgende:
o dat scheeltquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan kan je wel je naam en afkomst kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |