whehehe B2 hier.. over..quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe B2 hier.. over..
[ afbeelding ]
Hij heeft Ringo gejatquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:11 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
drommels drommels drommels ik had toch gezegt hier niet te komen bal gehakt, kroket, stomme frikandel
whehehequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
walkatalkie
bonjour allemaal![]()
Zou tijd worden ja met die dikke reet van jequote:
dikke reet is gezondquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou tijd worden ja met die dikke reet van je
Nice bootyquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburgerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dikke reet is gezond![]()
http://hln.be/hln/nl/33/F(...)vrouwen-gezond.dhtml
artikel is alleen al waard om te lezen vanwege de foto die erbij staat
zei ik tochquote:
oh lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburger![]()
helluh
Je mag er ook wel een hoorquote:
Whehe, doe je goed danquote:Op woensdag 13 januari 2010 06:12 schreef Symphonic het volgende:
deze keer zijn de meiden er niet wakker van geworden
"Slapen". Jaja, dat kennen wequote:Op woensdag 13 januari 2010 06:26 schreef Symphonic het volgende:
Mooi zo, ze zijn wakker en ze hebben inet eens gemerkt dat ze geweest is, laat staan dat ze is blijven slapen
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoonquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriendje kan prima rijden, alleen iets minder kijken als ie te lui is om z'n ramen fatsoenlijk schoon te krabben
quote:
Ohw johquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
Helemaal sufgeneukt tegen vijven ja?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Nou ja ik heb uiteindelijk toch nog een kleine twee uur geslapen
wrs heeft het vriendje meer kwaliteiten dan krabben alleenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef MPG het volgende:
[..]
DUmpen. Ik krab mijn autoruiten wél fatsoenlijk schoon.
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Wilders is echt zo slim"officiers van justitie die al onze argumenten van tafel proberen te vegen". Ja aapje, dat is hun werk!!
smakelijk WOKquote:
dat is nog beterquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs heeft het vriendje meer kwaliteiten dan krabben alleen
oeh gratis broodje pate
Fhaquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
En daarom ben ik nu mijn ontbijt aan het maken: twee broodjes hamburger![]()
helluh
Dat ben ik wel met je eens jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen maar: als nou alle andere partijen ook eens wat meer van de ideen van wilders over zouden nemen en gingen toepassen (t.o.v. allochtonen) dan stemden veel minder mensen op de PVVquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het enger dat er mensen zijn die op hem gaan stemmen. Ik zou zeggen dat ze die mensen moeten ruimen ipv de geiten.
Ik welquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen last van allochtonen. Wel van gelovigen. Maar dan maakt het niet uit welk geloof.
en alsof dat iets zou uitmaken als hij aan de macht zou komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen maar: als nou alle andere partijen ook eens wat meer van de ideen van wilders over zouden nemen en gingen toepassen (t.o.v. allochtonen) dan stemden veel minder mensen op de PVV
Ik ben dat buitenlanders-shit gedoe zo erg zat dat zelfs IK (en ik ben echt geen tokkie) af en toe denk: weet je wat, het is radicaal, maar als ik PVV stem gebeurt er misschien nog iets
Meer haat, wantrouwen, etc. Ja, er zal wel wat veranderenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en alsof dat iets zou uitmaken als hij aan de macht zou komen
Dan hoef je ook niet meer naar Deventer want de leukst mogelijke buurvrouw is dan wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wilders heeft gewoon gelijk, alle buitelanders moete oprotte
ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen last van allochtonen. Wel van gelovigen. Maar dan maakt het niet uit welk geloof.
ook dat nog eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet meer naar Deventer want de leukst mogelijke buurvrouw is dan weg![]()
zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer haat, wantrouwen, etc. Ja, er zal wel wat veranderen
Uhhhhh ja zoietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helemaal sufgeneukt tegen vijven ja?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
wilders heeft gewoon gelijk, alle buitelanders moete oprotte
deze?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
wel mooi dat mijn post genegeerd wordt
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wel![]()
heb geen last van hun geloof, immers dat verbiedt ook de zelfde dingen als het christen geloof waar ik mijn normen en waarden toch redelijk op gebaseerd heb.
Echter wordt door een grote groep er een eigen draai aan gegeven, dat is niet de schuld van het geloof, maar van de groep.
Allochtonen dus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
we zijn weer open en ja hoor het gaat weer sneeuwen
het resultaat is soms hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
en nee GF, die man wilde een bevolkingsgroep uitroeien
uitroeien en uitzetten zijn 2 heel verschillende dingen
niet voor iedereenquote:
juist alleen de rotzooi trappers compleet met de hele familie, doe je 3 keer de 4 bedenk zich welquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet voor iedereen
niet iedere buitenlander zit hier vanwege doodsbedreigingen in eigen land
en dan nog? ja sorrie hoor, maar waarom moet Nederland iemand opvangen die nog niets voor ons land betekend heeft?
Ik zeg dus niet wat Wilders zegt.. niet ALLE buitenlanders eruit
de criminelen? ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:31 schreef Fha het volgende:
Maar er zijn ook genoeg nederlanders die in hun hele leven nog niets voor het land betekend hebben. Mogen die van mij ook wel weg.
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de criminelen? ja, helemaal mee eens
maar, die zijn hier iig nog geboren
dat is het zelfde als de indianen uit amerika jagen, doe je ook niet...
en trouwens? waar kan ik terecht voor asiel zonder papieren en shit?
nou zeg je het zelf, hebben niets fout gedaan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een voorrecht hebt als je ergens geboren bentDe indianen hebben nooit iets fout gedaan, dat zijn de amerikanen geweest die zonder pardon hele stammen hebben uitgeroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |