Such a big helpquote:
Dit is een Emoquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vergeet de emoes niet!
[ afbeelding ]
quote:
Emo'squote:
Ja hooor, als we het over de duivel hebbenquote:
Of die ander.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:21 schreef kitao het volgende:
[..]
Jeetjemekreetje , woon je zo ver ?!
Dat is een überemo, nog van voor de lokjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:21 schreef Murmeli het volgende:
die is nep, heeft geen lok voor de oogjes
maar de tekst eronder vind ik zeer suitablequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die is nep, heeft geen lok voor de oogjes
sterf bouD, sterfquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ja hooor, als we het over de duivel hebben![]()
We praten over emo's en GvE komt om de hoek kijken
Onderschat de Kakapo niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:18 schreef Murmeli het volgende:
mogge!!![]()
oh die emoe is zo schattig! (nee, niet die emo)
Je hebt gelijk, ze maken zichzelf al belachelijk genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind niet dat jullie emo's zo belachelijk moeten maken. Dat zijn ook gewoon mensen hoor! Ze zijn echt niet minder dan jullie!
LEAVE EMO'S ALONE!
het was gewoon een waardeloze kutbuschauffeur , laten we er maar geen doekjes omwinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:58 schreef boudemaniak het volgende:
Fazant achtig ofzo![]()
Maar echt zielig hoor
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind niet dat jullie emo's zo belachelijk moeten maken. Dat zijn ook gewoon mensen hoor! Ze zijn echt niet minder dan jullie!
LEAVE EMO'S ALONE!
Alle 3 in 1 keer is anders best knap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef kitao het volgende:
[..]
het was gewoon een waardeloze kutbuschauffeur , laten we er maar geen doekjes omwinden.
Internethelden die opkomen voor emo's in de hoop dat ze hen achteraf mogen neuken uit dankbaarheid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
LEAVE EMO'S ALONE!
Emo's neuken is makkelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Internethelden die opkomen voor emo's in de hoop dat ze hen achteraf mogen neuken uit dankbaarheid.
Ik hou ook van jouquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:22 schreef stbabylon het volgende:
LEAVE EMO'S ALONE!
Het was geen vraagquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:21 schreef Godtje het volgende:
Dan is de vraag logisch. Emoe's zijn wel leuk en emo''s niet.
Need a sex change?quote:
Volgens mij doet baby gewoon die mongool na van die leave britney alone youtube dingesquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Internethelden die opkomen voor emo's in de hoop dat ze hen achteraf mogen neuken uit dankbaarheid.
jij bent goed wakker en scherp vandaag Godtje , zeker op tijd naar bed gegaan ?quote:
Volgens mij lees jij geen PI'squote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Volgens mij doet baby gewoon die mongool na van die leave britney alone youtube dinges
Ook dat. Maar het blijft een middel om een ander doel te bereiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef Murmeli het volgende:
Volgens mij doet baby gewoon die mongool na van die leave britney alone youtube dinges
Ik zou het niet na kunnen doen met mijn fietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alle 3 in 1 keer is anders best knap.
Uh, nee hoorquote:
En praten met die tong uit m'n bek gaat ook best lastig!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef Godtje het volgende:
Dat kan jij heul niet zien met die donkere bril op.
http://www.shoutmouth.com/index.php/docs/Emo_Vs._Goth:_Why_They're_Not_The_Samequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef kitao het volgende:
[..]
maar wtf is een EMO nu weer ?! is dat een gothic ?
met een tong in je bek trouwens ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En praten met die tong uit m'n bek gaat ook best lastig!
dat kloptquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij geen PI's.
Q: How many emo kids does it take to screw in a lightbulb?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.shoutmouth.com/index.php/docs/Emo_Vs._Goth:_Why_They're_Not_The_Same
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef HeatWave het volgende:
met een tong in je bek trouwens ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |