B&J meisje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeeeees. En dan langs het tankstation voor B&J ijs![]()
B&J ijs is helemaal niet zo lekker..maar er zit iets verslavends in
Anoquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt weinig gegeten, om half 10 ontbeten, gelunched om half 2 en nu zo avondeten. Ondertussen alleen een appel, ik voel me echt goed daarover![]()
Alleen is het resultaat honger
Deden ze toch ook met Red Bull?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zweer dat ze daar coke of heroine instoppen of zo, álle mensen die ik ken zijn zo lovend en verslaafd aan Ben en Jerry's.
Hahaha ja ik vertrouw het ook niet helemaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zweer dat ze daar coke of heroine instoppen of zo, álle mensen die ik ken zijn zo lovend en verslaafd aan Ben en Jerry's.
Dat is caffeine en taurine, caffeine is voorzover ik weet óók verslavend, jaquote:
Koffiequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is caffeine en taurine, caffeine is voorzover ik weet óók verslavend, ja.
Mischien komt marokkaanse18 wel van de harde straten, jwtzelluf.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zou ik wel de slechtste spreektaal ooit vinden
Nexus One is dé androidtelefoon van dit jaar. Mijn HTC Hero was dé androidtelefoon van vorig jaarquote:
Chill zequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar later, mensen, ik ga even naar wat matties.
Daar aan de kust?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien komt marokkaanse18 wel van de harde straten, jwtzelluf.
Die heeft mijn pa. Ik heb een N95 8gb.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet lelijk en Nokia
Wat is jouw pa voor een baasquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Die heeft mijn pa. Ik heb een N95 8gb.
Maar ik ga huiswerk maken, boyz. Latah
Wellicht werken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij een pizzeria?![]()
Hoe kom je erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |