Ja, volgens mij wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag en hoop dat iemand hem kan beantwoorden:
Is er een mogelijkheid om van 4 vwo naar 5 havo over te stappen?
Als ik gezakt ben, dan vertel ik het tegen niemand is mijn groot geheim. Maar ga vakken dan overnieuw waarvoor ik gezakt ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die schande zou echt jammer zijn, maar je doet het uiteindelijk voor je zelf. Wat ga je doen als je het niet haalt? Het jaar op dezelfde school over doen of ergens anders (alleen de vakken waar je voor gezakt bent)?
ja, perzische muziek is bekend bij afghanen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zie Afghanen bijna altijd in groepjes lopen, maar nooit geweten dat er ook Afghaanse feesten worden gegeven. Ik zie soms Afghanen ook wel rondlopen op Perzische feesten.
Is dat geen probleem omdat er in 4 havo al eindexamen stof wordt behandeld?quote:
Gaan ze dat niet merken? Als je alleen de vakken waar je voor gezakt bent over doet, moet je het toch op een andere school doen? Dat is veel zelfstandig, denk dat het misschien wel gaat vervelen als je net aan bent gezakt, waardoor je je inzet helemaal zal verliezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef griskay het volgende:
[..]
Als ik gezakt ben, dan vertel ik het tegen niemand is mijn groot geheim. Maar ga vakken dan overnieuw waarvoor ik gezakt ben.
Nee, er bestaat toch ook zoiets als Havo-Top waar mensen binnen één jaar een havo-diploma kunnen halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat geen probleem omdat er in 4 havo al eindexamen stof wordt behandeld?
Haha, had ik ook, had het gekozen zodat ik alles kon kiezen uiteindelijk, wist totaal niet wat ik moest doen na middelbarequote:
Nu ik dat lees over toetsen inhalen, bedenk ik me dat 4 havo volgens mij al heel veel afsluit. Moet ik te veel toetsen inhalen, zal niet moeilijk zijn, maar geen zin in en toch blijf ik twijfelen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=4+vwo+naar+5+havo&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=
Hoe bedoel je toetsen inhalen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nu ik dat lees over toetsen inhalen, bedenk ik me dat 4 havo volgens mij al heel veel afsluit. Moet ik te veel toetsen inhalen, zal niet moeilijk zijn, maar geen zin in en toch blijf ik twijfelen.
Lukt wel, is te makkelijk, maar ik heb geen zin om 7 jaar op deze school te zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je wel eerst 4vwo succesvol afronden.
Daar werkt de school niet mee, dus dan moet ik het ergens anders doen en daar moet je toch vaak 18 voor zijn?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, er bestaat toch ook zoiets als Havo-Top waar mensen binnen één jaar een havo-diploma kunnen halen.
![]()
De school hoeft volgens mij ook niet mee te werken, je kan gewoon bij een VAVO terecht waar je binnen één jaar je HAVO-diploma kan halen. Je hoeft overigens niet 18 te zijn. Ik ken mensen die op hun zestiende versneld HAVO hebben gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daar werkt de school niet mee, dus dan moet ik het ergens anders doen en daar moet je toch vaak 18 voor zijn?
6VWO is best te halen, er waren figuren bij mij die elk weekend lam waren en blowden en hebben het gehaaldquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lukt wel, is te makkelijk, maar ik heb geen zin om 7 jaar op deze school te zitten.
Geen vertrouwen in dat ik 4 VWO succesvol zal afronden?
Je hoeft je post niet 2 keer te editten.
Nu bedenk ik me ook dat de havisten al in de 4e schoolexamens hadden, terwijl wij (vwo'ers) deze pas in de 5e klas kregen. Dus ik vraag me af of ze dan ook zomaar over kan stappen naar 5havo. Dat bedoelt ze denk ik.quote:
Ja, dat begrijp ik, maar bedoel je dat wanneer je versneld HAVO doet je veel toetsen moet inhalen? Volgens mij is het zo dat wanneer je 4 VWO heb gehaald je ook een aantal vrijstellingen krijgt.quote:
Havo is met kleine letters.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De school hoeft volgens mij ook niet mee te werken, je kan gewoon bij een VAVO terecht waar je binnen één jaar je HAVO-diploma kan halen. Je hoeft overigens niet 18 te zijn. Ik ken meisjes van 16 die versneld HAVO hebben gedaan.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lukt wel, is te makkelijk, maar ik heb geen zin om 7 jaar op deze school te zitten.
Geen vertrouwen in dat ik 4 VWO succesvol zal afronden?
Je hoeft je post niet 2 keer te editten.
Wat betreft het wel of niet kunnen halen van 4vwo: daarvoor ken ik je niet goed genoeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me ook dat de havisten al in de 4e schoolexamens hadden, terwijl wij (vwo'ers) deze pas in de 5e klas kregen. Dus ik vraag me af of ze dan ook zomaar over kan stappen naar 5havo. Dat bedoelt ze denk ik.
In het Zwolle is het zo dat de gemeente het financiert. Volgens mij in andere gemeenten ook. Je hoeft alleen ongeveer ¤ 1000.- te betalen wat maandelijks automatisch van je tegemoetkoming wordt afgeschreven. Verder geen kosten, behalve de boeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Havo is met kleine letters.![]()
Vavo kost toch extra? Dat gaan m'n ouders echt niet voor me betalen.
Ik geloof ook wel dat het te halen is, aangezien ik nu nog steeds geen flikker uitvoer en hoger scoor dan mensen die veel meer doen. Ik heb gewoon geen zin nog 2,5 jaar op deze school te zitten. Het is bijna m'n basisschooltijd (lees: 7 jaar) dat ik op deze school zal zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
6VWO is best te halen, er waren figuren bij mij die elk weekend lam waren en blowden en hebben het gehaald
In de 4e schoolexamens? Volgens mij niet hoor. Je hebt in de 4e wel gewoon tentamens, maar geen examens. En wanneer dergelijke tentamens zijn gehaald krijg je een aantal vrijstellingen: maatschappij bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu bedenk ik me ook dat de havisten al in de 4e schoolexamens hadden, terwijl wij (vwo'ers) deze pas in de 5e klas kregen. Dus ik vraag me af of ze dan ook zomaar over kan stappen naar 5havo. Dat bedoelt ze denk ik.
Hmm, ik ga dit misschien eens navragen nadat ik me heb verdiept in HBO-opleidingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar bedoel je dat wanneer je versneld HAVO doet je veel toetsen moet inhalen? Volgens mij is het zo dat wanneer je 4 VWO heb gehaald je ook een aantal vrijstellingen krijgt.
Tja, slikken en doorgaan, je kan er vrij weinig meer aan doen. Je bent straks wel blij met je papiertje hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat het te halen is, aangezien ik nu nog steeds geen flikker uitvoer en hoger scoor dan mensen die veel meer doen. Ik heb gewoon geen zin nog 2,5 jaar op deze school te zitten. Het is bijna m'n basisschooltijd (lees: 7 jaar) dat ik op deze school zal zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |