Ik had liever havo gedaan maar moest vwoquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, je zit keihard onder de plak van je ouders en je doet liever VMBO
Ach, een jaartje extra en je sjeest zo naar de universiteit als je wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef griskay het volgende:
[..]
Ik had liever havo gedaan maar moest vwo
Hard werken is goed, zolang bijvoorbeeld je gezin er niet te erg onder gaat leiden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef griskay het volgende:
[..]
Het is niet representatief natuurlijk, maar jullie zijn wel hard werkers.
ayce, meeste afghaanse ouders pushen jwwzz
Je zult ze er later dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef griskay het volgende:
[..]
Ik ken ook hoop lui Turkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef griskay het volgende:
[..]
Het is niet representatief natuurlijk, maar jullie zijn wel hard werkers.
ayce, meeste afghaanse ouders pushen jwwzz
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef griskay het volgende:
[..]
Ja ik ben blijven zitten in de 5de dus, havo zou veel beter zijn geweest voor mij. Maar goed, vwo diploma klinkt beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar vind het zonde om te stoppen. Vind het wel nog steeds een mooi idee dat ik na dit jaar op het HBO zou kunnen zitten.
beetje pushen vind ik ook wel gezondquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hard werken is goed, zolang bijvoorbeeld je gezin er niet te erg onder gaat leiden.![]()
Pushen is goed. Ken wat mensen die 1e klas vmbo deden, toen 2e klas havo, 3e klas vwo. Nu examenjaar, vaak wordt zulke mensen ook afgeraden om vwo te blijven doen, is mooi om te zien wanneer ze slagen.
Of als je als ouder bijna niet de kans hebt gehad om te studeren.. m'n moeder is nogal wat heen en weer gegaan (TR- NL NL-TR TR-NL )quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef griskay het volgende:
Als je hoogopgeleide ouders hebt, is de kans groter dat je je kinderen ook naar top wilt brengen. Meeste afghanen die hier wonen, zijn vooral de hoogopgeleiden.
Ik ben blijven zitten in de derde, onzin jaar, gewoon zonde. Dat is trouwens ook de enige reden voor mij dat ik liever havo had gedaan. Verder ben ik net als jij gewoon blij dat ik VWO doe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef griskay het volgende:
[..]
Ja ik ben blijven zitten in de 5de dus, havo zou veel beter zijn geweest voor mij. Maar goed, vwo diploma klinkt beter.
Ja, afghanen zoeken elkaar altijd op. Je wilt niet weten hoeveel feesten, verenigingen,etc. er bestaan voor afghanen. Zelf in mijn dorp, elke week wel een feestquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef AryaMehr het volgende:
Toch zaten er vijf Afghanen bij mij op de volwassenopleiding, waarvan 2 VMBO deden, 1 HAVO en 2 op de VWO. Wat ik ook merk is dat de Afghanen - vergeleken met de Iraniers bijvoorbeeld - meer naar elkaar toe trekken.
Als het je niveau is, begrijp ik heel goed wat je ouders doen. Je zit nu in de zesde, dus het moet wel je niveau zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:54 schreef griskay het volgende:
[..]
beetje pushen vind ik ook wel gezond
Alhoewel ik soms het gevoel heb dat mijn ouders mijn hele leven hebben uitgesippeld![]()
Dat is inderdaad erg zonde, ik wou soms dat ik in de 6 was blijven zitten want ik ben erg bang dat ik weer blijf zitten en zal echt een schande zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten in de derde, onzin jaar, gewoon zonde. Dat is trouwens ook de enige reden voor mij dat ik liever havo had gedaan. Verder ben ik net als jij gewoon blij dat ik VWO doe.
Net Turken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef griskay het volgende:
[..]
Ja, afghanen zoeken elkaar altijd op. Je wilt niet weten hoeveel feesten, verenigingen,etc. er bestaan voor afghanen. Zelf in mijn dorp, elke week wel een feest
Dat doen Chinezen die hier al 5 generaties wonen ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef griskay het volgende:
[..]
Ja, afghanen zoeken elkaar altijd op. Je wilt niet weten hoeveel feesten, verenigingen,etc. er bestaan voor afghanen. Zelf in mijn dorp, elke week wel een feest
Ach, eindexamens zijn overrated. Welk profiel doe je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef griskay het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg zonde, ik wou soms dat ik in de 6 was blijven zitten want ik ben erg bang dat ik weer blijf zitten en zal echt een schande zijn..
Ja klopt, ik zie Afghanen bijna altijd in groepjes lopen, maar nooit geweten dat er ook Afghaanse feesten worden gegeven. Ik zie soms Afghanen ook wel rondlopen op Perzische feesten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:56 schreef griskay het volgende:
[..]
Die schande zou echt jammer zijn, maar je doet het uiteindelijk voor je zelf. Wat ga je doen als je het niet haalt? Het jaar op dezelfde school over doen of ergens anders (alleen de vakken waar je voor gezakt bent)?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef griskay het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg zonde, ik wou soms dat ik in de 6 was blijven zitten want ik ben erg bang dat ik weer blijf zitten en zal echt een schande zijn..
Me neither, afghaanse onderwereld is erg klein iedereen kent elkaar. Het is soms echt zo grappig en eng.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Net Turken.Niet dat ik überhaupt op zo'n feest kom.
Turken moet je controleren, gewoon op 1 hoop gooienquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef Slayage het volgende:
zitten jullie weer hier![]()
waarom is het mocro topic niet centraal als het turku topic?
NG, ook gedwongen hjahahquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, eindexamens zijn overrated. Welk profiel doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |