nee hoor, precies goed deze datum, uitstekend, M-M die 22 wordt op 20-02-2010, wat een boel 2enquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef HeatWave het volgende:
2 dagen te laat voor een echt feest.
22 alweer? teringquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, precies goed deze datum, uitstekend, M-M die 22 wordt op 20-02-2010, wat een boel 2en
We hebben jullie toen nog eens in Amsterdam, Leidseplein in die kroeg waar HW kind aan huis was, gemeet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
3 jaar en een beetje terug toen ik last van verstandsverbijsteringen enzo had heb ik iets met HW gehad.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Isegrim het volgende:
Was er al ergens een lijstje deelnemers? Kan ik het lijstje uit de OP van het vorige topic overnemen of is dat niet up-to-date?
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik kom bloes d'r post in de OP zetten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik kom bloes d'r post in de OP zetten
1) ze is bezetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Windigo het volgende:
Maar het kan nog erger, ik ben sinds vandaag weer vrijgezel
quote:
Oh, staat dat er nog? Ik ben sinds gisteren vrijgezel namelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) ze is bezet
2) ik doe niet aan internet versieren of daten. En dat klopt 100%
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef SeaOfLove het volgende:
maar we kunnen jou dus ook op het lijstje zetten HW?
Niet lullig bedoeld, maar heb ik jou al eens ontmoet?quote:
Mij best hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ach HW als je dat niet meer weet schuiven we t gewoon op de leeftijd, dat mag bij jou
zover ik weet nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar heb ik jou al eens ontmoet?.
OK, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zover ik weet nietIk doe alleen de CUL-meets
Maar dan hebben wequote:
Wel nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga denk ik, speciaal voor jullie, toch proberen onder mn ouders uit te komen
Leuk je weer eens te zien. Doe je ook mee met de HighTea, zodat we je daarvoor kunnen opgeven?quote:
Erectieproblemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben er zo rond half 5 als het me lukt te komen
ik post vnl in CUL en SHO. Laatste ben ik vooral een lurker. Hoe kom jij btw hier zo terechtquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, weet ik dat ook weer. Je nick komt me namelijk wel bekend voor, vandaar
.
Dudequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Erectieproblemen?
Praat erover met je huisarts.
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.quote:
O echt? Dat ben ik anders noooooit hoor!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.
Mijn SHO-zus!
Idd gezellig, ja is goed, zet me er maar bijquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk je weer eens te zien. Doe je ook mee met de HighTea, zodat we je daarvoor kunnen opgeven?
Ik scan de AT vaak af en zag wel erg veel bekenden als laatste poster elke keer, dus ik ging ff kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik post vnl in CUL en SHO. Laatste ben ik vooral een lurker. Hoe kom jij btw hier zo terecht
CUL is wel een lurkforum voor me, post er idd niet al te vaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ahzo, zie jou alleen in cul als je een topic hier heen schopt
Ik heb Ole al eens gemeetquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.
Mijn SHO-zus!
Eerste wat je van Ole leerde is dat het Oluhhhhhhh is en niet Oleeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Ole al eens gemeet![]()
Mijn HOOLS-paaldans-zus
Haha, heb het altijd al als Oluh gelezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste wat je van Ole leerde is dat het Oluhhhhhhh is en niet Oleeeeeeeeeeeeee
Precies, zonder streepje doe ik niet aan Oleeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ze Oleeeeee had bedoeld had ze ook gewoon een streepje op de e moeten zetten![]()
Ja een hele leuke meetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Althans, met een beetje puzzelen misschien ook wel, maar er staat al wat anders geplanned die dag
Yup met hoge thee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja een hele leuke meet![]()
Heetwijf kan jij de OP ff aanpassen?
Ole en jij met een hoge thee erbij?
het is een kroeg, dus ik neem aan dat ze ook nog wel wat andere versnaperingen kunnen schenken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Ole het volgende:
Yup met hoge thee.
We krijgen toch ook nog wel iets anders te drinken dan thee toch?
Ik heb hier nog wel ergens een koelbox staan die te vullen isquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Ole het volgende:
We krijgen toch ook nog wel iets anders te drinken dan thee toch?
We kunnen best wel. We kunnen het alleen niet al te laat maken. Al duren Alicey d'r feestjes meestal wel tot laat, dus we kunnen gerust om 01:00 ladderzat aan komen lallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim en ik kunnen helemaal niet op de 20e
Je bent zelf de TS dus dat kan je zelf ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Mirjam of ander modje: haal vraagtekentje achter Isegrim & LeeHarveyOswald maar weg en noteer ons voor de High Tea!
Nee, OP is op slot gegooid door Mirjam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent zelf de TS dus dat kan je zelf ook
oh jee, sorryquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, OP is op slot gegooid door Mirjam.
Hou jij het nou maar bij jequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Mirjam het volgende:
heb het gewijzigd.
sorry hoor, dat vinkje om de OP te locken staat standaard aan
Je! Ouders! Zijn! Ook! Welkom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga denk ik, speciaal voor jullie, toch proberen onder mn ouders uit te komen
Memo schaamt zich voor ons tegenover haar oudersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je! Ouders! Zijn! Ook! Welkom!
Of andersom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo schaamt zich voor ons tegenover haar ouders
Ik heb haar ouders ook nog nooit gemeet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, als je ons eens gemeet hebt weet je wel beter.
ik herhaal; geen foodfight met high teaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, spreek voor jezelf. Ik ben reuze leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
zo erg zijn we niet hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een beetje bang voor mn reputatie bij mn ouders als ik die meeneem en ze per ongeluk van alles ten ore komen
Jullie mogen ook best meepeuzelen van de HT van Bluezz en mij hoor, als je dat beter uitkomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
bij mij en milou mag er ook HT in de OP. We rijden met pdehoog mee en zijn er dus ook vroeg. Milou en mij wel als 1 persoon rekenen ajb.![]()
Volgens jouw definitie van leuk jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg, spreek voor jezelf. Ik ben reuze leuk!
Tsssk pffftquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens jouw definitie van leuk ja
wat liefquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie mogen ook best meepeuzelen van de HT van Bluezz en mij hoor, als je dat beter uitkomt.
Oké. HT nummer 21 dus al.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef SeaOfLove het volgende:
wat liefmaar heb de meet ingecalculeerd in mijn budget
Daarbij eet Milou te veel
Ik kan alleen niet voor andermans drankjes betalen dus.
jij betaalt voor ons in ruil voor je sleutelsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:50 schreef Den_Haag het volgende:
SOL, betaal jij niet voor mijn drankjes?
huh? leg eens uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij betaalt voor ons in ruil voor je sleutelsWaarvan ik eik nieteens weet waar ze zijn gebleven
Graag heb ik ze wel een keer terugquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij betaalt voor ons in ruil voor je sleutelsWaarvan ik eik nieteens weet waar ze zijn gebleven
ik moest btw net wel ff traantje laten, echt heel lief van jullie!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. HT nummer 21 dus al.
Die tent weet niet wat ze gaat overkomen.
Je duistere geheimen zijn bij ons veilig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een beetje bang voor mn reputatie bij mn ouders als ik die meeneem en ze per ongeluk van alles ten ore komen
ze zitten aan de sleutelbos met o.a. de kelderboxsleutels, maar daar ben ik ookal 2 jaar niet geweest ofzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Graag heb ik ze wel een keer terug
Ik pm je ffquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij hebt sleutels van DH dus
Da's ook een manier om te zeggen dat je DH gepijpt hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
I REPEAT: I'VE HAD NO SEXUAL INTERCOURSE WITH THAT MAN!
maak dat de kat wijs!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Da's ook een manier om te zeggen dat je DH gepijpt hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jep, wie houdt er niet van een lekkere bak hertog schepklaar ijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je komt ook omdat je bijdrage vorige keer zo ontzettend gewaardeerd werd?
Van mij wel hoor, maar van Lein niet. Ik denk dat ze op je gaat zitten als je toch komt.quote:
Op fok sluiten we niemand uit van meetings. Dus jou ook niet. Je mag helemaal zelf weten wat je doet.quote:
Ik sprak slechts mijn persoonlijke voorkeur uit. Het is een openbare meeting op een openbare locatie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Van mij wel hoor, maar van Lein niet. Ik denk dat ze op je gaat zitten als je toch komt.
Ach, er zit een kilometer of 5000 tussen mij en haar, gaat moeilijk worden vrees ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van mij wel hoor, maar van Lein niet. Ik denk dat ze op je gaat zitten als je toch komt.
ja wel zo makkelijk hoef ik niet op mijn knieënquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's ook een manier om te zeggen dat je DH gepijpt hebt.
Isa whipped your assquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik sprak slechts mijn persoonlijke voorkeur uit. Het is een openbare meeting op een openbare locatie.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze durft t niet eens meer toe te geven
met dubbel D dusquote:
Lieve Lein, weet je waar het meeste verdriet op de wereld vandaan komt? Uit onze eigen hoofden en wat we tegen onszelf zeggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik vind dat ik wel wat vriendelijkheid van jouw kant verdiend heb. Want iets dat niet rot over kan komen naar mij heb ik jou nog niet zien bijdragen vandaag.
ik had je gepmed, wert=kt hier gewoon maar nu weet ik nog niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja wel zo makkelijk hoef ik niet op mijn knieënMemo, ik kan je niet pm-en
krijg melding dat jouw pm niet in gebruik is. Misschien dat DH t je kan vertellen.
Steer en Lein kennen elkaar zo goed, dat is geen bitchfight hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Isegrim het volgende:
Zeg, als er bitchfights komen, meld ik me af hoor.
ik ben al heel erg verbaasd dat ze daar niet uit zichzelf mee komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steer en Lein kennen elkaar zo goed, dat is geen bitchfight hoor![]()
Ik ga aankomend weekend lofen weer mailen dat we met 21 man komen thea-en en dat we daarom wel groepskorting verdienen, wat Mir al eerder zei
Oh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Steer en Lein kennen elkaar zo goed, dat is geen bitchfight hoor![]()
Wat Euc? Nee, die heeft idd Hertog ijsquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh.Het kwam op mij serieus over.
Dat met Euc bedoel ik.
Een anagram van heat. Net als thee een anagram van heet is. Volkomen logisch dus.quote:
het woordje Tea is toch voor de vorm hoop ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
De thee wordt vast niet zo heet gedronken als zij wordt opgediend
Das traditioneel mijn taak, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
neem jij de voorbehoedsmiddelen mee, of moeten wij dat doen?
Maar jij bent dus een player?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das traditioneel mijn taak, dus dat komt wel goed
ieder zijn imago op FOK!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij bent dus een player?
hoeft alleen maar voor de ouders van memo zodat ze denken dat ze een verstandig meisje isquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das traditioneel mijn taak, dus dat komt wel goed
Nouja, een echte player breekt natuurlijk harten. Een mannenslet niet.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:34 schreef DarkElf het volgende:
ehm ik moet nog even nadenken of ik wel kom als het een hete high tea wordtIk, als keurig getrouwde vrouw, kan natuurlijk niet mijn reputatie op t spel zetten door te verschijnen bij zoiets
Oeh, dat zijn hele nare soa's, schijn je lastig van af te komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kom met kind dus ik ben sowieso keurig!
try me!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook heel netjes hoor, vooral overdag.
ik zal haar op je afsturen 20 febquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn hele nare soa's, schijn je lastig van af te komen
de echte player 20 feb is natuurlijk mijn dochterquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
Milou pakt iedere man in met haar charmes![]()
Dit zijn normale gesprekken in CUL. Het is bijzonder als we het een keer over eten hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Zou je mn eerste MILF zijn.
Anyway, waar hebben we het over?.
oké nu voel ik me oud!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Zou je mn eerste MILF zijn.
Anyway, waar hebben we het over?.
de vraag is: wat is een kaasdoek en wat doe je er mee bij al die getrouwde vrouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Duderella het volgende:
Ik reserveer vast een plaatsje in het getrouwde vrouwenhoekje, zodat ik het gewoon over de toepassingen van mijn zojuist aangeschafte kaasdoek kan hebben.
bwhahaquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn hele nare soa's, schijn je lastig van af te komen
ik zit ook in die hoek en zal jullie vervelen met mijn gebabbel over dille en kamille (waar ik ff heen wil voor de meetquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Duderella het volgende:
Ik reserveer vast een plaatsje in het getrouwde vrouwenhoekje, zodat ik het gewoon over de toepassingen van mijn zojuist aangeschafte kaasdoek kan hebben.
D&K isquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zit ook in die hoek en zal jullie vervelen met mijn gebabbel over dille en kamille (waar ik ff heen wil voor de meet) en mijn iefde voor chardonnay
Zit die tegenwoordig ook in 030?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zit ook in die hoek en zal jullie vervelen met mijn gebabbel over dille en kamille (waar ik ff heen wil voor de meet) en mijn liefde voor chardonnay
yep aan de oude gracht richting tolsteeg aan de kant van belgiëquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zit die tegenwoordig ook in 030?Ze zijn aardig aan het uitbreiden geslagen. De D&K in Amersfoort blijft echter de leukste
Ah, er wordt dus een toekomstige bijvrouwenhoek voor mij georganiseerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:01 schreef Duderella het volgende:
Ik reserveer vast een plaatsje in het getrouwde vrouwenhoekje,
oh, jou meeten lijkt me ook erg leukquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:04 schreef z80 het volgende:
aangezien ik me heb opgegeven voor de meet lees ik een keer een sc mee.
maar wat een gebakken lucht komt hier langs.
Precies!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
Je kunt ook oudhollandsch hangop maken met een kaasdoek
Goed dat je het zegt, daar moeten wij ook even naar toe! In Brugge er heerlijke Indiase thee gehaald, die verder nergens te krijgen is (en in Groningen zit geen D&K).quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zit ook in die hoek en zal jullie vervelen met mijn gebabbel over dille en kamille (waar ik ff heen wil voor de meet) en mijn liefde voor chardonnay
At your servicequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar bedient Heatwave de dames.
Zwolle ook!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, daar moeten wij ook even naar toe! In Brugge er heerlijke Indiase thee gehaald, die verder nergens te krijgen is (en in Groningen zit geen D&K).
Ja klopt, maar daar kom ik ook nooit. (Nu ja, in het centrum, that is). Maar het is een goede reserve!quote:
Zijn alle hapjes lekker voor jouquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Ole het volgende:
We hebben hier zo een nieuwjaarsreceptie, maar er is bijna niemand
meer hapjes en prosecco voor jouquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:02 schreef Ole het volgende:
We hebben hier zo een nieuwjaarsreceptie, maar er is bijna niemand
Als iedereen dan zijn/haar konijn meeneemt hebben we wat de BBQénquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:15 schreef Ole het volgende:
Gezellig: maken we er gewoon een CUL meets F&F meet van
ik heb geen konijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als iedereen dan zijn/haar konijn meeneemt hebben we wat de BBQén.
Sja, dan hoef je ook niets mee te nemen natuurlijk, al was cavia-kebab wel lekker geweest denk ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb geen konijnIk had cavia's met de nadruk op had. net als planten doen beestjes het niet zo lang bij mij
ik ga speciaal voor de culmeetsf&fkonijnenbbqmeet een cavia aanschaffenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dan hoef je ook niets mee te nemen natuurlijk, al was cavia-kebab wel lekker geweest denk ik.
Ik neem de knoflooksaus mee!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga speciaal voor de culmeetsf&fkonijnenbbqmeet een cavia aanschaffen
wel zelfgemaakt eej! en de knoflook natuurlijk vers geplukt van je knoflookboom uit de tuinquote:
Er zullen vast wat vrouwen zijn die hun cavia bij zich hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
Als iedereen dan zijn/haar konijn meeneemt hebben we wat de BBQén.
Volgens mij groeit het onder de grond jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wel zelfgemaakt eej! en de knoflook natuurlijk vers geplukt van je knoflookboom uit de tuin(ik heb dus werkelijk waar geen flauw benul waar knoflook aan groeit of hangt, of zit t net als een wortel onder de grond?
)
Bovengrondsquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij groeit het onder de grond ja.
Maar uiteraard, zelfgemaakt, en min of meer dodelijk dus.
@bloes, wel geschoren cavia dan he?.
Ow ok, ik ben dan ook geen F&F expertquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bovengronds![]()
[ afbeelding ]
nee, dit is een meetingtopic, daarin hoort ook SCquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ben blont en in de warhebben we nu 2 sc's?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:10 schreef DarkElf het volgende:
ik ben blont en in de warhebben we nu 2 sc's?
ah ok, nou das , wat dude zegtquote:
das goedquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan vertel ik je over het goddelijke zwarte schaap
meer een restaurant, maar goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
het is een kroeg, dus ik neem aan dat ze ook nog wel wat andere versnaperingen kunnen schenken.
Euc!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
meer een restaurant, maar goed.
Hoe ik dat weet? Ik heb er gewerkt
en is hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:47 schreef Tha_Butcha het volgende:
[..]
meer een restaurant, maar goed.
Hoe ik dat weet? Ik heb er gewerkt
Through the backstreets of my mindquote:
Tis redelijk, maar daar is alles mee gezegd. Verwacht geen culinaire hoogstandjes ofzo. Voor een meeting is het prima te doen, maar blijven hangen om een drankje te doen zou ik niet echt aanraden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en is het?
moeten wel al op zoek naar een andere locatie?
Daar ga ik ook naar toequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
...tot ik naar Den Haag moet voor de lowlandslaunchparty
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Lowlands![]()
Maar dan kunnen jullie samen!!![]()
das mijn verjaardagsfeestjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ga ik ook naar toeMoet er fotograferen
het is nog niet definitief een nee, maar de kans wordt wel groot... aangezien we wrsch uit eten gaan met omaquote:
Wanneer begint de voorverkoop? Want dit jaar gaan we mooi meteen kopen!! En mijn zusje + vriendinnetje van beiden 15 willen ook meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das mijn verjaardagsfeestjeen ik ben zeker van een kaartje voor lowlandsss
als er nog plek is? denk dat ze gek worden als je steeds mailt dat er weer 1 bij gekomen is hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
MeMo wat leuk![]()
Doe je ook mee met de high tea?
20 februari dus op tha party en dag erna kun je ook online kopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wanneer begint de voorverkoop? Want dit jaar gaan we mooi meteen kopen!! En mijn zusje + vriendinnetje van beiden 15 willen ook mee![]()
![]()
*schrijft op kalender*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
20 februari dus op tha party en dag erna kun je ook online kopen
ff kijken hoe het loopt dan, als het idd een meteen door gaan gebeuren wordt is het wel een optie, anders ga ik met de trein naar Den Haag en das een beetje onzin als jij dezelfde kant op moetqquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Altijd gezelligMeerijden kan wel hoor
Ik ga alleen ff SOL and dochter afzetten in Voorburg
Tuuk is er nog plek, de teller staat met jou erbij als ik goed tel op 22 en de laatste keer dat ik mailde waren het er nog 14quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
als er nog plek is? denk dat ze gek worden als je steeds mailt dat er weer 1 bij gekomen is haha
Is goed hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ff
[..]
ff kijken hoe het loopt dan, als het idd een meteen door gaan gebeuren wordt is het wel een optie, anders ga ik met de trein naar Den Haag en das een beetje onzin als jij dezelfde kant op moetq
Dat soort dingen vinden ze nooit ergquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuk is er nog plek, de teller staat met jou erbij als ik goed tel op 22 en de laatste keer dat ik mailde waren het er nog 14
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuuk is er nog plek, de teller staat met jou erbij als ik goed tel op 22 en de laatste keer dat ik mailde waren het er nog 14
Ik hou er op mijn werk rekening mee dat ik er iets aan doequote:
maar daar heb ik ook met anderen afgesprokenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is goed hoorWat ik al zei: ik rij toch. MAakt mij niet uit. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Alleen daar ga ik een beetje druk en ongezellig zijn
je mag ook mee rijden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ff
[..]
ff kijken hoe het loopt dan, als het idd een meteen door gaan gebeuren wordt is het wel een optie, anders ga ik met de trein naar Den Haag en das een beetje onzin als jij dezelfde kant op moetq
Waar de datum op dit moment nog niet van bekend is, maar gezien verjaardag en dergelijke waarschijnlijk wel ergens rond die tijd plaats zal gaan vinden.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je een buddy seat op je roze Sita brommer dan?
Gezelliequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:17 schreef Vork het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel naar de meeting, inclusief high tea en alles, onder voorbehoud dat er nog wat tussen kan komen, wat waarschijnlijk neer komt op:
Waar de datum op dit moment nog niet van bekend is, maar gezien verjaardag en dergelijke waarschijnlijk wel ergens rond die tijd plaats zal gaan vinden.
Waarom post jij hier?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Equites het volgende:
Waarom ga je als CUL meeting naar de Mac?
Zelf Jonnie Boer gaat naar de Mac Burger King op zijn tijd, dus nu durven wij ook wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Equites het volgende:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Equites het volgende:
Voor de ballenbak natuurlijkquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:50 schreef Equites het volgende:
Je komt niet met je YPR?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:35 schreef Braamyo het volgende:
yow culinesse a gogo vriendjes en vriendinnetjes
willen jullie zo aardig zijn om mij nogmaals toe te voegen aan het lijstje van meeting mensjes die 20-februarie elkaar komen opzoeken in utrecht....THX
en wie o wie rijd er vanuit zeeland/roosendaal/bergen op zoom/tilburg/eindhoven richting de meeting..... PM me, ik zou graag mee willlen rijden, als je mij iig net zo graag in de auto wilt hebben
quote:
Leuk!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:35 schreef Braamyo het volgende:
yow culinesse a gogo vriendjes en vriendinnetjes
willen jullie zo aardig zijn om mij nogmaals toe te voegen aan het lijstje van meeting mensjes die 20-februarie elkaar komen opzoeken in utrecht....THX
en wie o wie rijd er vanuit zeeland/roosendaal/bergen op zoom/tilburg/eindhoven richting de meeting..... PM me, ik zou graag mee willlen rijden, als je mij iig net zo graag in de auto wilt hebben
En dan een klein stuurfoutje bij het file parkeren en *crunch* de halve rij auto's aan gruzielementen!quote:Op zondag 17 januari 2010 09:19 schreef PdeHoog het volgende:Niet?
Had me nou zo cool geleken
Centrum Utrecht en dan zo'n ding zien te parkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Kan de OP even bijgewerkt worden qua aantal high tea'ers, ik tel er met braam mee 24 klopt dat?
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bewaar alle PMs die je krijgt, Braam. Het kan van pas komen.![]()
Uiteindelijk, uitéindelijk, is alles altijd terug te voeren op Euc_quote:
في نهاية المطاف ، كل شيء دائما تبعاً فيquote:
Nou kijk. Wij van CUL zijn eigenlijk een verborgen genootschap. Zeg maar de Vrijmetselarij, maar dan anders. Meestal doen wij dingetjes met plasseks. Maar dat varieert hoor. Steer komt wel eens met leuke andere ideetjes en Euc_ is bijvoorbeeld meer van de ijsklontjes. Zo hebben we allemaal wel wat, nietwaar? De komende meet willen we wat experimenteren met hete vloeistoffen. Dan zeggen we dus: "Heeee, zullen we gaan... high tea'en?"quote:Op zondag 17 januari 2010 17:39 schreef Braamyo het volgende:
dus de vertaling van steer is plassex? owkey....dat kan, maar ik snap de link niet, vertel?
Ik ga mijn mond snel met wijnzeep wassen.quote:
hoe'aquote:Op zondag 17 januari 2010 17:53 schreef Braamyo het volgende:
whoa, zou ik zomaar mijn droom meeting gevonden hebben
heatwave neemt condooms mee, maak je maar geen zorgenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:07 schreef DarkElf het volgende:
ik dacht dat we gewoon gingen high tea-en en wat ouwehoeren, wat drank naar binnen gieten en roddelen? maar als ik dit zo lees dan moet ik nog even nadenken of ik kom hoor
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, dat maakt alles een stuk duidelijker ..
ik blijf thuis
Nietus!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:12 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, dat maakt alles een stuk duidelijker ..
ik blijf thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |