nee hoor, precies goed deze datum, uitstekend, M-M die 22 wordt op 20-02-2010, wat een boel 2enquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef HeatWave het volgende:
2 dagen te laat voor een echt feest.
22 alweer? teringquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoor, precies goed deze datum, uitstekend, M-M die 22 wordt op 20-02-2010, wat een boel 2en
We hebben jullie toen nog eens in Amsterdam, Leidseplein in die kroeg waar HW kind aan huis was, gemeet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
3 jaar en een beetje terug toen ik last van verstandsverbijsteringen enzo had heb ik iets met HW gehad.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:07 schreef Isegrim het volgende:
Was er al ergens een lijstje deelnemers? Kan ik het lijstje uit de OP van het vorige topic overnemen of is dat niet up-to-date?
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik kom bloes d'r post in de OP zetten
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi, ik kom bloes d'r post in de OP zetten
1) ze is bezetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Windigo het volgende:
Maar het kan nog erger, ik ben sinds vandaag weer vrijgezel
quote:
Oh, staat dat er nog? Ik ben sinds gisteren vrijgezel namelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1) ze is bezet
2) ik doe niet aan internet versieren of daten. En dat klopt 100%
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef SeaOfLove het volgende:
maar we kunnen jou dus ook op het lijstje zetten HW?
Niet lullig bedoeld, maar heb ik jou al eens ontmoet?quote:
Mij best hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ach HW als je dat niet meer weet schuiven we t gewoon op de leeftijd, dat mag bij jou
zover ik weet nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar heb ik jou al eens ontmoet?.
OK, weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zover ik weet nietIk doe alleen de CUL-meets
Maar dan hebben wequote:
Wel nodigquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga denk ik, speciaal voor jullie, toch proberen onder mn ouders uit te komen
Leuk je weer eens te zien. Doe je ook mee met de HighTea, zodat we je daarvoor kunnen opgeven?quote:
Erectieproblemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:06 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben er zo rond half 5 als het me lukt te komen
ik post vnl in CUL en SHO. Laatste ben ik vooral een lurker. Hoe kom jij btw hier zo terechtquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, weet ik dat ook weer. Je nick komt me namelijk wel bekend voor, vandaar
.
Dudequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
Erectieproblemen?
Praat erover met je huisarts.
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.quote:
O echt? Dat ben ik anders noooooit hoor!quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.
Mijn SHO-zus!
Idd gezellig, ja is goed, zet me er maar bijquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk je weer eens te zien. Doe je ook mee met de HighTea, zodat we je daarvoor kunnen opgeven?
Ik scan de AT vaak af en zag wel erg veel bekenden als laatste poster elke keer, dus ik ging ff kijkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik post vnl in CUL en SHO. Laatste ben ik vooral een lurker. Hoe kom jij btw hier zo terecht
CUL is wel een lurkforum voor me, post er idd niet al te vaakquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
ahzo, zie jou alleen in cul als je een topic hier heen schopt
Ik heb Ole al eens gemeetquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Duderella het volgende:
Ik vind het zo leuk dat ik jou een keer ga meeten.
Mijn SHO-zus!
Eerste wat je van Ole leerde is dat het Oluhhhhhhh is en niet Oleeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Ole al eens gemeet![]()
Mijn HOOLS-paaldans-zus
Haha, heb het altijd al als Oluh gelezenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Eerste wat je van Ole leerde is dat het Oluhhhhhhh is en niet Oleeeeeeeeeeeeee
Precies, zonder streepje doe ik niet aan Oleeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ze Oleeeeee had bedoeld had ze ook gewoon een streepje op de e moeten zetten![]()
Ja een hele leuke meetquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Althans, met een beetje puzzelen misschien ook wel, maar er staat al wat anders geplanned die dag
Yup met hoge thee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja een hele leuke meet![]()
Heetwijf kan jij de OP ff aanpassen?
Ole en jij met een hoge thee erbij?
het is een kroeg, dus ik neem aan dat ze ook nog wel wat andere versnaperingen kunnen schenken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Ole het volgende:
Yup met hoge thee.
We krijgen toch ook nog wel iets anders te drinken dan thee toch?
Ik heb hier nog wel ergens een koelbox staan die te vullen isquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef Ole het volgende:
We krijgen toch ook nog wel iets anders te drinken dan thee toch?
We kunnen best wel. We kunnen het alleen niet al te laat maken. Al duren Alicey d'r feestjes meestal wel tot laat, dus we kunnen gerust om 01:00 ladderzat aan komen lallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim en ik kunnen helemaal niet op de 20e
Je bent zelf de TS dus dat kan je zelf ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef Isegrim het volgende:
Mirjam of ander modje: haal vraagtekentje achter Isegrim & LeeHarveyOswald maar weg en noteer ons voor de High Tea!
Nee, OP is op slot gegooid door Mirjam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent zelf de TS dus dat kan je zelf ook
oh jee, sorryquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, OP is op slot gegooid door Mirjam.
Hou jij het nou maar bij jequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Mirjam het volgende:
heb het gewijzigd.
sorry hoor, dat vinkje om de OP te locken staat standaard aan
Je! Ouders! Zijn! Ook! Welkom!quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga denk ik, speciaal voor jullie, toch proberen onder mn ouders uit te komen
Memo schaamt zich voor ons tegenover haar oudersquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je! Ouders! Zijn! Ook! Welkom!
Of andersom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Memo schaamt zich voor ons tegenover haar ouders
Ik heb haar ouders ook nog nooit gemeet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, als je ons eens gemeet hebt weet je wel beter.
ik herhaal; geen foodfight met high teaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg, spreek voor jezelf. Ik ben reuze leuk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
zo erg zijn we niet hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben een beetje bang voor mn reputatie bij mn ouders als ik die meeneem en ze per ongeluk van alles ten ore komen
Jullie mogen ook best meepeuzelen van de HT van Bluezz en mij hoor, als je dat beter uitkomt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:13 schreef SeaOfLove het volgende:
bij mij en milou mag er ook HT in de OP. We rijden met pdehoog mee en zijn er dus ook vroeg. Milou en mij wel als 1 persoon rekenen ajb.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |