quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:16 schreef SoldMayor het volgende:
The death toll - as yet unknown - is likely to be very high, no less than tens of thousands.
Dit is het NWS topic.quote:
quote:De schade op Haïti lijkt omvangrijk. Talrijke gebouwen zijn ingestort. Ooggetuigen meldden doden onder het puin.
De Haïtiaanse ambassadeur in de Verenigde Staten, Raymond Alcide Joseph, uitte de vrees voor een enorme ramp.
Catastrofaal
''Ik denk dat het werkelijk een catastrofe van grote omvang is'', aldus de topdiplomaat dinsdagavond tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
De bodem zou ruim een minuut hebben geschud. Kort daarna volgden twee naschokken.
Haïti is een van de armste landen ter wereld. Het ligt op het westelijke deel van het eiland Hispaniola in de Caribische zee. Het ligt 275 kilometer ten westen van de Dominicaanse Republiek.
Jazzje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ah, de tv is vrij.
maar dan mis ik mijn jazzje.
ja.quote:
quote:He said he had seen dozens of people apparently dead or injured lying under rubble, which blocked roads. Panic-stricken residents were desperately trying to dig people out from under rubble or searching for missing relatives
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:34 schreef SoldMayor het volgende:
Op CNN wordt gemeld dat grote flats zijn ingestort
Nee de kans is afgenomen en er zal gelukkig geen tsunami meer komenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:38 schreef Desertstorm het volgende:
Begrijp ik het dat goed dat er nog een kans is op een tsunami in omliggende gebieden?
Aangezien er een tsunami alarm is afgegeven kan het dus nog heftiger worden..
Ze hadden het er net over op CNN. Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee de kans is afgenomen en er zal gelukkig geen tsunami meer komen
Als er een tsunami zou zijn dat was die al lang aan land geweest...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:41 schreef Desertstorm het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over op CNN. Ik hoop dat je gelijk krijgt.
neuh, water beweegt snel, maar niet zo snel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als er een tsunami zou zijn dat was die al lang aan land geweest...
Dus ze hebben geluk gehad met dat maar ik denk dat de aardbeving zelf als enorme schade heeft aangericht en dat er echt veel slachtoffers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |