abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76786544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef maartena het volgende:
A 7.0-magnitude earthquake struck 10 miles from Port-Au-Prince, Haiti, the USGS reports.

http://www.cnn.com/2010/W(...)arthquake/index.html

A major earthquake struck just off the Haitian capital Port-au-Prince on Tuesday, sparking a tsunami watch for parts of the Caribbean, according to the U.S. Geological Survey.

There was no immediate report of damage or injuries from the quake. However, The Associated Press reported that a hospital had collapsed.

The quake had a reported magnitude of 7.0 and was centered about 10 miles (16km) off the coast and about 6 miles (10 km) underground, according to the USGS.

A tsunami watch was posted for Haiti and parts of Cuba, the Dominican Republic and the Bahamas, but historical data suggests a destructive, widespread tsunami was not a threat, the USGS reported.

Schitterend. De Natuur die haar kracht laat zien en de nietige mens die wanhopig probeert uit alle macht te overleven.

Het blijft toch mooi om te zien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:15:01 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76786740
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Schitterend. De Natuur die haar kracht laat zien en de nietige mens die wanhopig probeert uit alle macht te overleven.

Het blijft toch mooi om te zien.
Hoe kan je zoiets zeggen?
Zieke geest .
KuikenGuppy
pi_76786832
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe kan je zoiets zeggen?
Zieke geest .
Waarom? Ik meen het serieus. De Natuur is oersterk, ik vind dat prachtig om te zien.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_76786940
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom? Ik meen het serieus. De Natuur is oersterk, ik vind dat prachtig om te zien.
je zegt het alleen wat ongelukkig
blablablablablablablablablablablablablabla
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:20:03 #255
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76787039
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je realiseert je dat er minstens 100.000 mensen zijn omgekomen?
KuikenGuppy
pi_76787068
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

je zegt het alleen wat ongelukkig
Zou kunnen. Ik vind het altijd heel vaag dat allerlei mensen ooh en aaah roepen en medeleven veinzen met mensen in een ver land, die ze niet kennen en die ze ook niet hadden gekend als ze nog leefden.

Immoreel vind ik dat.

pi_76787109
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Burdie het volgende:

[..]

Je realiseert je dat er minstens 100.000 mensen zijn omgekomen?
Ja, en? Ken jij die mensen? Zijn die mensen door andere mensen omgebracht?

Nee.

De Natuur heeft haar werk gedaan. En haar kracht getoond., Wij zijn de zwakkere partij en dat besef vind ik iets machtig moois.

woensdag 13 januari 2010 @ 23:23:05 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76787209
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en? Ken jij die mensen? Zijn die mensen door andere mensen omgebracht?

Nee.

De Natuur heeft haar werk gedaan. En haar kracht getoond., Wij zijn de zwakkere partij en dat besef vind ik iets machtig moois.
Gefeliciteerd. Open een adoratietopic.
Ik vind het getuigen van een achterlijke, zwakzinnige geest dat jij zoiets prachtig vind .
KuikenGuppy
pi_76787295
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waarom? Mag je maar 1 mening in een topic kwijt? Sinds wanneer?
quote:
Ik vind het getuigen van een achterlijke, zwakzinnige geest dat jij zoiets prachtig vind .
Werkelijk sublieme argumenten draag je aan zeg. Dit is NWS, geen KLB.

pi_76787502
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft toch gewoon gelijk?
natuurlijk is het verschrikkelijk voor die mensen, maar het is toch prachtig om de natuur op volle kracht te kunnen zien?
ik vind dat ook altijd "mooie" beelden, zelfde als dat ik beelden van een orkaan ook prachtig vind om te zien.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:29:31 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76787604
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef El_Matador het volgende:
Werkelijk sublieme argumenten draag je aan zeg. Dit is NWS, geen KLB.
En ook geen [LOF] dus nu weer terug naar de feiten van deze verschrikkelijke natuurramp.
KuikenGuppy
pi_76787779
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft toch gewoon gelijk?
natuurlijk is het verschrikkelijk voor die mensen, maar het is toch prachtig om de natuur op volle kracht te kunnen zien?
ik vind dat ook altijd "mooie" beelden, zelfde als dat ik beelden van een orkaan ook prachtig vind om te zien.
Precies.

Maar als je "leed" zou willen ranken, dan vind ik leed toegebracht door andere mensen vele vele malen erger. Dat is namelijk direct een daad van mensen die de keuze kunnen maken om leed toe te brengen of niet.

De Natuur heeft die keuze niet. De Natuur kent geen goed en kwaad, maar doet gewoon. En ja, soms zijn mensen daarvan het slachtoffer. Mensen die je niet kent en waar je niks van had geweten als er geen aardbeving was geweest.

Waarom zou ik medeleven veinzen met mensen die ik niet ken die volledig buiten ieders schuld om doodgaan?

pi_76787977
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies.

Maar als je "leed" zou willen ranken, dan vind ik leed toegebracht door andere mensen vele vele malen erger. Dat is namelijk direct een daad van mensen die de keuze kunnen maken om leed toe te brengen of niet.

De Natuur heeft die keuze niet. De Natuur kent geen goed en kwaad, maar doet gewoon. En ja, soms zijn mensen daarvan het slachtoffer. Mensen die je niet kent en waar je niks van had geweten als er geen aardbeving was geweest.

Waarom zou ik medeleven veinzen met mensen die ik niet ken die volledig buiten ieders schuld om doodgaan?
Dus als iemand van jou familie aan een natuurlijke dood sterft dan vind jij dat niet erg..
maar wanneer die om komt bij een schietpartij vind je het wel erg?

pi_76788458
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dus als iemand van jou familie aan een natuurlijke dood sterft dan vind jij dat niet erg..
maar wanneer die om komt bij een schietpartij vind je het wel erg?

Jij betrekt er familie bij. Dat zijn die mensen op Haiti duidelijk niet. Anderen die je niet kent die doodgaan. Dat gebeurt. En door natuurlijke oorzaken. En 100.000 mensen die doodgaan is erger dan 1 persoon?

En inderdaad, een schietpartij is in mijn ogen erger dan een natuurlijke dood.

pi_76788844
kan dit weer ot en domme opmerkingen mogen wel elders

Er worden 2 nl stellen vermist
pi_76788989
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef TheFrankey het volgende:
kan dit weer ot en domme opmerkingen mogen wel elders

Er worden 2 nl stellen vermist
Meer ontopic is bijna niet mogelijk. En het zijn geen domme opmerkingen, en al waren ze het, is er geen enkele reden waarom andere opmerkingen wel zouden mogen en mijn opmerkingen niet.

Wat erg voor die stellen. Zijn Nederlandse doden erger dan Haitiaanse?

pi_76789220
Ik snap E_M wel, de kracht van de natuur is imponerend en de mens is heel nietig als die kracht op ze los gelaten wordt...
pi_76789591
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef Radegast het volgende:
Ik snap E_M wel, de kracht van de natuur is imponerend en de mens is heel nietig als die kracht op ze los gelaten wordt...
dat ben ik wel met hem eens. Maar zijn post word begeleid met woorden als schitterend en prachtig om te zien. Ik vind dat niet gepast en derhalve een beetje dom.

Ik ken overigens mensen die daar nu vermist zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2010 00:08:46 ]
pi_76789610
Nou wordt er weer gezegd dat er tussen de 30.000 en 50.000 doden zijn..
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:07:23 #270
280318 Desertstorm
Nunc aut Nunquam
pi_76789659
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Meer ontopic is bijna niet mogelijk. En het zijn geen domme opmerkingen, en al waren ze het, is er geen enkele reden waarom andere opmerkingen wel zouden mogen en mijn opmerkingen niet.

Wat erg voor die stellen. Zijn Nederlandse doden erger dan Haitiaanse?
Klootzak dat je bent. De aandacht op jezelf richten terwijl er duizenden mensen aan het verstikken zijn onder het puin op dit moment. En dan nog gaan praten over hoe prachtig de natuur is. als jij daar was op dit moment en de stank van de lijken om je heen had, en overal kinderen zag die hun moeders kwijt zijn geraakt onder de gevallen huizen, dan praat je niet meer over hoe mooi de natuur wel niet is. Snap je niet dat het hier op dit moment niet om gaat? Het enigste wat telt is nu om zoveel mogelijk mensenlevens te redden na deze afschuwelijke ramp.
pi_76789746
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:07 schreef Desertstorm het volgende:

[..]

Klootzak dat je bent. De aandacht op jezelf richten terwijl er duizenden mensen aan het verstikken zijn onder het puin op dit moment. En dan nog gaan praten over hoe prachtig de natuur is. als jij daar was op dit moment en de stank van de lijken om je heen had, en overal kinderen zag die hun moeders kwijt zijn geraakt onder de gevallen huizen, dan praat je niet meer over hoe mooi de natuur wel niet is. Snap je niet dat het hier op dit moment niet om gaat? Het enigste wat telt is nu om zoveel mogelijk mensenlevens te redden na deze afschuwelijke ramp.
zo zo, politiek correct hoor

hij zegt alleen dat het prachtig is om te zien hoe krachtig de natuur is, en hoe weinig de mens eigenlijk maar voorsteld, en daar heeft hij helemaal gelijk in
pi_76789816
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:09 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

zo zo, politiek correct hoor

hij zegt alleen dat het prachtig is om te zien hoe krachtig de natuur is, en hoe weinig de mens eigenlijk maar voorsteld, en daar heeft hij helemaal gelijk in
hij brengt het alleen slecht. Weinig empatisch vermogen
pi_76789891
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

yup, dat zei ik een paar posts hierboven ook al
pi_76789908
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef TheFrankey het volgende:

Ik ken overigens mensen die daar nu vermist zijn.
Dat vind ik oprecht vervelend voor je.

Ik bekijk het schouwspel van een afstand.

Anders gezegd: maal jij erom dat er sterren met planeten vol leven door verre supernova's worden opgeslokt, of vind jij stiekem die plaatjes van de Hubble ook wel schitterend?

pi_76789959
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n onzin. Ik heb juist een groot empatisch vermogen, maar wel voor de mensen die ik ken, mensen die ik liefheb.

Medeleven veinzen met mensen die je niet kent en nooit gekend zou hebben, en nu alleen van hun bestaan afweet omdat ze omkomen door natuurgeweld vind ik immoreel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')