quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moet altijd eerst een relatie hebben en dus het liefst ook een basis (baan, opleiding etc) waarmee je je kan focussen op je huwelijk en niet op het kindje wat je kreeg op je 18e, waardoor je geen werk kon doen en nu geen geld hebt en blabla. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eerste en tweede deel spreken elkaar wel tegen he. Je kan toch studeren, een baan hebben en er financieel voor klaar zijn en dan trouwen. Zonder een relatie vooraf.. Met een relatie loop je juist een groter risico om te scheiden, omdat je vaak al een langere tijd bij elkaar bent en het niet meer spannend vindt. In een huwelijk word je gedwongen om samen te werken en dan denk je er niet zo makkelijk over.
Hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit is vrij voor de hand liggend. Wat moet ik nog onderzoeken? Moet ik hadith raadplegen? Nee, serieus. Ik weet genoeg. Ik ga nooit voor Allah staan, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dus niet. seytan houdt zich wel goed bezig met iemand die in zijn eentje is. Iki kisi olunca ücüncü seytan olurmus. Het is gewoon vrij dom om in je eentje zoiets te doen. Als je voor Allah staat , zeg dan niet dat je het niet hebt gehoord dat je verder moest vragen aan bv. je imam.
Ja, ik zei toch ook dat die basis wel belangrijk is: opleiding, baan, financieel klaar voor zijn. Verder vind ik dat je van elkaar kan leren houden in het huwelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet altijd eerst een relatie hebben en dus het liefst ook een basis (baan, opleiding etc) waarmee je je kan focussen op je huwelijk en niet op het kindje wat je kreeg op je 18e, waardoor je geen werk kon doen en nu geen geld hebt en blabla. Maar dat terzijde.
Tijd gaat sowieso wel voorbij in een relatie, als je geen goede fundering hebt voor je huwelijk stort het sowieso in.
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hoe de Islam staat ten opzichte van homoseksualiteit is vrij voor de hand liggend. Wat moet ik nog onderzoeken? Moet ik hadith raadplegen? Nee, serieus. Ik weet genoeg. Ik ga nooit voor Allah staan, dus dat komt wel goed.
Deze discussie is zinloos. Jij bent moslim; ik niet. We zullen het toch nooit eens worden.
Met de laatste zin bedoelde fundering als in relatie (plus de rest).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch ook dat die basis wel belangrijk is: opleiding, baan, financieel klaar voor zijn. Verder vind ik dat je van elkaar kan leren houden in het huwelijk.
Een meervoudigheid aan redenen. Ik ben het gewoon met héél veel zaken niet eens. Niet alleen betreffende homoseksualiteit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..
Jij moet je aanpassen aan mij hahahahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met de laatste zin bedoelde fundering als in relatie (plus de rest).
Maar wij worden het toch nooit eens, ik kan me er gewoon met mijn hoofd niet bij om zo te denken over huwelijk en al helemaal niet (!) over homo's. Sodomie, ga toch weg
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waardoor ben je je geloof verloren? Of is dat prive..
In het begin bleef je toch wel bidden? Wanneer ben je er eigenlijk achter gekomen? En blijkbaar ben je gewoon je hoop verloren, anders zou je in het begin ook niet bidden, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een meervoudigheid aan redenen. Ik ben het gewoon met héél veel zaken niet eens. Niet alleen betreffende homoseksualiteit.
Nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij moet je aanpassen aan mij hahahah
Hij zei vorig topic dat hij wel bleef bidden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?
niet altijd toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Ayca het volgende:
Bilmi waarom heb jij eigenlijk altijd van die anti-Turkse TT'sde volgende keer doe ik lekker een nationalistische TT
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
zOu H3T mIsScHi3n t3 mAk3N h3Bb3n m3T zIjN g3aArDh3Id?
Stiekem ben ik geen Turk.. ik post hier gewoon mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heel vaak welhet viel mij net op iig
Stiekem ben je gewoon een Armeen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stiekem ben ik geen Turk.. ik post hier gewoon mee.
Ik was daar..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Rookert het volgende:
Je zal maar terecht komen in Amsterdam tijdens de Gay Pride![]()
Overigens, Gay pride
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |