Weet ik veel, er waren ze;fs mensen die vertelden over hun plasfetish. Maar verwacht eerder reacties van vrouwen of homo's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef DutchErrorist het volgende:
En jij verwacht dat iemand hier gaat vertellen over zijn kleine lul?
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Pixie. het volgende:
TS is eigenlijk een jongen en heb gewoon een kleine piemelemoos
quote:Dat je gewoon weet dat het iets is waar je partner misschien wel over zou struikelen.
Nee, juist niet.quote:Persoonlijk zou ik me echt genaaid voelen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
[..]
Nee, juist niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nieuw is niet altijd beter.
LOL dat is toch zuur. He je pik is klein en afzichtelijk maar mss kan een operatie je helpen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
Een operatie!. voorstellen![]()
goed voor zelfvertrouwen
Hoezo oppervlakkig? Ik heb het niet over kleiner dan gemiddeld. Maar over écht klein.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef LaTiNo het volgende:
Ws reageren ze hetzelfde als wanneer ze een lekker wijf ontmoeten en ze net zo achterlijk en oppervlakkig blijkt te zijn als jij
Maar ik was toch homo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef porsche1 het volgende:
TS heeft een kleine lul en is maagd. En nu wilt hij weten wat vrouwen hier over gaan zeggen.
Haha, nu ben je letterlijk een NEWFAG.quote:
Klopt, wij hebben allemaal 30 cm of groter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef TjilpTjilp het volgende:
Op FOK! zitten toch helemaal geen mensen met kleine piemels, of vriendinnen daarvan?![]()
Wel als je kleine tieten hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Hechter het volgende:
Ik ben een vrouw dus gelukkig hoef ik me nergens voor te schamen
32,5 hier...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Klopt, wij hebben allemaal 30 cm of groter.
Niets zo veranderlijk als het weer en de penisomvang, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Hechter het volgende:
Ik ben een vrouw dus gelukkig hoef ik me nergens voor te schamen, maar ik vroeg me af, hoe is het nou als je een hele kleine hebt? Dat je gewoon weet dat het iets is waar je partner misschien wel over zou struikelen. Ben je voorzichtiger met de aanloop tot seks of heb je juist nooit seks gehad?
En voor de vrouwen: stel, je bent verliefd, je houdt echt van je vent, maar je bent nog niet met hem naar bed geweest omdat hij steeds de boel afhoudt. En dan eindelijk, het moment supreme... en zijn piemel blijkt echt van een ieniemienie formaat. Hoe voel je je dan? Wil je dan nog wel door met zo iemand?
Persoonlijk zou ik me echt genaaid voelen, zeker als ik van zo iemand begon te houden. Ik zou het er waarschijnlijk wel om afkappen want ik zie mezelf gewoon niet mijn leven lang tekort gedaan worden... Hoewel, als ik echt dol op iemand ben, geef ik het nog een kans.
Great news, ben zo mager als een lat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Eelcotje84 het volgende:
Zal ik je een tipje weggeven als je echt zo bang bent voor een kleine penis.
Ik werk op urologie waar dus elke dag voldoende mannen opgenomen worden voor een operatie op het urologische gebied..
De mannen die een kleine of zelf miniscule penis hadden...... waren tot nu toe altijd mannen met een dikke buik.. En dat is ook m'n ervaring buiten de urologie afd om..
Dus dan weet je het.. niet om dikke mannen weer in een kwaad daglicht te zetten..
Mwa misschien lijkt hij dan kleiner.. maar je wordt niet geboren met een dikke pens lijkt me, wel met een microlul:Pquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Eelcotje84 het volgende:
Zal ik je een tipje weggeven als je echt zo bang bent voor een kleine penis.
Ik werk op urologie waar dus elke dag voldoende mannen opgenomen worden voor een operatie op het urologische gebied..
De mannen die een kleine of zelf miniscule penis hadden...... waren tot nu toe altijd mannen met een dikke buik.. En dat is ook m'n ervaring buiten de urologie afd om..
Dus dan weet je het.. niet om dikke mannen weer in een kwaad daglicht te zetten..
Dit is geen /b/.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha, nu ben je letterlijk een NEWFAG.
Gemiddelde was wat, 16 cm ofzo? Wat zie jij als klein?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Pritt het volgende:
[..]
Great news, ben zo mager als een lat.![]()
Anyway, heb 15 jaar op voetbal gezeten en toch een flink percentage heeft last van een niet al te grote kleine heer. Dus genoeg vrouwen van Nederland zullen niet zoveel voelen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Hechter het volgende:
[..]
Gemiddelde was wat, 16 cm ofzo? Wat zie jij als klein?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Penisquote:In relatie tot de grootte van het menselijk lichaam is de menselijke penis groot in vergelijking met andere primaten. Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie.
Hey misschien zit ze in de puberteit en groeit die nog?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En dan durven zeuren over een kleine lul.
Ik check altijd even van tevorenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Hechter het volgende:
Maar serieus, heeft iemand dit weleens meegemaakt? Ik ben serieus bij elke nieuwe sekspartner bang dat hij een ieniemienie pik heeft.
Kijk, ik zie ze gelukkig alleen maar in slappe stand maar dan is 4 a 5 cm toch wel erg schamel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Hechter het volgende:
[..]
Gemiddelde was wat, 16 cm ofzo? Wat zie jij als klein?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik check altijd even van tevorenBeetje voelen bij het zoenen enzo
Owja, en daar heb je veel aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik check altijd even van tevorenBeetje voelen bij het zoenen enzo
Ik weet het niet, maar als de meid echt lekker is, en het is de eerste zoen.. Nouh, dan sta ik er niet met een slappe bij. Dat heeft ze goed bekeken.. die truc..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Owja, en daar heb je veel aan.Als een vent een aardig kleine lul heeft als die slap is, groeit ie meestal meer als die stijf is.
Jij hebt zeker vmbo gedaan?
Als ze even gaat voelen dan is het daar ook snel mee gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Owja, en daar heb je veel aan.Als een vent een aardig kleine lul heeft als die slap is, groeit ie meestal meer als die stijf is.
Ja, als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar als de meid echt lekker is, en het is de eerste zoen.. Nouh, dan sta ik er niet met een slappe bij. Dat heeft ze goed bekeken.. die truc..
Jij hebt vast een kleine piemel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
DAT IS ALTIJD ZO TYPISCH ALS EEN VROUW OVER KLEINE PIEMELS ZEURT.. JA HOOR, KLEINE TIETEN
Als ik met een vent sta te zoenen heeft ie geen slappe meer hoor. Indien wel dan weet ik ook genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als 't gemiddelde serieus 14,3cm is, dan is die van mij ver bovengemiddeldquote:
Zoen jij alleen met 14-jarige jongetjes ofzo? Een stijve krijgen van zoenen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Als ik met een vent sta te zoenen heeft ie geen slappe meer hoor. Indien wel dan weet ik ook genoeg![]()
Je moet in elk geval je smoel houden want het gros van de mannen houdt ook van een stel dikke tieten of in elk geval >b. Wellicht heb je ook nog eens tepels die net zo groot zijn als je tietjes.quote:
Ik ging er vanuit dat de man dan nog een slappe had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Als ik met een vent sta te zoenen heeft ie geen slappe meer hoor. Indien wel dan weet ik ook genoeg![]()
Wat het VMBO hiermee te maken heeft ontgaat me even. Zal wel te moeilijk zijn voor me.
Breezers...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Als 't gemiddelde serieus 14,3cm is, dan is die van mij ver bovengemiddeld. Als 't gemiddelde 16cm is ook trouwens. Maar dan nog, waarom die TT in hoofdletters.. ben je bang dat niemand het anders ziet (haha hoe toepasselijk)
?
Heb er genoeg gehad en iedereen vind ze prachtig. En nee heb geen sjoelschijven. Bij maatje S en een lengte van 1.68 is er niks mis met een B, you cunt:D. maar wel met jouw kleine piemel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Je moet in elk geval je smoel houden want het gros van de mannen houdt ook van een stel dikke tieten of in elk geval >b. Wellicht heb je ook nog eens tepels die net zo groot zijn als je tietjes.
Leuke woordspelingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Hechter het volgende:
Ik zou het er waarschijnlijk wel om afkappen want ik zie mezelf gewoon niet mijn leven lang tekort gedaan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |